AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Jeg har ei jente som alltid får gnagsår av skoene når hun går i de uten sokker?? noen som kan anbefale bra sandaler/tynne sommersko til sydenturen? Anonymkode: 7f10d...194
evelynn Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 viking sandaler er veldig myke på innsiden, og med flatte søm.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 1 minutt siden, evelynn skrev: viking sandaler er veldig myke på innsiden, og med flatte søm. takk Anonymkode: 7f10d...194
Forundret.. Skrevet 15. juni 2017 #5 Skrevet 15. juni 2017 Kjøpte noen lignende dem over, men av merket Leaf. Ca halv pris i forhold til viking. Kjøpte dem på Mani. Utrolig gode. Jeg slutta å kjøpe viking sko i fjor da jentungen sliter dem ut så fort på tåhetta. Det ene paret var ødelagt på en dag.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #6 Skrevet 15. juni 2017 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Kjøpte noen lignende dem over, men av merket Leaf. Ca halv pris i forhold til viking. Kjøpte dem på Mani. Utrolig gode. Jeg slutta å kjøpe viking sko i fjor da jentungen sliter dem ut så fort på tåhetta. Det ene paret var ødelagt på en dag. hvor er mani?? har de nettbutikk? får sjekke ut.. det er snakk om en sydentur, så de trenger ikke å være de dyreste.. hjemme springer hun helst uten sko, eller så er det ikke krise om man har sokker og joggesko, men det kan lett bli veldig varmt og klamt i syden.. Anonymkode: 7f10d...194
Minlillelykke Skrevet 15. juni 2017 #7 Skrevet 15. juni 2017 Vi har vært veldig fornøyd med sandaler fra kavat og timerland
Forundret.. Skrevet 15. juni 2017 #8 Skrevet 15. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvor er mani?? har de nettbutikk? får sjekke ut.. det er snakk om en sydentur, så de trenger ikke å være de dyreste.. hjemme springer hun helst uten sko, eller så er det ikke krise om man har sokker og joggesko, men det kan lett bli veldig varmt og klamt i syden.. Anonymkode: 7f10d...194 Mani har nettbutikk og flere butikker rundt om i landet. Zalando er også verdt å sjekke men da får en jo ikke prøvd på forhånd. Der er det jo gratis retur om det ikke skulle stå til forventningene.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #9 Skrevet 15. juni 2017 4 minutter siden, Minlillelykke skrev: Vi har vært veldig fornøyd med sandaler fra kavat og timerland har prøvd begge to.. ikke fornoyd... Anonymkode: 7f10d...194
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #10 Skrevet 15. juni 2017 Ecco! Man får mye igjen for pengene der, ser andre foreldre kjøper sko både to og tre ganger i løpet av sesongen, men våre sliter ikke ut Ecco-skoene sine, selv med mye bruk (en går på uteavdeling i barnehagen). Anonymkode: 18415...0a8
evelynn Skrevet 15. juni 2017 #11 Skrevet 15. juni 2017 (endret) Men du kan gjerne la barnet gå i sokker til sandaler, det gjør barna mine ofte - spesielt i sånne lave ankel-sokker, og jeg gir blaffen om det er trendy eller ikke. Ofte går de bare i sokker: på bassengomroge på hotellet, når det er glatt, eller på stranda, hvis sand er veldig varmt. Endret 15. juni 2017 av evelynn
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #12 Skrevet 15. juni 2017 Min løper barfot. Anonymkode: 36cb3...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå