AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Har du prøvd det? Hvilken type? Og det viktigste, var det effekt? glemmer knipeøvelsene så vurderer seriøst å kjøpe hjelpemidler for å huske på det, føler meg slapp i underlivet. Anonymkode: b4aa7...037
SlemUlv Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd det? Hvilken type? Og det viktigste, var det effekt? glemmer knipeøvelsene så vurderer seriøst å kjøpe hjelpemidler for å huske på det, føler meg slapp i underlivet. Anonymkode: b4aa7...037 https://www.apotek1.no/produkter/aquaflex-vaginalvekter-1sett-997270p Funker mye bedre en vaginakuler. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 Last ned kegle app for huskelapp. Kuler og vektsett til 500 kr er bare bortkasta med mindre du har født 6 unger. De fleste har normal musklatur og merker ingen forskjell med mindre de er veldig strukket ut av fødsler. Anonymkode: 2398a...958 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #5 Skrevet 15. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Last ned kegle app for huskelapp. Kuler og vektsett til 500 kr er bare bortkasta med mindre du har født 6 unger. De fleste har normal musklatur og merker ingen forskjell med mindre de er veldig strukket ut av fødsler. Anonymkode: 2398a...958 Stemmer ikke. Jeg har ikke født, men blitt mye sterkere etter at jeg kjøpte min kegelmaster. Skal sies at jeg ikke var de trangeste fra før da... Og har ikke blitt trangere, bare sterkere... Men det er nå bedre enn vid OG svak... Anonymkode: 44166...4d7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #6 Skrevet 15. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stemmer ikke. Jeg har ikke født, men blitt mye sterkere etter at jeg kjøpte min kegelmaster. Skal sies at jeg ikke var de trangeste fra før da... Og har ikke blitt trangere, bare sterkere... Men det er nå bedre enn vid OG svak... Anonymkode: 44166...4d7 Men du har jo ikke blitt trangere. Det er det som er poenget mitt. Menn og kvinner tror man bare kan trene underlivet å bli trangere, sånn er det ikke! Ja man blir sterkere, men å hele tiden klemme og spenne musklene under samleie blir jo umulig, og bortkastet for kvinnens del og flow. Det ødelegger jo både den mentale tenningen fordi man konsentrerer seg om å spenne muskler for alt man greier i stedet og den fysiske kroppsavslappelsen som er nødvendig for å få en god orgasme. Jeg vet man kan få vaginal orgasme av å stramme, for da er jo g punktet nærmere penis i sjeldne tilfeller, men en vaginal orgasme kan allikevel ikke sammenlignes med en klitoris orgasme som oftest leder til en full kroppsorgasme (mens vaginal kun er lokal og ikke halvparten så god engang) og for å få det må man jo være avslappet i kropp og sinn ikke drive på som man stod på en fitness konkurranse og scene og legge all fokus på å flexe muskelen liksom. Anonymkode: 2398a...958 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå