AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Skoleflink. Studerer gjerne. Har allerede tatt norsk så "kan stoffet". Men hva kreves av meg som privatist? Tips? Anonymkode: a237b...1e6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Du finner kompetansemål i faget på udir. Her finner du også eksempeloppgaver på 6'er-besvarelser. Ut ifra de de håpløse setningene du har formulert bare i dette korte innlegget har du nok behov for litt trening. Den eneste forskjellen på å ta det som privatist kontra gjennom organisert skoleopplegg er at det krever at du har mer selvdisiplin. Anonymkode: 1a5a2...e49
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du finner kompetansemål i faget på udir. Her finner du også eksempeloppgaver på 6'er-besvarelser. Ut ifra de de håpløse setningene du har formulert bare i dette korte innlegget har du nok behov for litt trening. Den eneste forskjellen på å ta det som privatist kontra gjennom organisert skoleopplegg er at det krever at du har mer selvdisiplin. Anonymkode: 1a5a2...e49 Nei, jeg klarer meg helt fint Om du tror at jeg sitter og retter på alt jeg skriver på Kvinneguiden, tar du jammen meg feil Tenk at noen tror at folk ønsker å skrive korrekt på Internett. Hah! Anonymkode: a237b...1e6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 Men det var sånne ting som selvdisiplin jeg lurte på, ja. Og har hørt at det koster 6000 kr pr fag. Anonymkode: a237b...1e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå