AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Hvordan var deres budsjettbryllup? Jeg orker ikke å bruke over 100k på en fest. Men syns det blir litt snaut med kun sorenskriver og burger med forlovere liksom... Anonymkode: 06863...dbb 1
Zienna Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Jeg hadde gledet meg over å bli invitert til et bryllup hvor det sto, ta med en salat, i stedet for bryllupsgave:)
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Dere trenger ikke bruke penger. Bare la folk møte opp og se Anonymkode: 35439...161
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 13 timer siden, Zienna skrev: Jeg hadde gledet meg over å bli invitert til et bryllup hvor det sto, ta med en salat, i stedet for bryllupsgave:) Godt å høre! Har tenkt litt på kurvbryllup/spleisebryllup. Vil uansett ikke be 140 gjester, men kanskje rundt 50. Så da tenker jeg at det lar seg gjøre 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere trenger ikke bruke penger. Bare la folk møte opp og se Anonymkode: 35439...161 Se på hva da? Vil gjerne ha mer enn kun en vielse. Anonymkode: 06863...dbb
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #5 Skrevet 16. juni 2017 Hva med en mellomting? Fra stort og overdådig og middag på burgerking? Har tenkt på det samme, og kommet fremt til at vi gjør det på vår måte og billigere.. I tillegg så vil jeg ikke ha en tradisjonell bryllupsfest. Jeg vil ha det på dagen, familievennlig da vi har tre barn. Dvs ingen alkohol, og kun nærmeste familie og et par vennepar med barna sine. Det blir 25stk, har da kuttet ned fra 80stk. Lokalet her er gratis, da vi skal ha det på tomten til svigers, og de har partytelt. Samt plass til å trekke inn om det regner. Vi har sett på tapas fra lokale cateringbyråer, prisen ligger fra 5000-8000kr. (Regnet pris på 80stk med tre retters middag fra en vanlig bryllupstilbyder, det ble 80000kr, og det var uten drikke!). Har og vurdert koldtbord selv, og dette blir ca. 3000kr, men da må vi gjøre alt selv. (erfaring og pris fra 3 dåper, men da hadde vi godt over 35gjester). Kaffe, vann, brus og eplemos 1000kr. Kjole 1000kr (kunne nok funnet noe billigere, men var denne jeg falt for) Blomsterbukett, frisør og sminke har jeg ikke bestemt meg for, men tror jeg dropper dette, men det er fordi at det ikke er meg, ikke prisen. Vi skal heller ikke gifte oss i kirken. (Er ikke kristne). Jeg håper og tror at dette blir bra, det er fortsatt i planleggingsfasen, men har tenkt å ha det i september i år. Så kan svare etter det om det blir vellykket. Anonymkode: 3a165...734 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #6 Skrevet 16. juni 2017 Tallerker og dekke har vi fra før. Pynten blir ting vi finner i naturen. Har tenkt å kutte ut bordkort fra bjørketre, og pynte med oppsatser med høstblader. Brune lys og hvite\lilla servietter. Ellers har de mye pynt på ebay, så det er ikke en stor kostnad. Vi skal legge litt penger i bryllupskake da. Men lager de andre kakene selv. Anonymkode: 3a165...734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå