AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 På en skala fra 1 til 10 der 1 er bare kos og 10 er helt jævlig. Tenker på både miljø og kroppslige smerter. Anonymkode: da25f...67a
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Hvor ofte/hvor lenge i gangen? Snakker vi om årsvis, månedsvis eller dagesvis i slengen? Hvor lenge er eventuelle gode pauser i mellom? For man kan jo selvsagt tåle mer hvis det er i korte perioder, men forgår det i mange uker/måneder/år så blir jo saken en helt annen. Anonymkode: d201a...1a3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Tja. Har hatt det helt pyton på jobb nå i over 6 måneder (med null utsikt til å bedre seg med mindre jeg finner meg en ny jobb, noe flere kollegaer alt har gjort selv om de har en langt bedre arbeidssituasjon enn meg) Samt at de siste 4 månedene før jeg gikk ut i foreldrepermisjon var helt pyton også (ble syk men sjefen mente jeg sykmeldte meg selv (og ikke at legen gjorde det på bakgrunn av min helsesituasjon) og at jeg var sykmeldt bare fordi jeg hadde lyst...) Mitt råd er å søke ny jobb. Anonymkode: bcb50...817
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå