Gå til innhold

Hvordan føle seg mindre kjedelig i sosiale sammenkomster?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I løpet av den siste tiden har jeg lagt merke til at jeg føler meg så ufattelig kjedelig under sosiale sammenkomster! Jeg vil være den som får alle til å le alltid, og alltid har gode historier på lager. Å være komfortabel med å ta litt plass. Men hvordan mestre denne egenskapen? Jeg vet jeg har et potensiale for jeg har vært sånn for en stund tilbake, men føler nå at det har dabbet helt av. Mye av mine samtaler går på fakta (hva jeg og andre driver med for tiden, ting vi har fått med oss i medier ect), litt sladder om folk vi kjenner, og småtøys generelt. 

Noen med gode tips på lager? 

Anonymkode: a387e...7e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke være noen du ikke er. 

Noen er ufattelige gode til å fortelle historier, det er bare et talent de har. Vær deg selv, men slutt med det sladderet.

Anonymkode: 5f347...aa0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja å være stiller er en veldig negativ egenskap. Aldri hørt om noen som ønsker å være det. Er født med denne fantastiske egenskapen selv. Var kun heldig med et pent ytre. Personlig er jeg et blankt ark.. Wow. Hipp hurra for fantastisk hjerne.

Anonymkode: 9557e...826

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du trenger nye venner og bekjentskaper? Sammen med noen folk føler jeg meg stille og kjedelig, men når jeg er sammen med folk jeg virkelig trives med og kan være meg selv sammen med, så føler jeg meg morsom og ler masse :D 

Anonymkode: 15331...57b

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du trenger nye venner og bekjentskaper? Sammen med noen folk føler jeg meg stille og kjedelig, men når jeg er sammen med folk jeg virkelig trives med og kan være meg selv sammen med, så føler jeg meg morsom og ler masse :D 

Anonymkode: 15331...57b

Jaa jeg er HEEELT enig!! :D Det har SÅÅ mye å si hvem man omgåes med, det har jeg merket! Jeg trenger virkelig nye venner og bekjentskaper kjenner jeg. Det er det eneste som mangler. 

For jeg ble kjent med en relativt ny bekjent, kanskje 1,5 år siden og hun er dritkjedelig, og veldig VELDIG rar. Hun takler ikke at andre har det bra, og er ikke en typisk venninne som blir glad på andres vegne. 

Hvor er det dere møter nye folk da? :)

Anonymkode: a387e...7e1

Skrevet

Bruk mindre tid på å tenke hva andre syns om deg. Vennene dine ville vel ikke brukt tid med deg om de ikke likte deg for den du er? Husk at du ikke kan være noe du ikke er, vær heller stolt over den du er. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo øve deg hjemme. Prøv å komme på noen morsomme historier fra ting du har opplevd/andre du kjenner har opplevd, og knytt dem til noen stikkord/tema, for eksempel "reiser", "rare folk", osv. . Så om samtalen kommer inn på "blabla, vi skal reise til paris til sommeren", så kan du slå til med "jeg/en jeg kjenner var i paris her for noen år siden, og du vil ikke tro hva som hendte blablabla". 

Anonymkode: abea8...001

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...