AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Selv er alle menn jeg har likt forskjellige. 1 var høyere enn meg, 3 var et par cm lavere. Jeg er 182 og lurer på om det kan være nok til at jeg ikke blir sett på som potensiell kjæreste? Anonymkode: d3cec...232
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Hvis du er drømmedama så har høyden nada å si. Anonymkode: 7cf91...741 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Høyde har hvertfall for meg lite å si om alt annet klaffer. Nå er jeg dame da men tenker det er samme andre veien også? Mine preferanser var høy og blond mann. Høyest mulig. Men jaggu falt jeg ikke for en mørkhåret og lavere enn meg mann. Vi var sammen tre år av og på og jeg tenker fremdeles ofte på hvor deilig han var. Anonymkode: 3bfeb...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 Jeg er 181,5, har aldri følt at jeg ikke blir sett på som kjærestepotensiale? Selv menn som er lavere enn meg har da vært tydelig interessert. Jeg har vært gift med en som var 3 cm lavere enn meg, men rent utseendemessig blir jeg lettest tiltrukket av menn som er høyere enn meg (gjerne 187-195cm), men hele pakka må stemme for å være kjærestepotensiale, og i den pakka har høyden mindre betydning. Sånn er det nok med menn også tror jeg da. Anonymkode: 5426f...d55
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #5 Skrevet 15. juni 2017 Tror ikke det er noe problem for de fleste menn så lenge du gir uttryk for at du selv ikke syns det er problematisk. Det er der i mot mange damer som sier klart i fra om at de ikke vil date menn under 185, og det tror jeg det er mange menn som merker seg, så default tankegang hos disse er at dersom jenta er høy, er hun antaglig ikke interessert, og da ryker hun som potensiell kjæreste samtidig. Anonymkode: e4958...cd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå