Gå til innhold

Hvordan smaker sæd? Noen som liker det godt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 16.6.2017 den 14.39, Hemmingroad skrev:

For å skryte litt nå har mange av mine jenter likt sæden min, eksen sa vel at det ikke var ekkelt i det hele tatt. Min er også tykk og hvit, og ganske mye i følge hun.

😂😂😂😂😂det sier de alle😂😂😂😂

Anonymkode: 1a9c5...9b0

• Liker 2
Skrevet

Elsker å suge kuken til mannen min. Smak på sæden bryr meg ikke, men det kan vel variere. Jeg synes det er deilig å få i munnen. Bare å svelge litt fortere viss smaken føles annerledes akkurat der og da. Er ikke så big deal liksom. Aldri hatt en vond opplevelse. Blir uansett megakåt av å suge kuk, og se/kjenne nytelsen 😍

AnonymBruker
Skrevet
På 16.6.2017 den 5.27, amativeReflection skrev:

Aner ikke men det virker som alle jenter liker det.

Tror ikke det lukter vaffelrøre.

På 16.6.2017 den 10.04, AnonymBruker skrev:

Har egentlig aldri skjønt hvorfor kvinner er så glad i sæd. 

Men det gjør ikke meg noe at de tar for seg, de fleste jobber ganske hardt for å få.

Anonymkode: 82b8e...309

Alle jenter er IKKE glad i sæd,  nei. 

Anonymkode: da0d9...4d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 16.6.2017 den 17.03, AnonymBruker skrev:

Så leste jeg en plass, husker ikke hvor, at kvinner som hadde hatt mye sæd i munnen, altså ikke hadde noe imot å få få spruten i munnen, der var det mindre forekomst av hull. Jeg tror du kan google det. Sæd motvirker hull i tennene eller noe

Anonymkode: 24534...c55

Jeg har lest at barn som blir seksuelt misbrukt, og tvunget til oralsex ofte har dårlige tenner. Sæd er skadelig for melketenner. Dårlige tenner er ofte et varselssignal om seksuelt misbruk. 

Mulig sæd virker motsatt på voksne tenner,  men synes det høres rart ut... 

Anonymkode: da0d9...4d0

• Liker 1
Skrevet

Har aldri tatt meg tid til å smake ordentlig på det, er jo som å svelge rå eggehvitte :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...