leeemx Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Hei. Jeg er en jente på 23 år og jeg er nesten konstant sliten i beina. Jeg har også slitt mye med senebetendelse i både armer og bein, og måtte slutte å jogge på grunn av dette. Jeg kar kjøpt såler, formet etter mine fotblad, og dette hjelper noe, men ikke stort. Noen som vet hvordan/har erfaring med å dempe eller stoppe plagen? Føler jeg er for ung for dette! Haha
Gjest Kim Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Hmm sliten i beina? mener du under bena? i leggene? lårene? Mener du under bena, så kan det være Plantar Fascitt. Da er smertene i hælen og utover mot tærne. Det kan føles som krampe i fotbladet. Er det, det du har, ikke bruk penger på trykkbølgebehandling, det er udokumentert humbug, men legene anbefaler det likevel... Få deg skikkelige innleggssåler og eksperimenter med forskjellige joggesko. Jeg kan f.eks ikke bruke Nike, men Adidas og Asics går fint. Er det skikkelig ille, så er det eneste som hjelper å ikke belaste føttene, til betennelsen har roet seg. Så da er det sykemelding + krykker som gjelder. Kom deg til en ortoped.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 Dette kan være alt fra uskyldige greier til mer alvorlig. Bestill time hos lege. Anonymkode: 9dfbd...6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå