Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Så, for en uke siden fikk gutten min som blir tre til jul se den nye hårklippen til tantungen min på femten, og siden da har han nærmest tryglet om å få samme sveis. "Mammaaa, meg oooogså ha!" sto på repeat ved tannpussen i kveld, helt hakk i plata 😉 Gir seg så absolutt ikke. 

Jeg er sååå usikker, da jeg synes han er så liten enda. De er jo mange som har denne eksakte frisyren, og liker den godt jeg altså, men har ikke sett småbarn med det som nesten blir hel barberte sider... 

Hva synes dere? Har for så vidt alltid stått for den at barna mine skal få gjøre som de vil med sitt eget hår, men hadde jo aldri sett for meg at toåringen skulle fatte interesse for hår. I hvert fall ikke i denne grad. Trodde tolvåringen skulle komme først 😂

Anonymkode: a926b...af8

Endret av Edie
Ryddet for bilde med opphavsrett. Edie, mod.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan mener du håret kan stå rett opp sånn uten masse klin i det? Synes hår skal være naturlig. Klipp heller kort, toåringsveis.

Creds til toåringen for å kunne prate som en 3/4-åring, da ;);)

• Liker 1
Gjest Sugemerke
Skrevet

Har da sett flere småunger med den sveisen der. Problemet er jo bare at de blir helt flate på toppen, så det blir ikke like kult. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Simbyxor skrev:

Hvordan mener du håret kan stå rett opp sånn uten masse klin i det? Synes hår skal være naturlig. Klipp heller kort, toåringsveis.

Creds til toåringen for å kunne prate som en 3/4-åring, da ;);)

Du, det tror jeg faktisk ikke vil bli ett problem. Håret hans ligger naturlig bak om man grer det sånn, ikke spør meg hvor de genene kom i fra! 😜

Hva mener du med det, forresten? Helt vanlig ordforråd det som var nevnt på en som snart fyller tre vel? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sugemerke skrev:

Har da sett flere småunger med den sveisen der. Problemet er jo bare at de blir helt flate på toppen, så det blir ikke like kult. 

Typ toåringer? Yngste jeg har sett blir vel barneskolen... Er så usikker. Ikke sett ett eneste barn i bhg som har noe særlig fastsatt frisyre heller, så skal innrømme jeg tenker litt på hva andre mener om min kommer gående med barberte sider, hehe. Ellers har gutten ett fyldig hår, legger seg som man grer det, så han går i grunn allerede rundt sånn, bare alt i lik lengd. 

AnonymBruker
Skrevet

Min er nå fire og har hatt den sveisen i to år. Han nekter å skifte stil på håret. Vi fikser med litt skum på morran, men utover dagen så er håret et kaos. Han elsker stunden på moran med hårfiksing og går stolt ut av døra på morgenen :)

Anonymkode: 5a82d...bd2

• Liker 1
Gjest Sugemerke
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typ toåringer? Yngste jeg har sett blir vel barneskolen... Er så usikker. Ikke sett ett eneste barn i bhg som har noe særlig fastsatt frisyre heller, så skal innrømme jeg tenker litt på hva andre mener om min kommer gående med barberte sider, hehe. Ellers har gutten ett fyldig hår, legger seg som man grer det, så han går i grunn allerede rundt sånn, bare alt i lik lengd. 

Minste jeg har sett er ca 1 år. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min er nå fire og har hatt den sveisen i to år. Han nekter å skifte stil på håret. Vi fikser med litt skum på morran, men utover dagen så er håret et kaos. Han elsker stunden på moran med hårfiksing og går stolt ut av døra på morgenen :)

Anonymkode: 5a82d...bd2

Så kjekt å høre!! 😃 Lener mot å ta han med til sin første frisørtime i morgen, hår vokser alltids ut. Selv om det hele sikkert er ett glemt tema til neste uke, hehe! 😉

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for bilde med opphavsrett.

Edie, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt overlykkelig hvis min treåring hadde bedt om å få en spesifikk sveis. Vi må bruke maskin på han fordi han blir så sint hos frisøren at vi rett og slett ikke orker den kampen. Men klart, det spørs litt på hvilken sveis det er snakk om da;) Sidecut er jo veldig vanlig og det vokser jo ut igjen:)

Anonymkode: fe79a...40c

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det på min toåring, men det er fordi at med hans hår hadde det sett ut som jeg først hadde gått amok med barbermaskinen for deretter gi opp og toppe det hele med en bolleklipp, haha!

Men hvorfor ikke gjøre det hvis han har hår til det? Uskyldig moro for gutten din, tenker jeg🙂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...