Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

PLeier dere å bruke høvel eller hårfjerningskrem på legger og bikinilinja? Har noen i tilfelle noen gode tips til hårfjerningskrem typer? Har hørt om en type som var brannfarlig (?), men husker ikke hvilken og hvorfor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg barberer, før brukte jeg hårfjerningskrem fordi jeg trodde at dette var "mildere" mot huden slik at jeg ikke fikk nupper.

Men jeg har funnet ut at man kan venne huden på bikinilinja til å "tåle" barbering uten å gi prikker.

Så nå går det på barbering, det er det som er fortest. Selv om jeg veldig sterkt ønsker jeg hadde råd til å laserfjerne håret mellom bena, for det er noe herk å måtte barbere så mye som legger, armhuler og mellom bena. gror så fort ut også.

Og når det gjelder den hårfjerningskremen du har hørt snakk om så tror jeg det var veet, og den var vel ikke brannfarlig, det var vel heller det at folk fikk utslett/skader som lignet brannsår av å bruke den.

Det var den jeg brukte før, hadde aldri noe problemer med den, men er sikkert ikke noe lurt å sjangse på dette når det tydeligvis er så mange som har opplevd noe annet.

Ellers kan du jo prøve voks da, har hørt at et voksprodukt som heter moom skal være veldig bra. :)

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Fikk sår på bena av å bruke en hårfjerningsgele fra Nair, så den anbefaler jeg iallefall ikke.

Skrevet

Jeg brukte lenge Veet hårfjerningskrem. DET skal jeg aldri gjøre igjen, det er helt sikkert!

På den ene leggen og et sted på armen, fikk jeg vonde sår, ikke så bittesmå heller. Resultatet på leggen er arr :evil: Og jeg lot den aldri sitte på lengre enn den skulle.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg barberer. Har ikke tålmodighet til å bruke hårfjerningskrem, og i tillegg stinker det.

Skrevet

Jeg også brukte veet...Å jeg kan love deg at før heller skal jeg gro igjen både her og der, før jeg bruker den igjen. Fikk skikkelig sår og vond hud, å da mener jeg skikkelig vond :grine:

Skrevet

Som flere andre her har jeg også hatt dårlig erfaring med Veet. Fikk skikkelig vonde "brannsår" under armene i to uker etterpå.... Har prøvd voks også, men nå bruker jeg bare høvel. Det tar minst tid og gir et bra resultat.

Skrevet

Epilator på legger, lår og voks på bikinikanten.. tåler ikke en enesten håfjerningskrem jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...