Gå til innhold

Gode sommersko til barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei jente som alltid får gnagsår av skoene når hun går i de uten sokker?? noen som kan anbefale bra sandaler/tynne sommersko til sydenturen?

Anonymkode: 7f10d...194

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

fem år :)

Skrevet

viking sandaler er veldig myke på innsiden, og med flatte søm.

VI143A032-J12@12.jpg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, evelynn skrev:

viking sandaler er veldig myke på innsiden, og med flatte søm.

VI143A032-J12@12.jpg

takk :)

Skrevet

Kjøpte noen lignende dem over, men av merket Leaf. Ca halv pris i forhold til viking. Kjøpte dem på Mani. Utrolig gode.

Jeg slutta å kjøpe viking sko i fjor da jentungen sliter dem ut så fort på tåhetta. Det ene paret var ødelagt på en dag. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Forundret.. skrev:

Kjøpte noen lignende dem over, men av merket Leaf. Ca halv pris i forhold til viking. Kjøpte dem på Mani. Utrolig gode.

Jeg slutta å kjøpe viking sko i fjor da jentungen sliter dem ut så fort på tåhetta. Det ene paret var ødelagt på en dag. 

hvor er mani?? har de nettbutikk? :) får sjekke ut.. det er snakk om en sydentur, så de trenger ikke å være de dyreste.. hjemme springer hun helst uten sko, eller så er det ikke krise om man har sokker og joggesko, men det kan lett bli veldig varmt og klamt i syden..

Skrevet

Vi har vært veldig fornøyd med sandaler fra kavat og timerland

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor er mani?? har de nettbutikk? :) får sjekke ut.. det er snakk om en sydentur, så de trenger ikke å være de dyreste.. hjemme springer hun helst uten sko, eller så er det ikke krise om man har sokker og joggesko, men det kan lett bli veldig varmt og klamt i syden..

Mani har nettbutikk og flere butikker rundt om i landet.

Zalando er også verdt å sjekke men da får en jo ikke prøvd på forhånd. Der er det jo gratis retur om det ikke skulle stå til forventningene. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Minlillelykke skrev:

Vi har vært veldig fornøyd med sandaler fra kavat og timerland

har prøvd begge to.. ikke fornoyd...

AnonymBruker
Skrevet

Ecco! Man får mye igjen for pengene der, ser andre foreldre kjøper sko både to og tre ganger i løpet av sesongen, men våre sliter ikke ut Ecco-skoene sine, selv med mye bruk (en går på uteavdeling i barnehagen).

Anonymkode: 18415...0a8

Skrevet (endret)

Men du kan gjerne la barnet gå i sokker til sandaler, det gjør barna mine ofte - spesielt i sånne lave ankel-sokker, og jeg gir blaffen om det er trendy eller ikke. 

Ofte går de bare i sokker: på bassengomroge på hotellet, når det er glatt, eller på stranda, hvis sand er veldig varmt. 

Endret av evelynn
AnonymBruker
Skrevet

Min løper barfot.

Anonymkode: 36cb3...d9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...