AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Er persiske kvinner verdens peneste? Eksotiske Slanke Petite Feminine Trange Søte Sexy Kan det bli bedre? Anonymkode: be3ab...407 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Det finnes mange vakre kvinner fra Iran. De som er vakre er vakre uansett hvilke land de kommer fra. Anonymkode: 2c686...0b8 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Heller blandt verdens mest Cocky Kjedelige Små bryster Tatt den i analen hele ungdomstiden og leker så ordentlige og jomfruer når det kommer til fitta Lukter vondt Anonymkode: add59...bc6 4
Ramona Skrevet 16. juni 2017 #5 Skrevet 16. juni 2017 11 timer siden, snokek skrev: Hva faen er dette for noe? Haha, jeg vet! Særlig han over deg 😂 1
Gjest Athleisure Skrevet 16. juni 2017 #6 Skrevet 16. juni 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Heller blandt verdens mest Cocky Kjedelige Små bryster Tatt den i analen hele ungdomstiden og leker så ordentlige og jomfruer når det kommer til fitta Lukter vondt Anonymkode: add59...bc6 Merker at du er et sjalu kvinnfolk. Forresten ikke noe gale med små bryster, det er jo å foretrekke når alt kommer til alt. Persiske kvinner kan være svært pene. Mørke trekk og slanke kropper
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #7 Skrevet 16. juni 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er persiske kvinner verdens peneste? Anonymkode: be3ab...407 Hehe, et klart nei til deg. Anonymkode: 6a7e7...a0d 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #8 Skrevet 16. juni 2017 Hva for no dritt er det med sånne tråder? Ja, det fins verden vakreste persiske, pakistanske, svarte, hvite og gule kvinner, men hvem faen bryr seg? Anonymkode: 9b74f...469
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #9 Skrevet 16. juni 2017 Persiske kvinner er meget vakre. Inntil du har vært sammen med de en stund. Da er de godt satt og slutter å barbere de hårete leggene sine.. Anonymkode: 81f1c...767 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. juni 2017 #10 Skrevet 16. juni 2017 Nei, latinamerikanske er verdens peneste.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #11 Skrevet 16. juni 2017 Nå er da persiske kvinner like forskjellige, som norske, amerikanske, kinesiske osv. Anonymkode: b832c...36f
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #12 Skrevet 16. juni 2017 Jeg syns nordiske blondiner er vakrest. Kiira Korpi feks. Nydelig, som et eksempel. 😍 Anonymkode: ccc0e...36a
draug 75 Skrevet 16. juni 2017 #13 Skrevet 16. juni 2017 Jeg styrte på med ei persisk dame for en tid siden. For å måle mine erfaringer med henne og det jeg fikk inntrykk av på hennes sambygdninger -de jeg traff - og det det som er framkastet over: Eksotiske - På merkelig vis i utseende både lik og ulik europeere. Ravnsvart, tjukt hår og ditto øyne, dyp gyllen brunfarge, men bygningen av ansiktet var svært europeisk, bortsett fra at nesen var krum (Ingen "norsk hoppbakke" der nei). Slanke - både og det. Men fine former, fin midje. Petite - se forrige påstand. Feminine - Definitivt. Trange - Her får jeg lyst å si hun var ikke det da jeg var ferdig med henne... Søte - Ja Sexy - Definitivt Cocky - Njæh... Der vil jeg si norske kvinner har et overtak. Men persiske kvinner er temmelig koleriske. Ikke tirr de. Kjedelige - Ikke i det hele tatt. Som sagt: koleriske, og varmen i hjemlandet går i blodet Små bryster - såvisst ikke. Tatt den i analen hele ungdomstiden og leker så ordentlige og jomfruer når det kommer til fitta - Tøv Lukter vondt - Tvert om. Her var den enorme overraskelsen. Mer pertentlige og renslige mennesker kom jeg aldri over. Så. Mine erfaringer er over det jamne gode, men det er et kulturellt gap...
draug 75 Skrevet 16. juni 2017 #14 Skrevet 16. juni 2017 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Persiske kvinner er meget vakre. Inntil du har vært sammen med de en stund. Da er de godt satt og slutter å barbere de hårete leggene sine.. Anonymkode: 81f1c...767 Men slik er det med alle kvinner som blir for trygge på partneren sin. Endret 16. juni 2017 av draug 75
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #15 Skrevet 16. juni 2017 Kona (dronning?) til den tidligere Shanen (usikker på staving) av Iran, hører vel til blandt de ti vakreste kvinner gjennom tidene Anonymkode: ff02a...7e1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #16 Skrevet 16. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kona (dronning?) til den tidligere Shanen (usikker på staving) av Iran, hører vel til blandt de ti vakreste kvinner gjennom tidene Anonymkode: ff02a...7e1 Ja, og det er mange av disse vakre skapningene i Persia (Iran). Anonymkode: be3ab...407
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #17 Skrevet 16. juni 2017 Jeg blir tatt for å være persisk iblant. Tar det som et stort kompliment. 8 timer siden, draug 75 skrev: Eksotiske - På merkelig vis i utseende både lik og ulik europeere. Det er ikke så merkelig, da de er indo-europeere omgitt av arabere. Anonymkode: 71c8f...645
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #18 Skrevet 16. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva for no dritt er det med sånne tråder? Ja, det fins verden vakreste persiske, pakistanske, svarte, hvite og gule kvinner, men hvem faen bryr seg? Anonymkode: 9b74f...469 Det er en som sitter og forherliger dette (alt er fantastisk så lenge de er petite, små og trange), i mens Norske er høye og fæle. Sikkert bare en som kjeder seg... I en annen tråd skrev en: "Nå svarer han/hun med sitt andre bruker". Han/hun må jo bare få lov til å mene dette da. Anonymkode: fe27c...e6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå