Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ingenting
Skrevet

Skjønner ingenting av denne eggløsninga jeg. Er i 2PP og forrige måned tror jeg ganske sikkert at jeg kjente eggløsninga. Ganske store eggstokk-smerter, om man kan kalle det det...? Denne måneden har det vært litt svakere, men de varte helt fra torsdag til søndag! :roll: Og i tillegg hadde jeg EL-slim både torsdag og søndag. Merkelig? Tror ikke "smertene" kan være innbildning heller. Blir ikke klok av dette. Noen andre som har opplevd noe lignende eller vet hvorfor det er sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er gravid, men før jeg ble det kjente jeg flere eggløsninger. Da varte smertene (tydelig lokalisert til den ene siden) omtrent et døgn. Men den gangen jeg ble gravid, kjente jeg faktisk ikke noe til eggløsningen. Det er uklart hva man egentlig kjenner når man kjenner eggløsningen. Det kan være at man kjenner at egget løsner, eller at egglederen 'leter' - hvis du kjenner begge deler (eventuelt andre ting) kan jo det vare noen dager, kanskje?

Skrevet

Det er ikke eggløsningen dere kjenner. Dere kjenner modningen av eggposene. De blir ca 20 mm store så de er det klart mange kjenner. når de sprekker og slipper ut et egg forsvinner smerten også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...