Gjest Betty Boop Skrevet 4. januar 2005 #1 Del Skrevet 4. januar 2005 Hva er det med disse matbutikkene? Her prøver jeg å starte det nye året med å følge et av mine nyttårsforsetter - å gå ned et par kilo, og så selger de alt julegodtet til halv pris!? Er det lov å utsette nyttårsforsettene til februar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2005 #2 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. januar 2005 #3 Del Skrevet 4. januar 2005 Kanskje vi skulle boikotte butikkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti Skrevet 4. januar 2005 #4 Del Skrevet 4. januar 2005 Ja, ikke snakk. Men det som og er så utrolig ergelig her i Norge, er jo at frukt og grønt er så dyrt, mens du kan få en pose potetgull til vel 10 kroner... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 4. januar 2005 #5 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg har omtrendt samme viljestyrke når det gjelder å komme meg ut av senga og inn i dusjen om morran. I januar er det en fordel å ikke like marispan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #6 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg har omtrendt samme viljestyrke når det gjelder å komme meg ut av senga og inn i dusjen om morran. I januar er det en fordel å ikke like marispan I år, som før, vurderer jeg å leie noen til å handle for meg til julemarsipanen er solgt ut. Lizbet, hvor mye skal du ha for å stikke på Rema for meg et par ganger i uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. januar 2005 #7 Del Skrevet 4. januar 2005 I år, som før, vurderer jeg å leie noen til å handle for meg til julemarsipanen er solgt ut. Lizbet, hvor mye skal du ha for å stikke på Rema for meg et par ganger i uken? En sånn tjeneste kunne det faktisk ligge penger i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 4. januar 2005 #8 Del Skrevet 4. januar 2005 Ja' date=' ikke snakk. Men det som og er så utrolig ergelig her i Norge, er jo at frukt og grønt er så dyrt, mens du kan få en pose potetgull til vel 10 kroner... :evil: [/quote'] Syns ikke frukt og grønt er så dyrt jeg, for å være ærlig. For når jeg kjøper nams så kjøper jeg nok til at det blir det dyrere enn når jeg kjøper frukt og grønt. Men ja uff masse billig snop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #9 Del Skrevet 4. januar 2005 Og strengt tatt har vel de fleste av oss nordmenn råd til litt frukt og grønnsaker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #10 Del Skrevet 4. januar 2005 Er det lov å utsette nyttårsforsettene til februar? Og ja, det er lov..men faren er jo at du da har 2 kg til å gå ned. Jeg har en følelese av at lårene mine består av ren marsipan for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 4. januar 2005 #11 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg har en følelese av at lårene mine består av ren marsipan for tiden.. Men marsipan er mandler, og mandler er sunt.....right?? Jeg handler om dere får meg opp om morran.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #12 Del Skrevet 4. januar 2005 Men marsipan er mandler, og mandler er sunt.....right?? Jeg handler om dere får meg opp om morran.... Jeg kan personlig komme å dra deg ut av senga og attopåtil servere deg frokost hvis du hjelper meg å unngå marsipanfristelsene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti Skrevet 5. januar 2005 #13 Del Skrevet 5. januar 2005 Og strengt tatt har vel de fleste av oss nordmenn råd til litt frukt og grønnsaker.. Det er kanskje ikke så dyrt med paprika, agurk og tomat, men skal du ha salater, sukkererter, squash osv. -så koster det ganske mye.... :-( Det er ikke det at man kanskje ikke har råd, men syns det blir litt feil moral på en måte, at snoperier skal være billig, mens frukt/grønt dyrere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #14 Del Skrevet 5. januar 2005 jeg tror vi generelt har fått høyere prisvekst i samfunnet, og så sammelignes det nå med julegodt til halv pris.. ikke bra.. jeg synes produsentene skulle ikke lagd så mye godteri før jul jeg, da hadde vi sluppet julegodteri i butikken i oktober.... hva kan vi gjøre for ¨å få slutt på julegodteriet i oktober? neste oktober skal jeg personlig ringe til nidar osv. og klage! seriøst, det mener jeg! kan ikke dere også gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå