MrPeakP Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Vi er et par i tidlig 40-årene og vi har søkt etter en ekstra jente for å få utløp for en del fantasier og lyster vi begge har i snart ett år. Vi har så langt kun benyttet Tinder i jakten. Det virker som om mange er med på leken helt til man begynner å avtale dato og klokkeslett. Få sier at de trekker seg, men bare forsvinner i det stille eller forblir tause. Hvorfor skal det være så vanskelig å få til dette? Og hvorfor sliter så mange med bare å være ærlige å si i fra at de ombestemte seg? Kanskje noen som har lykkes med dette kan dele sine erfaringer?
Gjest Alterego666 Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Jeg har bare vært 3-mannen, og har ikke trukket meg. Det er jo en ærlig sak, men det er god folkeskikk å gi beskjed om det på en ordentlig måte. Man gir jo litt av seg selv, bokstavelig talt, og en avvisning skal være skvær og ordentlig.
Apollonia Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Det er vanskelig å svare på, når man ikke vet hvordan dere annonserer/kommuniserer. Men når jeg har vært i par har vi aldri hatt problemer med dette. Når jeg har vært singel derimot har jeg trukket meg noen ganger pga skurr som feks når man får følelsen av at det kun er mannen som skriver (kanskje kvinnen ikke finnes en gang?) eller dersom de formidler sterkt couple privilege (google it) så jeg føler meg som et slags verktøy for deres fantasier og ikke blir sett som individ i det hele tatt. Jeg pleier å skrive at jeg trekker meg, men blir da ofte skjelt ut og trakassert, så jeg kan forstå at damer med samme erfaring kvier seg for å avvise og velger å ghoste i stedet. Spesielt dersom kommunikasjonen har vært sketchy tidligere. 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 Jeg ser mange av disse parene på Tinder som søker en tredjepart. Det som plager meg aller mest er jo at de aldri har bilde av seg der. Man må spørre de om bilde, og da skal de helst ha deg på Snapchat for å sende bilde. Jeg gir ikke ut privatkontoer til noen som jeg ikke kjenner. Samtalen og ønskene kan gå fint og være de samme i starten, men jeg opplever at mannen i paret ofte skal tøye grensene enda lenger etter en periode med samtale. Om vi foreksempel har snakket om at det og det er greit og noe vi alle tenner på og vil prøve, så kommer det etter en tid "hva med det da?" , og det er ofte ting som viser at han ikke har respekt for meg, og er totalt avtennende. Eksempler kan være at han plutselig spør om å få ta meg analt, om jeg liker å slikke spermen hans fra fitta hennes og slike ting. Da kan jeg avslå pent, uten å direkte avlyse halv-avtalen, men så slette vedkommende etter noen timer eller dager fordi jeg følte at jeg faktisk ikke syntes det var komfortabelt å gjennomføre lenger eller gå lenger med allikevel. Faktisk tror jeg det er bedre for par som søker en tredjepart å sjekke opp noen sammen på byen, da får personen et inntrykk av personligheten deres og hvordan dere anser vedkommende. Har en hyggelig tone, blir behandlet bra og beundret osv. Det får man ikke via Tinder chat, da kan man fort føle seg som bare et bytte eller en gjenstand, og det føles ikke for alle greit og da backer man ut, selvom man i utgangspunktet liker ideen. Anonymkode: 5a018...a65 7
Devilheart Skrevet 15. juni 2017 #5 Skrevet 15. juni 2017 Kanskje dere skulle heller søke på mer "seriøse" areaner? Nakenprat, Cupido, og slike sider. Vet ikke om Eros-chatten eksisterer fortsatt men kan sikkert komme i kontakt med noen der også. 2
MrPeakP Skrevet 17. juni 2017 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2017 (endret) Tusen takk for gode råd. Vi er ett av de parene uten bilde ja, så skyldig der, men vil ikke bli gjenkjent av kollegaer og andre 🙈 Vi har tenkt tanken på å sjekke på byen også, men er jo litt redd for avvisning selvsagt... Folk på byen kan ofte være så beruset også og det er lite sjarmerende.. Vår erfaring er å raskt få bilder på snap eller lignende for da ser vi fort om de er ekte eller ei. Ser ut som vi kanskje får møtt ei jente nå, men vi tørr ikke å håpe ennå😆 Endret 17. juni 2017 av MrPeakP 1
eksentrisk Skrevet 19. juni 2017 #7 Skrevet 19. juni 2017 På 2017-6-17 den 20.27, MrPeakP skrev: Tusen takk for gode råd. Vi er ett av de parene uten bilde ja, så skyldig der, men vil ikke bli gjenkjent av kollegaer og andre 🙈 Vi har tenkt tanken på å sjekke på byen også, men er jo litt redd for avvisning selvsagt... Folk på byen kan ofte være så beruset også og det er lite sjarmerende.. Vår erfaring er å raskt få bilder på snap eller lignende for da ser vi fort om de er ekte eller ei. Ser ut som vi kanskje får møtt ei jente nå, men vi tørr ikke å håpe ennå😆 Hold oss oppdaterte
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #8 Skrevet 12. august 2017 På 17.6.2017 den 20.27, MrPeakP skrev: Tusen takk for gode råd. Vi er ett av de parene uten bilde ja, så skyldig der, men vil ikke bli gjenkjent av kollegaer og andre 🙈 Vi har tenkt tanken på å sjekke på byen også, men er jo litt redd for avvisning selvsagt... Folk på byen kan ofte være så beruset også og det er lite sjarmerende.. Vår erfaring er å raskt få bilder på snap eller lignende for da ser vi fort om de er ekte eller ei. Ser ut som vi kanskje får møtt ei jente nå, men vi tørr ikke å håpe ennå😆 Hvordan gikk det? Anonymkode: 6db11...e6d
MrPeakP Skrevet 12. august 2017 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2017 Ble noen avlysninger, ny avtale i morgen😋 Fortsettelse følger😉 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #10 Skrevet 14. august 2017 På 12.8.2017 den 17.47, MrPeakP skrev: Ble noen avlysninger, ny avtale i morgen😋 Fortsettelse følger😉 Ble det oppmøte? Anonymkode: 6db11...e6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå