Olifant Skrevet 4. januar 2005 #1 Skrevet 4. januar 2005 Hei. Tenkte bare jeg skulle tipse om denne siden: http://www.lovedsign.dk/
TeddyToria Skrevet 4. januar 2005 #2 Skrevet 4. januar 2005 "Been there, done that"! Vi har allerede designet ringene våre på den siden, eller i det minste kommet frem til et alternativ vi begge er veldig fornøyd med... Et kjempegodt tips! :-)
Olifant Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2005 Ja, jeg likte godt å få leke litt med designen... Vet ikke helt om vi ender opp med noe derfra, men det ga oss mange ideer ihvertfall. Jeg vet at man kan få gravert sin egen håndskrift i England og synes det er veldig romanstiks, vet ikke om det er mulig her hjemme....
Huldra:) Skrevet 4. januar 2005 #4 Skrevet 4. januar 2005 Takk for tips!! dette var en super side :bukke:
Sarabi Skrevet 4. januar 2005 #5 Skrevet 4. januar 2005 Oi... Gjett om jeg blei sittende å lage flotte ringer
Sarabi Skrevet 4. januar 2005 #6 Skrevet 4. januar 2005 Jeg vet at man kan få gravert sin egen håndskrift i England og synes det er veldig romanstiks, vet ikke om det er mulig her hjemme.... Ja, det er fullt mulig
TeddyToria Skrevet 4. januar 2005 #7 Skrevet 4. januar 2005 Ja, jeg likte godt å få leke litt med designen... Vet ikke helt om vi ender opp med noe derfra, men det ga oss mange ideer ihvertfall. Jeg vet at man kan få gravert sin egen håndskrift i England og synes det er veldig romanstiks, vet ikke om det er mulig her hjemme.... Det er fullt mulig å gravere med egen håndskrift også her hjemme i Norge Jeg vet Bjørklund gjør det, de ga i alle fall meg en brosjyre over Pan-ringer, der de også foreslår denne typen gravering - som jeg forøvrig synes er genial!!!
Olifant Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2005 Supert, skal sjekke det ut! Takk skal du ha!
Olifant Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2005 Skal muligens se litt på ringer i England og, og så skal jeg jo til Danmark neste helg, men da skal ikke min kjære være med....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå