AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Jeg har nå tenkt litt og funnet ut at jeg har seks venner som jeg egentlig ikke liker så godt. En kan være utrolig irriterende og lite selvstendig, en er bare veldig kjedelig, en er egentlig ganske hyggelig å være med men hun er en veldig dårlig venn, en er fullstendig fjern som gjør det kjedelig å være med henne, en mangler litt sosiale antenner og er flink til f andre til å føle seg utenfor (ubevisst tror jeg men fortsatt), og en... Vel jeg bare liker hun ikke så godt. Men hun selv annser oss visst som bestevenner selv om vi aldri møtes. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg ikke har kutta kontakten med disse, men det handler vel om at jeg liker å ha mange venner eller at de er venn med folk jeg liker. Og selv om jeg ikke liker de så veldig godt er de jo helt greie å være med, i hvert fall i grupper. Bare så det er sagt har jeg også venner jeg har kutter ut, men dette har gått mer på konkrete ting de har gjort eller sagt som har fått meg til å kutte dem ut og ikke det at jeg ikke har likt dem på generell basis. Så da lurer jeg på om det bare er jeg som opprettholder vennskap med folk jeg egentlig ikke liker så godt? Har du noen? Hva er det du ikke liked og hvorfor har du ikke droppa dem? Fortell! ☺ Anonymkode: 0c4de...085
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Nei. Jeg hadde noen før, men fant ut at jeg måtte rydde litt i "vennekretsen". En ærlig ting og jeg er fornøyd. Anonymkode: 08eb1...d34
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Jeg har begynt å innse dette selv, og begynt å sile dem ut ved å ikke ta initiativ, og si at man er opptatt når den andre parten spør om å sosialisere. Anonymkode: b18f9...47d
Gjest noe tilfeldig Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 Nei. Jeg sier ifra om noe plager meg. Gidder ikke bruke tid på noen jeg ikke liker.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #5 Skrevet 15. juni 2017 Jeg har noen venner der jeg føler at vi har vokst fra hverandre, men ingen som jeg direkte misliker. Ingen er jo perfekte, verken jeg eller andre, så jeg synes man skal ha en viss takhøyde for at venner har et mangfold av egenskaper, både positive og negative. Mener ikke at man skal finne seg i at folk er slemme eller illojale, men det at ikke alle er feilfrie og perfekt underholdende til enhver tid synes jeg er helt innafor. Tenk om folk skulle «slått opp» med deg fordi du ikke er helt etter læreboka, liksom?!! Anonymkode: 6b36c...2e7 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #6 Skrevet 15. juni 2017 Jeg synes egentlig det er ganske stygt gjort å være venner med noen du ikke liker. Anonymkode: bf057...3ba
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #7 Skrevet 15. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes egentlig det er ganske stygt gjort å være venner med noen du ikke liker. Anonymkode: bf057...3ba Hvorfor det? Jeg baksnakker dem ikke og er helt vanlig mot dem når vi er sammen Anonymkode: 0c4de...085 1
Solivagant Skrevet 15. juni 2017 #8 Skrevet 15. juni 2017 Nei, det har jeg vokst fra. Sier fra om noe plager meg, og gidder ikke bruke tid på noen jeg misliker. Heller få, gode venner som jeg virkelig liker og trives med 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #9 Skrevet 15. juni 2017 Er ikke fjorten år, så nei. Anonymkode: d7cc5...86f
caskerette Skrevet 15. juni 2017 #10 Skrevet 15. juni 2017 Nei, men noen av dem har drøyt mange sider jeg ikke liker.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #11 Skrevet 15. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Jeg baksnakker dem ikke og er helt vanlig mot dem når vi er sammen Anonymkode: 0c4de...085 Fordi du ikke genuint liker dem. Jeg ville ikke likt å være venner med noen som ikke liker meg. Anonymkode: bf057...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #12 Skrevet 15. juni 2017 Jeg liker alle vennene mine, men så har jeg bare en håndfull etterhvert. Jeg går for kvalitet og ikke kvantitet. Anonymkode: 42477...3db
Wenda Skrevet 15. juni 2017 #13 Skrevet 15. juni 2017 Nei, jeg gidder ikke kaste bort tiden min på folk jeg ikke liker. Har derimot en svært god venn som kan være litt slitsom. Historier som blir fortalt om og om...og om igjen bl.a Men han er snill og grei og kjempehyggelig å henge med ellers
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #14 Skrevet 15. juni 2017 Har ei som kan være ganske direkte og frekk og hun forteller opp igjen de samme gamle historiene.. Vi sees ikke så ofte, men har ikke så mange andre venner i nærheten at jeg kan kutte henne ut heller. Anonymkode: c94be...187
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #15 Skrevet 15. juni 2017 Nei, hadde jeg ikke likt dem hadde vi ikke vært venner rett og slett Anonymkode: 9ea77...6d4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #16 Skrevet 15. juni 2017 Jeg har noen venner jeg ikke liker. Møter dem ikke ofte... thank god!!! Anonymkode: 98be9...008
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. juni 2017 #17 Skrevet 15. juni 2017 Bare bekjente som dukker opp med venner. - En snakker så sakte og dramatisk at jeg bare sporer ut av samtalen og snakker med andre. - To som liker å snakke om andres personlige problemer offentlig - Tre som bare sitter der og stirrer - To som lager drama fra helvete seg i mellom og blander alle andre inn i det.
Gjest Raindrops Skrevet 15. juni 2017 #18 Skrevet 15. juni 2017 De jeg virkelig anser som venner liker jeg på godt og vondt. Men når vi omgås i grupper så skjer det definitivt at jeg må "holde ut" selskapet til folk jeg ikke er voldsomt begeistret for. Sånn er det bare, og jeg føler ikke at jeg trenger å si ifra om deres dårlige egenskaper. Litt får man tåle i sosiale sammenhenger.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #19 Skrevet 15. juni 2017 Alle. De kaller seg for vennene mine, men jeg ser ikke på de som vennene mine. Jeg tar aldri kontakt med dem, tar aldri initiativ, bryter av samtaler rimelig fort men likevel skriver de til meg noen ganger. De har sluttet å be meg med på ting. Heldigvis. Klarer ikke finne mennesker jeg liker så da blir det 0 venner. Anonymkode: d18e2...0c3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #20 Skrevet 15. juni 2017 Ja. De som lager drama all the way, kutt, kutt ,kuTT. Anonymkode: 59ca1...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå