AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Vurderer å ta spray tan men det ser vel dumt ut om de ikke tar ansiktet så jeg lurer på om det er vanlig å ta ansiktet samtidig? Og hva hvis man har sensitiv hud som lett får tilstoppede porer, vil spraytan i ansiktet trigge dårlig hud? Jeg har to flasker selvbruning hjemme, men tør ikke bruke disse i ansiktet pga netopp frykten for å få hudormer, kviser eller skjolder i fjeset. Har heller aldri brukt hverken selvbruning eller spraytan og lurer på om noen kan fortelle meg hva som varer lengst? Tar også i mot tips om spraytan i Oslo! Helst økologisk (pga minst fare for å få uren hud av vil jeg tro?? Er det noen her som har fått uren hud av spraytan eller selvbruning? Jeg skal besøke kjæresten min for første gang på to mnd så må gjøre alt for å unngå uren hud!) som jeg ser de har på Majorstua men skulle helst visst et sted nærmere sentrum. Anonymkode: 83ac0...7be
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #3 Skrevet 16. juni 2017 Skal besøke han neste helg ! Anonymkode: 83ac0...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå