Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere!

Jeg har alltid pleid å bruke barberhøvel nedentil, men nå begynner jeg å bli lei av nupper og irriterte gjengrodde hår på venusberget.. Derfor har jeg vurdert å trimme litt i stedet for, men dette er jeg altså helt ny på.

Så jeg er usikker på hva som er best å bruke til dette.. Barbermaskin? Hvilken i såfall? 

Hvilken lengde er det best å trimme håret til?

Hvilken "frisyre" er fin nedentil? Ser det dumt ut å trimme venusberget, men fortsette å glattbarbere bikinilinjen og kjønnsleppene? Ser for meg det kan bli ubehagelig for en eventuell partner å gå ned på meg hvis det ikke er glattbarbert der, eller har det ikke så mye å si siden det ikke er så hårete rundt selve "hullet" og klitoris? 

Huff, dette ble mange spørsmål, men håper noen tar seg tid til å komme med noen fornuftige innspill :D 

På forhånd takk, hilsen ei litt frustrert j22

Anonymkode: 54ba8...804

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt en epilator. Riktignok tør jeg ikke bruke den fordi det gjør så sinnssykt vondt, men den har flere "munn", og den ene "munnen" er til for å shave. Så det blir liksom en barbermaskin. Det funker fett, for håra blir kutta helt ved rota, jeg kutter meg ikke, og jeg får da ikke problemer med nupper, inngrodde hår og nupper. 

Anonymkode: 6bbca...eb4

AnonymBruker
Skrevet

Den beste shaveren jeg har hatt har også vært den som har fulgt med epilatoren

Anonymkode: 40301...d55

AnonymBruker
Skrevet

Ts her, takk for svar! 

Hvordan epilator anbefaler dere som har med et sånt "munnstykke"? 

Går det an å kjøpe epilator som man kan regulere lengden på klippinga til også? Kunne vært kjekt med alt i ett :cool: 

Anonymkode: 54ba8...804

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en trimmer da vel. Jeg har en lady trimmer kjøpt på Expert til 299,-  Funker utmerket. 

Anonymkode: 444e3...a95

Skrevet

La vær å barbere deg. Har ingen fordeler likevel. Hadde ikke brydd meg det grann om det var hår der om jeg skulle gått ned på deg, tvert i mot faktisk. Er jo renere og mer hygienisk med hår. Kjønnshåret er der jo for en grunn. Å barbere seg er bare tull å vas.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer meg ca hver 6 uke og lar det vokse til neste gang. Ingen problem med at menn ikke går ned på meg, opplever at de tenner mer med hår og det stimulerer mere også. Om du aldri vil barbere er klipping av hårene på venusberget best forå vedlikeholde en viss lengde og nei ikke teit å barbere bikini linja og under helt om det er det du ønsker :)

Anonymkode: 1d752...6db

• Liker 1
Skrevet

Enig med Hemmingroad. De færreste menn barberer seg og vi tåler jo virkelig å få kjønnshår i fjeset når vi tar delene deres i munnen. 

Jeg har barbert meg nedentil én gang i livet. Det klødde som faen og utfloden spredde seg bakover og forover langs hele åpningen i stedet for å legge seg pent i midten av trusa. Da skjønte jeg at kjønnshårene som dekker skjedeåpningen faktisk har en funksjon. 

Jeg får sikkert masse tyn for å skrive dette - men jeg mener faktisk det er noe grunnleggende urovekkende ved menn som insisterer på at partneren skal se ut som en prepubertal småjente nedentil. 

Når det er sagt er det ikke så veldig vakkert med en stor dott heler. Jeg klipper hårene på venusberget og om sommeren tar jeg bikinilinja. Da bruker jeg hårfjerningskrem eller napper litt og litt for å unngå nupper. 

Er forøvrig K40. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...