AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Vi har to frysebokser og et fryseskap i huset, og alle er fulle av is som ikke skulle ha vært der. Så...den minste har en propp: Den er nå grei. Det er sikkert flere liter vann inne i denne, men det er kanskje bare å løfte fryseboksen på en krakk og la det renne i en bøtte? Men hvordan er det med en fryseboks som ikke har en opplagt propp? Hva gjør jeg da? Og fryseskapet som er en del av kombiskapet/kjøleskapet vårt? Skal jeg liksom bare la det dryppe ut? Anonymkode: f1ed7...097
rikoChett Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har to frysebokser og et fryseskap i huset, og alle er fulle av is som ikke skulle ha vært der. Så...den minste har en propp: Den er nå grei. Det er sikkert flere liter vann inne i denne, men det er kanskje bare å løfte fryseboksen på en krakk og la det renne i en bøtte? Men hvordan er det med en fryseboks som ikke har en opplagt propp? Hva gjør jeg da? Og fryseskapet som er en del av kombiskapet/kjøleskapet vårt? Skal jeg liksom bare la det dryppe ut? Anonymkode: f1ed7...097 Pleide å avise kombiskapet med å ha den åpen, legge masse håndklær foran, bøtte, noe å kakke litt på isen med, og noe å scoope opp vannet med. Den andre fryseren ..tja.. la det tine, og gjøre det på slitsomme gamlemåten? Tømme ut med bøtte etter bøtte og håndklær som vris opp om og om igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Er ikke du redd for å ødelegge fryseboksen når du kakker is? Anonymkode: f1ed7...097
Commander Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 Sett en størst mulig kjele med kokende vann inn og lukk døren Da løsner isen i store flak og kan lett fjernes. Dropp hakking og hårføner. 3
rikoChett Skrevet 15. juni 2017 #5 Skrevet 15. juni 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke du redd for å ødelegge fryseboksen når du kakker is? Anonymkode: f1ed7...097 Sitter ikke med ishakka akkurat da. Er ikke det, når jeg er forsiktig nok:) 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #6 Skrevet 15. juni 2017 1 time siden, Commander skrev: Sett en størst mulig kjele med kokende vann inn og lukk døren Da løsner isen i store flak og kan lett fjernes. Dropp hakking og hårføner. Glimrende! Anonymkode: f1ed7...097 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå