Gå til innhold

Karakterforbedring: Ta opp norsk som privatist

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skoleflink. Studerer gjerne. Har allerede tatt norsk så "kan stoffet". Men hva kreves av meg som privatist? Tips? 

Anonymkode: a237b...1e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du finner kompetansemål i faget på udir. Her finner du også eksempeloppgaver på 6'er-besvarelser. Ut ifra de de håpløse setningene du har formulert bare i dette korte innlegget har du nok behov for litt trening. 

Den eneste forskjellen på å ta det som privatist kontra gjennom organisert skoleopplegg er at det krever at du har mer selvdisiplin. 

Anonymkode: 1a5a2...e49

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du finner kompetansemål i faget på udir. Her finner du også eksempeloppgaver på 6'er-besvarelser. Ut ifra de de håpløse setningene du har formulert bare i dette korte innlegget har du nok behov for litt trening. 

Den eneste forskjellen på å ta det som privatist kontra gjennom organisert skoleopplegg er at det krever at du har mer selvdisiplin. 

Anonymkode: 1a5a2...e49

Nei, jeg klarer meg helt fint ;)

Om du tror at jeg sitter og retter på alt jeg skriver på Kvinneguiden, tar du jammen meg feil :fnise: Tenk at noen tror at folk ønsker å skrive korrekt på Internett. Hah! 

AnonymBruker
Skrevet

Men det var sånne ting som selvdisiplin jeg lurte på, ja. Og har hørt at det koster 6000 kr pr fag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...