AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Hei Jeg har hatt sex med en fyr en del ganger nå, men jeg tør faktisk ikke å suge han. Det er så mange år siden sist at jeg faktisk ikke husker hvordan jeg gjør det og jeg er livredd for å gjøre det feil, men jeg ønsker å gjøre det. Noen som har tips? Kan jeg øve meg på bananer? Anonymkode: e741f...464
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Bruk ca samme sugekraft som når du drikker i sugerør. Ikke sug med all kraften du har. Det gjorde jeg og trodde jeg var mester men det var jo bare ubehagelig for gutten:p bruk mye tunge og spytt Anonymkode: 20466...ef4
Ardenus Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Nå har ikke jeg sugd noen, men jeg har da blitt sugd før. Det beste er hvis du sier i fra til den partneren om at du ikke er så dreven, men vil veldig gjerne prøve deg frem (ingen mann sier nei til dette) Si i fra at han ikke skal dytte dytte hodet ditt ned/opp osv, han kan godt ta deg i håret osv, men sørg for at du styrer hodet ditt selv. Så er det egentlig bare å prøve, nesten hva som helst, slikk opp og ned, slikk på ballene, slikk på undersiden av penishodet (strengen, veldig sensitivt, men deilig) Når du suger, så prøver du deg frem med hastighet, hardhet. Blir du sliten, ta over med hånda, men sørg for at du tar grep ved å dra forhuden litt frem mot penishodet, så ta grep ved toppen av huden så du ikke treffer huden som er under forhuden, eller så må du ha glidemiddel(som de bruker i USA) Viktigste er at du prøver deg frem og ikke vær redd for å prøve ut noe nytt, har du en oppegående partner så støtter han deg i dette. Lykke til 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå