Gå til innhold

Bibelvers til brudepar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg holder på å skrive bryllupskort til et brudepar, og tenkte jeg skulle hive med et bibelvers. Er det noen som har noen gode tips, utenom 1. Kor 13? :)

Anonymkode: 1f5ae...87d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vennlige ord er dryppende honning, søte for sjelen og sunne for kroppen (Ordspråkene 16, 24)

• Liker 1
Gjest making.a.mess
Skrevet

Bibelvers? 

Høres ut som det er best å la være med mindre de er fryktelig religiøse. Ville styrt unna det til vanlige mennesker

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut Salomos høysang, den handler mye om kjærlighet mellom mennesker.

Anonymkode: 9f393...737

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Bibelvers? 

Høres ut som det er best å la være med mindre de er fryktelig religiøse. Ville styrt unna det til vanlige mennesker

Er ikke religiøse vanlige mennesker? :klo:

• Liker 9
Gjest making.a.mess
Skrevet

Fryktelig religiøse er ikke vanlige mennesker, de er jo som sagt fryktelig religiøse. 

De lever på en annen planet enn resten. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Bibelvers? 

Jeg var ikke ute etter svar fra fordømmende mennesker. Uansett kjenner jeg brudeparet, og det passer dem helt fint.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva med: "Hvis ditt høyre øye frister deg, riv det ut"? Kan passe bra med litt om troskap og sånt.

Anonymkode: 61d53...132

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker dette veldig godt: 

Det er bedre å være to enn én; de får god lønn for sitt strev. For om de faller, kan den ene hjelpe den andre opp. Om én blir overvunnet, kan to holde stand. En tretvinnet tråd ryker ikke så fort. Fork 4,9-10a.12

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Perelandra skrev:

Vennlige ord er dryppende honning, søte for sjelen og sunne for kroppen (Ordspråkene 16, 24)

Tusen takk for tips!

3 timer siden, Snuppelupp23 skrev:

Det er bedre å være to enn én; de får god lønn for sitt strev. For om de faller, kan den ene hjelpe den andre opp. Om én blir overvunnet, kan to holde stand. En tretvinnet tråd ryker ikke så fort. Fork 4,9-10a.12

Takk for tips, det er veldig fint, ja! Tror jeg har brukt det i et bryllupskort før, faktisk :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for tips!

Takk for tips, det er veldig fint, ja! Tror jeg har brukt det i et bryllupskort før, faktisk :)

6 timer siden, Snuppelupp23 skrev:

Hvem er den tredje i den tretvinna tråden??

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er den tredje i den tretvinna tråden??

Gud :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...