Gå til innhold

Over middels pene jenter som matcher med menn uten bilde på tinder.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann på 28 som har en tinderprofil med bilde av meg som 12-åring.  Så det er klart at jeg ikke ser ut som på profilbildet.  Har kun profilen for å snoke på tinder og se hvem i omgangskretsen min som er der. 

Uansett, får jeg med jevne mellorom superlikes og jenter som vil chatte med meg. Jeg snakker ikke om dataprogrammer og slikt, men ekte mennesker. Som oftest så er det mindre pene damer og det er jo greit nok det, men rundt hver 6. måned så er det en jente som er over middels pen, gode profilbilder, osv som matcher med meg, starter en samtale og ber meg på date. 

Det jeg lurer på er hvor vanlig dette er. Altså at jenter som kan velge og vrake på tinder, gidder å be menn de ikke har sett på date. Har skjedd tre ganger med meg på halvannet år og da teller jeg kun  jentene som var ansiktspene, opptatt av å ta  vare på kroppen sin, osv. Vi hadde heller ikke fellesvenner så de kunne ikke vite hvordan jeg så ut eller hvordan jeg var som person før de begynte å prate med meg på tinder. 

Anonymkode: dc79d...f62

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Profilbilde på Tinder av deg selv som 12-åring?

Eh.... hvorfor?

Anonymkode: 339f8...183

• Liker 6
Gjest glowmustgoon
Skrevet

det første jeg tenkte var at jeg ofte - kan sveipe til høyre fordi jeg er nysgjerrig og det er gøy å danne et inntrykk på andre måter enn en tinderprofil (ironisk ettersom det er tinder). Men igjen ble jeg skeptisk når du sier du har et bilde av deg selv som liten, og at du faktisk ble bedt på date på grunn av det? Så langt hadde jeg nok ikke gått...

AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at det er veldig spesielt å ha en slik profil for å " se hvem i omgangskretsen min som er der".

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Og du vet at dette er ekte og ikke noe svindelopplegg?

Nei da, for å være ærlig, det er ikke så veldig mystisk at de ber deg på date etter at dere har chattet litt og de liker hvordan du skriver og fremstår. Legg til at de er av den merkelige typen som synes det er søtt og nostalgisk med barnebilde, og voilà, der har du daten din. :) 

Anonymkode: 2d41a...43a

AnonymBruker
Skrevet

4 minutter siden, glowmustgoon skrev:

det første jeg tenkte var at jeg ofte - kan sveipe til høyre fordi jeg er nysgjerrig og det er gøy å danne et inntrykk på andre måter enn en tinderprofil (ironisk ettersom det er tinder). Men igjen ble jeg skeptisk når du sier du har et bilde av deg selv som liten, og at du faktisk ble bedt på date på grunn av det? Så langt hadde jeg nok ikke gått...

Takk for svar.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du vet at dette er ekte og ikke noe svindelopplegg?

Nei da, for å være ærlig, det er ikke så veldig mystisk at de ber deg på date etter at dere har chattet litt og de liker hvordan du skriver og fremstår. Legg til at de er av den merkelige typen som synes det er søtt og nostalgisk med barnebilde, og voilà, der har du daten din. :) 

Anonymkode: 2d41a...43a

Jeg har møtt de tre jentene så jeg vet det ikke er svindel. Jeg vet også hvorfor de tren jentene sendte meg superlike, begynte å prate med meg og spurte meg på date. Var jo noe av det første jeg spurte dem om.  Det jeg lurer på er hvor vanlig det er. 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Profilbilde på Tinder av deg selv som 12-åring?

Eh.... hvorfor?

Ville bare ha et bilde alle forstod ikke viste hvordan jeg så ut og jeg hadde et bilde av meg selv som 12-åring tilgjengelig på facebook så brukte det. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hver sjette måned og altså tre stykker. Det er mer snodig at en voksen mann er på tinder så lenge, halvannent år, eller i det hele tatt at noen bruker tinder kun for å snoke og se hvem som er der. Hva får du ut av det? 

Anonymkode: 4a21e...faf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det at noen har gitt en 12-åring superlike ringer jo varselbjeller. Hvordan reagerte de på ditt egentlige utseendet, da de møtte deg? 

Anonymkode: ddffd...834

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver sjette måned og altså tre stykker. Det er mer snodig at en voksen mann er på tinder så lenge, halvannent år, eller i det hele tatt at noen bruker tinder kun for å snoke og se hvem som er der. Hva får du ut av det? 

Anonymkode: 4a21e...faf

Nå var det ikke meningen at tråden skulle handle om meg. 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at noen har gitt en 12-åring superlike ringer jo varselbjeller. Hvordan reagerte de på ditt egentlige utseendet, da de møtte deg? 

Anonymkode: ddffd...834

De skjønner jo at det ikke er en 12 ¨åring de faktisk møter, det står jo alderen min på profilen og de snakker jo med meg på facebook.  Hadde de faktisk trodd jeg var en 12 åring så hadde jeg kontaktet politiet. 

TS

• Liker 2
Skrevet

Skulle til å si, det er vel ikke alle som er like overflatiske, noen vurderer samtalen som viktigere.  Men samtidig.  Dette burde jo være skarpe damer som skulle kunne lukte at du er såpass overflatisk at innstillingen deres fovirrer deg - at dere ikke er en åndelig match...likevel får du dates?:ac:

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Elghund skrev:

Skulle til å si, det er vel ikke alle som er like overflatiske, noen vurderer samtalen som viktigere.  Men samtidig.  Dette burde jo være skarpe damer som skulle kunne lukte at du er såpass overflatisk at innstillingen deres fovirrer deg - at dere ikke er en åndelig match...likevel får du dates?:ac:

Synes ikke jeg er spesielt overflatisk kun fordi jeg kun sveiper høyre på jenter jeg synes er pene. Klart om de jenten ønsket å møte en som ikke brydde seg om utseendet så sendte de superlike til feil person. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Alle har lært at de pene mannfolka stort sett alltid er douche, så de sveipes rett til venstre. Det er større håp om å finne en ok og bra mann blant de som ikke ser ut som en Hollywood-kjendis. 

Derfor tror jeg ofte de mannfolka midt på treet kan velte seg i flest damer, men gjør de det, så blir de faen meg drittsekker de også :P 

Anonymkode: f42ff...9fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...