Gjest Hel Skrevet 4. januar 2005 #1 Skrevet 4. januar 2005 Finnes det noe bedre enn å ha leitet etter en BH som passer i flere år og så endelig finne en?!? :-) Tenker på denne tråden jeg lagde. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...5&highlight=rah Er i USA og fant noen BHer hos Victoria's Secret (online) og tok sjansen og kjøpte 5 stk. i 34AA og fikk en BH åpenbaring! Visste ikke at det gikk ann og ha det behagelig med BH på. Finnes det flere i mine sko?
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #2 Skrevet 4. januar 2005 nei men jeg har tenkt å bestille fra VS, bh'er altså. Håper jeg blir fornøyd da
Shoegal Skrevet 4. januar 2005 #3 Skrevet 4. januar 2005 hva tilsvarer str. 34 i norske bh-størrelser?
Gjest Betty Boop Skrevet 4. januar 2005 #4 Skrevet 4. januar 2005 hva tilsvarer str. 34 i norske bh-størrelser? 75
Kaori Skrevet 5. januar 2005 #6 Skrevet 5. januar 2005 Rah, hvilke modeller kjøpte du da? er det ikke litt risky å kjøpe så mange uten å ha prøvd de først ? Passet de alle sammen? Jeg har nestn samme problemet som deg, i alle fall det med at jeg synes så mange bher er ubehagelige. Spesielt er jeg plaget med at bøylen kan gnage seg inni brystkassa i mellom brystene, skikkeliig vondt med slike bher. Men anyways, lurte bare på hvilke modeller du ble veldig fornøyd med hos victorias secret? Har prøvd noen fra den butikken og en var skikkelig god, men de er jo ikke av den billigste sorten da. Håper du har noen gode tips om hva jeg kan prøve som du selv likte ihvertfall
Gjest Hel Skrevet 5. januar 2005 #7 Skrevet 5. januar 2005 Jo, litt risky var det men alle passet. Hadde de ikke passet hadde jeg sendt de tilbake og fått igjen pengene mine. Jeg kjøpte en demi-cup BH: http://www2.victoriassecret.com/commerce/a...ame=OSBRPDEMLIN Salg på den akkurat nå. 9.99 dollar for en (59 kr). Og fire av disse t-skjorte BHene: http://www2.victoriassecret.com/commerce/a...ame=OSBRPDEMLIN Som jeg faktisk fikk en liten kløft av (første gang det har skjedd). :-) Synes alle var veldig behangelige og søtere enn de ser ut. De er ikke veldig sexy men det er ikke store utvalget i mine strl. så..
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #8 Skrevet 5. januar 2005 Har samme problem som deg Rah. Brukte 85 a før, men har gått ned 20 kilo og må nå ha 80aa (er svært slank men dessverre bred rundt ryggen...). Den t-skjorteBHen du bestilte var kjempefin, men den finnes ikke i 80aa selfølgelig... Har funnet enkelte i den størrlesen men jeg vil gjerne ha med padding så jeg ikke ser så flat ut. Dårlig utvalg i den str. ja!
pusur Skrevet 5. januar 2005 #9 Skrevet 5. januar 2005 Ett spørsmål : Bruker du 75 A eller 75AA i norske størrelser? (har hørt at 34AA tilsvarer 75 A og da 34A en 75 B osv, men jeg vet ikke om dette stemmer(har hørt forskjellig), hva mener du?) Skulle gjerne handlet en i str 75 D og lurer på om jeg skal kjøpe 34D eller C. -pusur-
Arwen Skrevet 5. januar 2005 #10 Skrevet 5. januar 2005 Jeg måtte ned en cup størrelse på VS (det står i størrelseguiden at man skal gjøre det) men flere her inne har ikke gått ned i størrelse.
Kaori Skrevet 5. januar 2005 #11 Skrevet 5. januar 2005 Rah, takk for tipsene, syntes de var fine begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå