Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått en del kilo for mye, men prøvde nylig en svart bikini. Jeg vet at svart kan være litt trist mot hvit hud - men denne var ikke svart svart, så den stjal ikke så mye farge. Tenkte også å bruke litt selvbruning i sommer...

Også hadde den noen volanger over brystet, som fikk bysten til å se mindre ut, og høy truse... så nå kan jeg faktisk tørre å gå på stranda :)

Kjekt å finne noe som passer. 

Hva slags bikini skal du ha i sommer - du som veier litt for mye i forhold til dagens skjønnhetsideal? Og har du store pupper? Det har jeg.

Anonymkode: 23c51...7de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slank, men hater likevel å vise meg i bikini :( Jeg har muffinsmage som buler ut over bikinitrusa og jeg har veldig små pupper (omtrent ingenting...)

Men jeg har faktisk også greid å finne meg en helt fantstisk bikini i år, så den kjøpte jeg likesågodt i tre forskjellige farger/mønstre :hoppendeglad:  Trusa har en bred strikk øverst som man kan brette opp og ned som man vil- og skjuler muffinsmagen! Overdelen (man kan velge mellom mange forskjellige, men den jeg valgte) er en vridd bandeau-topp som både holder seg fint på plass oppå "myggstikkene" mine, og den har litt rysjer og greier som får det til å se litt fyldigere ut der oppe :biggrin: 

Anonymkode: ffcee...2e6

• Liker 1
Skrevet

Jeg er overvektig men bruker likevel bikini. Man ser at jeg har noen kilo for mye uansett om jeg bruker badedrakt, så jeg vil ha mest mulig farge på kroppen.

Jeg liker bikini topper med litt push-up i toppen selv om jeg har nok pupper fra før og hipster bikini truser. I år har jeg kjøpt andre bikini truser med bare tråder som holder sammen sidene, syns det er en fin detalj. Men får se om jeg er tøff nok til å bruke de eller om jeg blir å se ut som en sylterull :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal bruke svart bikini eller svart badedrakt som komplimenterer den kritthvite ikke-selvbrunede huden min.

• Liker 2
Skrevet

Jeg handlet litt høy bikinibukse (og BH) på Cubus faktisk. Veldig gode, og de har BH til og med E-cup.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snart termin og skal føde i sommer, første sommeren uten bikini på meg. Blir brede kjoler på meg.

Anonymkode: 0a60b...443

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...