Gå til innhold

Tror det har skjedd en ulykke med han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i nesten to uker tekstet med en danske på snap og kjemien har vært uslåelig. 

Vi har snakket om hvor mye vi har gledet oss til at han kommer til Norge igjen for å treffe meg. Han bor i Danmark, men jobben tar han ofte til Oslo. 

Snakket mye om hva vi ville ha gjort når han kom også. 

Stemingen har omtrent vært som om vi var sammen og hadde avstandsforhold.  

Planen var at jeg skulle hente han på flyplassen, men han hadde enda ikke fått bekreftet landingstiden (Mandagen). Han skulle si ifra til meg. Sent mandag sender jeg han en snap. Ikke åpnet hele tirsdagen. Sendte en melding sent tirsdag om at jeg ikke hadde hørt noe hele dag og var litt bekymret. Dette lignet ikke han i det hele tatt. Igår har han enda ikke åpnet meldingen, så jeg følte at han prøvde å fade meg ut. Selvom ingenting tilsier at han skulle gjort det(etter alt jeg vet).

Jeg lurer nå på seriøst at han kan ha dødd??? 

Hva tenker dere? Tinder sier han er fortsatt i Danmark(eller laaaangt unna Oslo ihvertfall)

Anonymkode: 16e42...aaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke telefonnummeret hans sånn at du kan ringe han? Om dere er i ett avstandsforhold så har du vel flere måter å kontakte han på enn bare snapchat? 

Jeg håper virkelig ikke at han har vært utsatt for en ulykke eller er blitt syk. Men du burde forberede deg på at han kanskje ghoster deg eller at du har blitt catfished også. 

• Liker 13
Skrevet

Sier som hun over. 

Men han har vel Facebook? Der står det jo ofte noe... 

• Liker 1
Skrevet

Du har vel flere måter enn Snapchat å kontakte han på? Høres mer ut som catfishing eller kalde føtter, riktignok. 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Elliespelli skrev:

Har du ikke telefonnummeret hans sånn at du kan ringe han? Om dere er i ett avstandsforhold så har du vel flere måter å kontakte han på enn bare snapchat? 

Jeg håper virkelig ikke at han har vært utsatt for en ulykke eller er blitt syk. Men du burde forberede deg på at han kanskje ghoster deg eller at du har blitt catfished også. 

Vi har aldri møttes. Og nei, har ingenting enn snap og tinder. TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Solivagant skrev:

Du har vel flere måter enn Snapchat å kontakte han på? Høres mer ut som catfishing eller kalde føtter, riktignok. 

Jeg har sett han. Han er han. 

Virker ikke som en kar som får kalde føtter heller. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett han. Han er han. 

Virker ikke som en kar som får kalde føtter heller. 

TS

Facebook?

Anonymkode: 0ed9d...64c

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, teknosilje skrev:

Sier som hun over. 

Men han har vel Facebook? Der står det jo ofte noe... 

Har heller ikke Facebook. TS

AnonymBruker
Skrevet

Skriv navnet hans på Google..hvis han har en konto andre plasser (instagram, datingside osv) så kommer han kanskje opp der? Er det mulig å sjekke om han har vært aktiv på tinder de siste dagene? Uff, ingen god følelse :( 

Anonymkode: 0ed9d...64c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jo ikke hva han heter fullt. Som sagt. Kun snakket sammen i 2 uker over snap. 

Tinder sier ikke mye. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er sånn at man kan lese meldinger på Tinder uten at avsender vil se det, så send en melding til og si det rett ut at hvis han ghoster deg så kan han iallefall gi en liten lyd fra seg ettersom du er redd for at noe har skjedd med han.

Anonymkode: 59236...afb

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kun snakket sammen to uker og du syns det virker som dere er i et avstandsforhold allerede. Men du vet ikke hele navnet hans? Tror nok du har følt mer her enn hva han har gjort jeg altså. Legg det litt dødt og se om han tar kontakt du. 

Anonymkode: 64216...023

Det er godt mulig. Men det er ikke kun jeg som har vist inntrykk for det heller. 

Godt mulig han er en slu jævel. Vet jeg ingenting om. Men han har nok vist mer inntrykk på at han har følt mer enn meg. TS

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er sånn at man kan lese meldinger på Tinder uten at avsender vil se det, så send en melding til og si det rett ut at hvis han ghoster deg så kan han iallefall gi en liten lyd fra seg ettersom du er redd for at noe har skjedd med han.

Anonymkode: 59236...afb

Vi har pratet om dette før. Da spurte jeg han om råd på om jeg burde ghoste en annen jeg pratet med eller ikke. Da rådet han meg til å alltid velge ærlighet. Tror ikke han ville gjort det. TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er godt mulig. Men det er ikke kun jeg som har vist inntrykk for det heller. 

Godt mulig han er en slu jævel. Vet jeg ingenting om. Men han har nok vist mer inntrykk på at han har følt mer enn meg. TS

Og nå gikk det for fort for han så da rygger han ut av det hele og slutter å ta kontakt. Du må nok bare innse det. 

Kan også være ditt inntrykk er det han ønsket du skulle ha, selv om han kanskje ikke mente like mye med det. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei man vil jo helst ha svar med en gang. Er ikke sikkert han klarer å gjennomføre det samme tilbake.

Sier bare at du ikke kjenner noen nok etter så kort tid.

F.eks hvorfor har du ikke fullt navn på han? Han har jo tydeligvis ikke villet fortelle deg det. For da kan han stikke unna. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei man vil jo helst ha svar med en gang. Er ikke sikkert han klarer å gjennomføre det samme tilbake.

Sier bare at du ikke kjenner noen nok etter så kort tid.

F.eks hvorfor har du ikke fullt navn på han? Han har jo tydeligvis ikke villet fortelle deg det. For da kan han stikke unna. 

Hehe. Han vet heller ikke mitt fulle navn?? Det er da ikke normalt å spørre om sånt? Har ihvertfall aldri vært naturlig for ennå spørre om sånt. 

Sendte han melding på tinder nå. Men tror helt ærlig han har dødd eller noe alvorlig har skjedd. 

TS

• Liker 2
Skrevet

I teorien er det alltid en liten sjanse for at noe har skjedd. Men mest sannsynlig er dette en kar som har ombestemt seg. Han sitter hjemme med kone og barn, for alt du vet. Å møte en du vet såpass lite om, og etter så kort tid, kan være risikabelt i seg selv.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Han vet heller ikke mitt fulle navn?? Det er da ikke normalt å spørre om sånt? Har ihvertfall aldri vært naturlig for ennå spørre om sånt. 

Sendte han melding på tinder nå. Men tror helt ærlig han har dødd eller noe alvorlig har skjedd. 

TS

Du kan søke han opp ved hjelp av fornavn og bosted og arbeidsgiver. Det er så mange som legger ut all denne informasjonen via tinder. Det virker til at du vet hvem han arbeider for. Prøv da.

Har funnet mange av tinder-profilene på facebook, for deretter å google dem og dermed få vite temmelig mye om en person.

Du sier han ikke har fabook, men må man ikke ha det for å lage profil på tinder??

Anonymkode: cf7d5...d5b

• Liker 10
Gjest Ingenting2
Skrevet

Uten Facebook får han vel ikke tinder? Høres ut som du har gått hardt ut i dette "forholdet". Jeg vedder for at han har trukket seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...