Minerva Skrevet 4. januar 2005 #1 Skrevet 4. januar 2005 ... og nekter å si hvem du er, bare spør gjentatte ganger hvem jeg er, og legger på når jeg spør hvem som ringer ? Og som i dag ringer opp igjen fra like skjult nr og legger på når jeg sier hallo. Jeg hører hvor du er fra på dialekten din og jeg vet du er mann. KAN DU FINNE PÅ NOE ANNET NÅR DU KJEDER DEG ? Jeg kommer ikke til å si navnet mitt før du gir deg til kjenne likevel, så gi opp.
CheapChampagne Skrevet 4. januar 2005 #2 Skrevet 4. januar 2005 Nøyaktig det samme skjedde med meg og! Syns det var litt småskummelt, så jeg slutta å ta telefoner med skjult nummer.. Han gav seg tilslutt.. Syyke syyyke folk.. :evil:
Minerva Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2005 Foreløpig er det mer irriterende enn skummelt, siden personen ikke er interessert i noe annet enn hvem han har ringt til. Men jeg syns at når man ringer med skjult nummer så får man selv presentere seg først, ikke bare forlange å få alle opplysninger midt i fanget uten å selv informere om hvem han er og hvorfor han ringer meg. Spesielt seriøst kan det umulig være når han legger på så fort han får sitt eget spørsmål i retur. Han ringte sikkert opp igjen i dag i håp om at jeg skulle presentere meg med navn, og ble så skuffa da jeg bare sa "Hallo!" at han mista interessen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå