Gå til innhold

3. august bruder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare noen få dager igjen, og jeg lurte på om dere er kommet i mål med planleggingen? Hvordan det går med nerver, sommerfugler osv..

Uansett, lykke til og håper dagen deres blir like vellykket som dere har planlagt (...og at været holder...) :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Augusta (ikke innlogget)
Skrevet

Klarer ikke å fokusere på noe annet nå. Er glad alt er over til lørdag.

Skulle hente ringen min hos Gullsmeden i dag (den var levert tilbake for den var 2 nr for stor), men den var ikke kommet enda. De ringte leverandøren, og der hadde de ikke begynt på den enda. De hadde ikke lagt merke til hastelappen som fulgte med. Jeg reiser i morgen kl. 0800 så jeg sa jeg var nødt til å ha den i dag (noe som selvfølgelig var presisert tidligere også). De skulle se om de klarte å få den ferdig og få kjørt og levert den til meg. (Leverandøren er 4-5 timers køretur unna men en av de ansatte skulle den veien visstnok). Håper jeg får den i kveld. Vi har ikke forlovelsesringer, så jeg synes det hadde vært naturlig med ringpåsettelse i kirken, men men man blir vel gift uten ringer også.

Var hos frisøren og ble skamklipt på tirsdag. Nå har jeg så kort hår at det ikke nytter å få rettet det opp. Litt synd for vi har lagt litt ekstra i å få en god (=dyr) fotograf, og da er det jo synd at jeg ser ut som.......en gutt. Jeg får legge min lit til at sminkøren vet hvordan hun kan redde stumpene. Når håret er vekk er det jo en fordel at ansiktet ikke skremmer noen. :wink:

Jeg føler at jeg tar alt med fatning, men jeg synes det er litt synd når det gjelder bryllupsbildene. Ville jo også gjerne at ringen kom med på noen av bildene, men men slik er livet.

Jeg er ihvertfall glad at vi har et bitte lite bryllup, hvor jeg har overlatt detaljene til de som har greie på sånt. Vet bl.a. ikke hvordan innmarsen og utmarsjen er, har ikke sett bilder av kaka, og husker ikke hva vi skal spise til middag. Tenk så mye som kunne (ville) gått galt hvis jeg tok ansvar for alt dette selv.

Augusta

- ikke den fødte administrator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...