AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #1 Skrevet 16. juni 2017 Jeg er snart 30 år ( kvinne) og mistet den mannen jeg trodde jeg skulle bli gammel med. Det er utrolig tungt å gå inn i singeltilværelsen når man så for seg at man til nå skulle hatt hus, stasjonsvogn og barn, men så ble det ikke sånn. Har såvidt komt jeg inn på en datingside, snakket med noen få, men føler di har liten interesse. Jeg er helt ny på dette med å bli kjent på dateside og vet ikke helt hvordan jeg skal holde samtalen gående. Føler at nå som jeg bikker di 30 årene så er håp ute. Blir mindre attraktiv, eggstokkene sier "takk for meg" og jeg blir sittende barnløs og alene i en leilighet når jeg er 40år. Tenker veldig mye på dette her og jeg blir så utrolig deprimert av det 😞 Noen andre her som er i 30 årene som føler det samme? Anonymkode: ba6d0...12a
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 Jeg var Evig Singel til rett før jeg var 33. Da traff jeg han som nå er mannen min og faren til mine barn, på sukker.no Så det er håp! Jeg slet også med det å se "alle andre" få mann, barn, hus, bikkje, hytte osv, mens jeg satt der alene i leiligheten min, år etter år etter år... Ikke gi opp, du er ikke engang bikket 30 Anonymkode: 4fd61...e58 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 30 er ennå ungt, du trenger bare trening i å date. Ikke ta alt for seriøst. Jeg fant mannen min da jeg var 37. Anonymkode: 64f51...fc8 1
Gjest Overrasket Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 Du er inne i den alderen der en kvinne er på sitt aller beste, (slutten av tyveårene til midten av tredveårene): Gammel nok til å ha masse spennede livserfaring, men ung nok til å være leken og ha livet foran deg. I denne aldersgruppen er de fleste på sitt mest tiltrekkende. Så hvorfor i alle dager skal du kaste bort denne perioden på negative tankemåter? Ta skrittet ut i verden og omfavn det faktum at du er singel nå som du er på ditt aller beste. Tenk på alle mennene du kan velge fra, kun med en dose optimisme og selvtillit. Dette kommer jo bare til å gå oppover!
Gjest noe tilfeldig Skrevet 16. juni 2017 #5 Skrevet 16. juni 2017 2 minutter siden, Overrasket skrev: Du er inne i den alderen der en kvinne er på sitt aller beste, (slutten av tyveårene til midten av tredveårene): Gammel nok til å ha masse spennede livserfaring, men ung nok til å være leken og ha livet foran deg. I denne aldersgruppen er de fleste på sitt mest tiltrekkende. Så hvorfor i alle dager skal du kaste bort denne perioden på negative tankemåter? Ta skrittet ut i verden og omfavn det faktum at du er singel nå som du er på ditt aller beste. Tenk på alle mennene du kan velge fra, kun med en dose optimisme og selvtillit. Dette kommer jo bare til å gå oppover! Nå er ikke jeg i samme situasjon som TS men dette skal jeg jammen ta til meg likevel!!!
Gjest Overrasket Skrevet 16. juni 2017 #6 Skrevet 16. juni 2017 5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Nå er ikke jeg i samme situasjon som TS men dette skal jeg jammen ta til meg likevel!!!
Ramona Skrevet 16. juni 2017 #7 Skrevet 16. juni 2017 Det hjelper aldri å være begativ og deppa. + de tingene du ønsker deg er ikke så fantastisk som du tror. Unntaket er barn, og det er mange måter å skaffe seg barn på. Så det er bare å slappe av 😉 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #8 Skrevet 16. juni 2017 Jeg er 10 år eldre og i samme situasjon, men føler meg ikke mislykka for det ☺ Ordner seg vel, og mann og barn er kanskje ikke den eneste lykken i livet? 😘 Anonymkode: eab9b...051 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #9 Skrevet 16. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 10 år eldre og i samme situasjon, men føler meg ikke mislykka for det ☺ Ordner seg vel, og mann og barn er kanskje ikke den eneste lykken i livet? 😘 Anonymkode: eab9b...051 Mamm kan være rene ulykken også, det skal jeg love dere Så kos dere og nyt livet. Anonymkode: de6e9...92f 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #10 Skrevet 16. juni 2017 Det er ingen garanti for at desperate 30 åringer finner noe som passer. Mange går for nødløsninger som kunstig befruktning eller plukker opp tvilsomme menn på nærmeste pub for å gjøre jobben. Kvinner har så mange valg! Anonymkode: 6ee8b...631
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #11 Skrevet 16. juni 2017 Ts her Herregud så herlig å lese di gode kommentarene deres ❤️ Det er godt å se flere i samme situasjon og lik situasjon. Min værste egenskap er at jeg sammenligner meg med andre som har det bedre og da graver jeg meg selv ned. Hver dag tenker jeg på hvor jeg er om 5 år, er jeg alene? Har jeg familie? Men jeg vil ikke forhaste meg heller, har nok dårlige forhold bak meg. Jeg tar til meg alt dere skriver og er evig takknemlig for di gode ordene ❤️ Anonymkode: ba6d0...12a
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #12 Skrevet 16. juni 2017 Alle disse problemene hadde du sikkert hatt om du var 25, 30, 35, 40, 45.. Jeg tror du må endre tankemønsteret ditt litt og sette mer pris på livet rundt deg. Om 10 år vil du tenke tilbake til den perioden du er i nå og tenke at du kastet det bort på tullete tanker, for du er enda ung og du har mange flere muligheter enn du selv tror. Husker at jeg hadde ørten problemer og tanker i 20årene, bestemte meg i slutten av 20-årene at dette ikke skal fortsette i 30-årene. Nå skal jeg nyte livet, interessere meg for de jeg er glad i rundt meg (ikke bare mine egne problemer, kaste bort tid på mennesker som ikke fortjener tankene mine i like stor grad, bry meg om hva andre tenker om meg osv). Kanskje det er noe for deg? Anonymkode: a7a13...7e6 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #13 Skrevet 16. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle disse problemene hadde du sikkert hatt om du var 25, 30, 35, 40, 45.. Jeg tror du må endre tankemønsteret ditt litt og sette mer pris på livet rundt deg. Om 10 år vil du tenke tilbake til den perioden du er i nå og tenke at du kastet det bort på tullete tanker, for du er enda ung og du har mange flere muligheter enn du selv tror. Husker at jeg hadde ørten problemer og tanker i 20årene, bestemte meg i slutten av 20-årene at dette ikke skal fortsette i 30-årene. Nå skal jeg nyte livet, interessere meg for de jeg er glad i rundt meg (ikke bare mine egne problemer, kaste bort tid på mennesker som ikke fortjener tankene mine i like stor grad, bry meg om hva andre tenker om meg osv). Kanskje det er noe for deg? Anonymkode: a7a13...7e6 Rørende fint. Anonymkode: a93e1...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #14 Skrevet 16. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er snart 30 år ( kvinne) og mistet den mannen jeg trodde jeg skulle bli gammel med. Det er utrolig tungt å gå inn i singeltilværelsen når man så for seg at man til nå skulle hatt hus, stasjonsvogn og barn, men så ble det ikke sånn. Har såvidt komt jeg inn på en datingside, snakket med noen få, men føler di har liten interesse. Jeg er helt ny på dette med å bli kjent på dateside og vet ikke helt hvordan jeg skal holde samtalen gående. Føler at nå som jeg bikker di 30 årene så er håp ute. Blir mindre attraktiv, eggstokkene sier "takk for meg" og jeg blir sittende barnløs og alene i en leilighet når jeg er 40år. Tenker veldig mye på dette her og jeg blir så utrolig deprimert av det 😞 Noen andre her som er i 30 årene som føler det samme? Anonymkode: ba6d0...12a Jeg er 28, dame og har to barn. Men ser for meg at jeg ender opp alene 4ever!😑 Anonymkode: df12e...340
AnonymSjiraff Skrevet 16. juni 2017 #15 Skrevet 16. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler at nå som jeg bikker di 30 årene så er håp ute. Blir mindre attraktiv, eggstokkene sier "takk for meg" og jeg blir sittende barnløs og alene i en leilighet når jeg er 40år. Anonymkode: ba6d0...12a Du tror ikke du klarer å skaffe en kjæreste i løpet av ti år? 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #16 Skrevet 16. juni 2017 Hei TS! Jeg er i nøyaktig samme situasjon som deg, ble dumpa rett etter nyttår og ble 30 nå nylig. Føler meg også fullstendig mislykka... Men har hørt at 30-årene skal være så bra, så krysser fingrene på at det stemmer. Selv orker jeg ikke stresse med å finne en ny en, jeg har lyst til å være litt alene og finne ut av livet, bli trygg på meg selv, og mest av alt - bli glad i meg selv. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal se etter heller, i og med at jeg var 100% sikker på at eksen var min sjelevenn. Jeg har flere venner i samme situasjon, så vi er mange!:-) Anonymkode: 639bf...8f2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #17 Skrevet 16. juni 2017 1 time siden, AnonymSjiraff skrev: Du tror ikke du klarer å skaffe en kjæreste i løpet av ti år? For ti år siden var jeg litt eldre enn TS og jeg er fremdeles akkurat like singel nå som jeg var da. Trøsten får være at man blir ganske vant til singeltilværelsen etterhvert, så det blir heldigvis lettere å holde ut uten partner jo lenger man går. Anonymkode: cb21a...fc2
mssi Skrevet 16. juni 2017 #18 Skrevet 16. juni 2017 30 årene er jo en super alder, jeg har noen år igjen før jeg har nådd 30 sjæl men tenker du har masse å by på og hvorfor i alle dager skulle du ikke møte noen:-) Selv er jeg alene med to barn og liker tilværelsen. Kjærlighet dukker opp når det dukker opp skal du se :-) En god klem til deg.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #19 Skrevet 16. juni 2017 For er tullete innlegg. TS er akkurat nå i den alderen hvor kvinner er i sin mest attraktive alder. Ts bør heller være positiv til at siste forhold gikk skeis, da hun nå mer kan velge menn fra øverste hylle. Sannsynligvis vil ts i tiden fremover ende opp med det beste mannfolket hun har vært borti. Anonymkode: d78b1...7c7 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #20 Skrevet 16. juni 2017 Livet består vel av uendelig mye mer, enn bare samboerskap / ektefelle? Anonymkode: 2c9a8...af6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå