AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Jeg hadde en diskusjon med ei venninne for noen år siden. Vi diskuterte de forskjellige typene på skolen, hvordan de rundt oss var. Jeg var åpen om mine problemer til henne og hun var slik som var ærlig. Hun kunne jeg frotelle alt til, fordi hun har slitt selv. Vi hadde jo disse utadvendte typene i klassen, og de morsomme. De som var på scenen. Jeg var det bare når jeg var full, og sluttet med det da jeg tror det er litt småflaut å se på at den stille plutselig blir utadvendt i rus. hun sa at "Xxxxx kan stille seg opp foran oss og danse og folk hadde bare ledd med henne, hadde du gjort det hadde folk lurt på hva du har fått i deg". "Da hadde vi fått oss en god latter". Altså, å gjøre det som er naturlig for en da. Men hva om det er naturlig for meg å være stille? Jeg trives bare ikke med det Anonymkode: 65160...260
Meadow Skrevet 16. juni 2017 #2 Skrevet 16. juni 2017 (endret) Du hadde denne diskusjonen for noen år siden, og gnager på det ennå?? Mitt råd: vær deg selv, du er helt sikkert bra nok som du er. Endret 16. juni 2017 av Meadow 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå