AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 For nå er jeg lei og sur. Han er vel 8 år unna pensjon og ganske lei jobben her. Han legger seg bort i andres arbeid oppgaver pga han vil ha det lettere å huske ting. Men sine egne de "glemmer " han eller trenger hjelp til. Bruker mye av arbeids tid til å stå å prate med kompisen sin ( som da er min avdelingsleder) så viss det er noe han mener er feil . Så blir det tatt opp med oss andre med en gang og vi må skjerpe oss. Men ser vi andre en feil da må vi bare overse det . Er ikke så farlig og skal nok snakke til ham er svar vi får da. Phhhhh nå er jeg lei . Måtte bare få det ut . Det er nemlig ikke lov å snakke om andre til andre på jobb her. Anonymkode: 95162...0a4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 Han vet best og har jobba der lengst Anonymkode: 08ff8...4f3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Joda og det kan jeg respektere . Men han henger ikke med i det moderne . Vi har fått nye datasystemer vi må bruke . Nye teknikker som vi nu kurses i. Han sier jo selv at han ikke gidder å lære seg det . Han er for gammel . Jeg prøver å puste med magen men nå er han sint på meg pga jeg sa meg veldig uenig med han om en oppgave . Så nå blir jeg vel urfryst et par dager. Nesten bedre det. Anonymkode: 95162...0a4 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 Går det an å si "vel, nå tar jeg meg av oppgavene her, så har du sikkert noe som venter inne hos deg også"..? Det at han er kompis med sjefen er det vanskelig å gjøre noe med. Om dette plager livet av deg kan du kanskje se deg om etter alternativer. Sjefens kompis vernes nok før deg. Anonymkode: d2148...c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå