AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Jeg er singel, ensom og føler at livet er håpløst. Følte at jeg hadde truffet den rette, men etter noen måneder med ble det slutt der også. Jeg har enda følser for han, selvom det er flere måneder siden bruddet, men han har ikke det for meg lenger. Det gjør ekstra vondt fordi jeg ga utrolig mye av meg selv til han og det forholdet vi hadde. Hvordan skal jeg greie å komme meg videre etter dette? Jeg er en som ikke har lett for å forelske meg i noen og har dessverre noen personlige sperrer som gjør livet vanskelig. Jeg føler at jeg blir eldre og eldre, og alle rundt meg gifter seg, har samboere og etablerer seg. Jeg er og forblir like singel. Får vondt inni meg når jeg ser at jeg er den eneste i min omgangskrets som er singel. Kjenner ekstra godt på denne ensomheten når jeg sitter alene i leiligheten min hver kveld. Utenpå virker jeg suksessfull med god jobb, utdanning og flott leilighet. Men innvendig så er jeg utkjørt, ensom og trist. Er der noen som har det på den måten? Og hva gjør man med det? Anonymkode: ac5ac...d86
Frøken_fjong1 Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Huff det der hørtes ikke noe greit ut. Kanskje du legger litt for mye i det? Ikke vet jeg. Men ville bare gi deg en klapp på skulderen, og ønske deg lykke til. Plutselig dukker det en god mann opp 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Høres ut som at du har kjærlighetssorg, og da er det naturlig å føle de tingene du føler. Det er bare tid som hjelper.. God klem til degAnonymkode: 925eb...fc3 2
Ardenus Skrevet 16. juni 2017 #4 Skrevet 16. juni 2017 Du er ikke alene, det er sikkert tusenvis av andre der ute med samme "problem". Alle føler at alle lever de perfekte livene og har funnet perfekte partnere, mens man sitter der singel og alene og "aldri" finner noen. Men! Du finner noen, ting tar tid. Først må du komme deg godt over eksen, ikke noe særlig å dra med deg inn i neste forhold, så kan du finne deg noen ny når du er klar for det, flørt i mellomtiden, men hold deg på litt avstand til du er klar. 1
Skadeskutt Skrevet 16. juni 2017 #5 Skrevet 16. juni 2017 Vil bare gi deg en klem. Jeg sliter selv med alvorlig psykisk sykdom pluss traumer som fører til at jeg ikke er i stand til å skulle gå videre og prøve å finne meg en ny kjæreste. Men jammen føler jeg meg ensom og alene selv om jeg avviser de som evt. kommer "på min vei". Det er fælt å føle seg så alene. Du kan godt sende meg en PM hvis du vil snakke. Jeg har i alle fall flere ganger funnet trøst i å bare kunne prate med andre her på KG. Selv om det er fremmede, og selv om det er skriftlig.
Jt84 Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 Du er ikke den eneste, en må rett og slett gi det tid, og faktisk er det ikke alltid idyll å være etablert heller, har hørt at venninner forteller at de er så lei av rutiner barn og mas og savner friheten de hadde som singel, fokuser på deg selv, finn på nye ting, kanskje skaffe et kjæledyr? Dyr er bra for humøret 😊kjenner meg veldig igjen i det du sier, men tror det kan være bra å fokusere på seg selv en periode, og ikke stresse med at alle andre har det så perfekt, ingen har det selv om de sikkert ønsker å framstille det sånn.
LISJ Skrevet 24. juni 2017 #7 Skrevet 24. juni 2017 Du har kjærlighetssorg! Du må ut med venner eller lese noe oppkvikkende....og vente til det går over igjen...singel liv kan være veldig fint innimellom
LISJ Skrevet 5. desember 2017 #8 Skrevet 5. desember 2017 Når du har blitt sviktet av andre har du egentlig SORG over deg SELV så du må begynne å DYRKE DEG SELV OG VÆRE SAMMEN MED DEG SELV ISTEDET FOR DEN STYGGE( DEN SOM SA STYGT TIL DEG OG VAR STYGG MOT DEG) DET ER STYGGEDUKKA🔋. DU ER DIN FINEDUKKE SÅNN ER DET DA LIKSOM.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #9 Skrevet 5. desember 2017 52 minutter siden, LISJ skrev: Når du har blitt sviktet av andre har du egentlig SORG over deg SELV så du må begynne å DYRKE DEG SELV OG VÆRE SAMMEN MED DEG SELV ISTEDET FOR DEN STYGGE( DEN SOM SA STYGT TIL DEG OG VAR STYGG MOT DEG) DET ER STYGGEDUKKA🔋. DU ER DIN FINEDUKKE SÅNN ER DET DA LIKSOM. Anonymkode: d905b...8fb 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #10 Skrevet 6. desember 2017 On 15.6.2017 at 11:29 PM, AnonymBruker said: Jeg er singel, ensom og føler at livet er håpløst. Følte at jeg hadde truffet den rette, men etter noen måneder med ble det slutt der også. Jeg har enda følser for han, selvom det er flere måneder siden bruddet, men han har ikke det for meg lenger. Det gjør ekstra vondt fordi jeg ga utrolig mye av meg selv til han og det forholdet vi hadde. Hvordan skal jeg greie å komme meg videre etter dette? Jeg er en som ikke har lett for å forelske meg i noen og har dessverre noen personlige sperrer som gjør livet vanskelig. Jeg føler at jeg blir eldre og eldre, og alle rundt meg gifter seg, har samboere og etablerer seg. Jeg er og forblir like singel. Får vondt inni meg når jeg ser at jeg er den eneste i min omgangskrets som er singel. Kjenner ekstra godt på denne ensomheten når jeg sitter alene i leiligheten min hver kveld. Utenpå virker jeg suksessfull med god jobb, utdanning og flott leilighet. Men innvendig så er jeg utkjørt, ensom og trist. Er der noen som har det på den måten? Og hva gjør man med det? Anonymkode: ac5ac...d86 Kanskje det er vinter/regn/sludd/snø/kulde/mørke som gnager på deg? Reis ut på eventyr! Dra på f.eks en surfecamp, yogacamp, vinsmakingstur eller noe du liker, da kommer du til å treffe andre på turen. Sol hjelper vel også alltid på humøret? Anonymkode: 53f45...24f 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #11 Skrevet 6. desember 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje det er vinter/regn/sludd/snø/kulde/mørke som gnager på deg? Reis ut på eventyr! Dra på f.eks en surfecamp, yogacamp, vinsmakingstur eller noe du liker, da kommer du til å treffe andre på turen. Sol hjelper vel også alltid på humøret? Anonymkode: 53f45...24f Innlegget du svarer på ble postet midt på sommeren. Anonymkode: 3bc91...477
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå