AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Vi er i tredveårene og begge har mann og barn så vi treffes ikke så ofte. Kanskje fem-seks ganger i året. Hun ringer og sier at hun ønsker seg en skikkelig jentekveld på cafe men når vi treffes har hun med mannen sin, den 20 år eldre søsteren eller moren sin! Hun har ikke sosial angst og det er bestandig hun som tar initiativ til å treffes. Jeg liker henne men det er ikke spesielt givende for meg å havne midt i familiemøte når jeg tar en frikveld for å være sammen med venninnen min Er jeg helt teit som reagerer på dette? Anonymkode: 2b126...4d4 1
Minitroll Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er i tredveårene og begge har mann og barn så vi treffes ikke så ofte. Kanskje fem-seks ganger i året. Hun ringer og sier at hun ønsker seg en skikkelig jentekveld på cafe men når vi treffes har hun med mannen sin, den 20 år eldre søsteren eller moren sin! Hun har ikke sosial angst og det er bestandig hun som tar initiativ til å treffes. Jeg liker henne men det er ikke spesielt givende for meg å havne midt i familiemøte når jeg tar en frikveld for å være sammen med venninnen min Er jeg helt teit som reagerer på dette? Anonymkode: 2b126...4d4 Det er kjedelig når de har med seg folk som hemmer en god samtale. Så du er ikke teit som reagerer. Men kanskje ikke helt lett å ta det opp med henne uten å tråkke på tær? 4
Gjest noe tilfeldig Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Du er ikke teit. Jeg hadde sagt ifra.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 Akkurat nå, Minitroll skrev: Det er kjedelig når de har med seg folk som hemmer en god samtale. Så du er ikke teit som reagerer. Men kanskje ikke helt lett å ta det opp med henne uten å tråkke på tær? Nei det er vanskelig Det er jo ikke slik at jeg misliker mannen, søsteren og moren hennes men det blir veldig mye familieprat. Jeg har prøvd å si at jeg gleder meg til å ha en kveld med bare oss to hvor vi kan skravle og kose oss men det samme hender hver gang. Anonymkode: 2b126...4d4 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #5 Skrevet 15. juni 2017 9 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Du er ikke teit. Jeg hadde sagt ifra. Hvordan hadde du sagt det? Syns det er så vanskelig å finne en måte å si det på uten å virke slem. Vi har vært venner siden barneskolen og hun begynte med dette først etter hun fikk barn. Lurer nesten på om hun ser meg som en del av familien siden vi har vært venner så lenge Anonymkode: 2b126...4d4
Meadow Skrevet 16. juni 2017 #6 Skrevet 16. juni 2017 "Kan vi ikke finne på noe, bare du og jeg, som i gamle dager- det hadde vært så hyggelig?!" 6
Solivagant Skrevet 16. juni 2017 #7 Skrevet 16. juni 2017 Nei, du er ikke teit. Si du har lyst til å finne på noe, bare dere to, eventuelt spør om dere ikke kan finne på noe alene. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #8 Skrevet 16. juni 2017 Er hun mye ute av huset i det hele tatt? Sånn at hun kanskje slår to fluer i en smekk? Eller at andre kanskje maser om hun har venner..? Det er litt rart, og du er ikke teit som reagerer på det. Jeg tror ejg ville sagt noe, enten pyntet på det, eller rett ut.. Anonymkode: c7605...856
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #9 Skrevet 16. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er hun mye ute av huset i det hele tatt? Sånn at hun kanskje slår to fluer i en smekk? Eller at andre kanskje maser om hun har venner..? Det er litt rart, og du er ikke teit som reagerer på det. Jeg tror ejg ville sagt noe, enten pyntet på det, eller rett ut.. Anonymkode: c7605...856 Jeg tror du har rett i at hun slår to fluer i en smekk. Tusen takk for svar alle sammen! Jeg har jo prøvd å si at jeg gleder meg til å ha en kveld med bare oss to men jeg må vel være mer direkte. Nå vet jeg ihvertfall at jeg ikke er rar som reagerer Anonymkode: 2b126...4d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå