AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Er det vanlig at faren til barnet kan ha uskikkelig tanker om barnevakta? (viss faren er i et forhold/samboerskap/gift) Opplevde selv en kommentar her for leden hvor barnet kom litt tidligere enn forventet og jeg måtte bare hive på meg noe som overhode ikke passet sammen da jeg kom rett ut av dusjen. Fikk så denne kommentaren etter at jeg forklarte meg: "Jasså ja, du sprader rundt her uten naken". Ville dere tolket det som noe? Anonymkode: 7c0a9...6ae
stan Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 Første spørsmålet. Ja, det skjer nok. Menn har lett for å få "uskikkelige" tanker. Andre spørsmålet. Om det er eneste gangen vedkommende har kommet med en slik kommentar så var det nok bare et forsøk på å være morsom, med en liten seksuell undertone.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 Jeg ville tolket det som en far som lurte på hvordan ungen hadde det, om du har så lite kontroll at du er naken når de kommer litt tidlig. Anonymkode: d556b...d81
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 Nei det er ikke vanlig. Folk flest er da profesjonelle og det gjelder også arbeidsgiver. Verden er ikke som på film. Anonymkode: 310ac...b92
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #5 Skrevet 16. juni 2017 Men hvis du syntes det var ubehagelig er det jo greit å være litt på vakt og evn bytte sted å jobbe hos Anonymkode: 310ac...b92 1
Ulla Ullsokk Skrevet 16. juni 2017 #6 Skrevet 16. juni 2017 Det var da en helt uskyldig kommentar. Jeg ville bare ledd.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #7 Skrevet 16. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk så denne kommentaren etter at jeg forklarte meg: "Jasså ja, du sprader rundt her uten naken". Ville dere tolket det som noe? Anonymkode: 7c0a9...6ae Jeg ville lurt på om personen som sa det hadde fått slag eller noe sånt. Uten naken? Anonymkode: 1fa04...a93 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #8 Skrevet 16. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville tolket det som en far som lurte på hvordan ungen hadde det, om du har så lite kontroll at du er naken når de kommer litt tidlig. Anonymkode: d556b...d81 Var jo såklart ikke naken når de kom da, måtte raske på meg noe. Men barnet kom 20min før avtalt tid. Så jeg hadde jo i teorien 20min ekstra på å kle meg ferdig. Anonymkode: 7c0a9...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå