Gå til innhold

Bekjent med ekstremt rasistiske holdninger.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som yngre ble jeg kjent med en litt merkelig person. Det var alltid noe rart med personen
Noen år senere ser jeg at hun har utviklet nynazistiske og høyre-ekstreme tendenser.

Hun hater de som ikke er etnisk norske (hun kaller de det, selv kaller jeg det vi er - nordmenn). Hun har også funnet seg en ny venn som har enda verre og enda mer nynazistiske holdninger enn henne og som er direkte rå i sine holdninger ovenfor noe han mener er andre raser enn han (dette være seg afrikanere, vietnamesere, osv). Og dette syns de er kult og tøft. Det er flaut, men mest av alt veldig skummelt. Det fordi at jeg har sett henne en del og hun blir bare mer og mer rasistisk og høyre-ekstrem. 

Hvis man spør henne om dette så nekter hun for dette, men røper seg ved å si: "Høyre ekstreme kan norsk i allefall" og sånne ting når jeg forteller om min venninne som jeg blir tvunget til å oppgi nasjonaliteten på før de gidder å svare både henne og meg.

For å være ærlig så har jeg hatt tanker om henne som er ganske brutale. Tanker jeg aldri hadde trodd kunne være henne. 

De unngår meg hver gang jeg er med min afrikanske venninne, de snakker nedsettende om de (at de ikke har riktig farge på huden, ikke er intelligente, at norsk-kunnskapene deres ikke er bra nok for dem), de ser opp til ting som går i baner ala boot boys og sitter bare og ler rått av de, i mens de glefser i seg kjøtt etter kjøtt. Som dere sikkert forstår så er bildene oppi hodet mitt av de ganske ekkelt, nettopp fordi de er så hatske i mot folk som muligens ikke er født i Norge eller ikke snakker "bra nok norsk". De har jo aldri noe med dem å gjøre pga disse tingene som hvorfor plager dette dem i det hele tatt?

En bekjent av de igjen ser opp til ABB og sånne ting, og for disse har jeg forstått at dette er helt okey. Pga dette så vil jo ikke jeg ha kontakt med noen med slike holdninger. Jeg kan jo ikke unngå folk fordi de ikke snakker bra nok norsk (jeg skjønner jo hva de sier), gå etter afrikanere å kaste ting etter de i mens de ler. 

Etter at ABB slo til trakk de seg mer og mer i mot han og hans meninger og unngår folk som står ved siden av afrikanere. Da kan de til og med dele ut oppgaver til folk i å tolke ting for dem pga at de mener norsken er dårlig og sånne ting bare fordi man har stått ved siden av en afikanere (en mokka-mann/kvinne kaller de dem) og enda verre ting som jeg ikke klarer å forsvare. De kan pålegge folk å nesten gå rundt fo dem pga de, og det nekter jeg å være en del av. 

Typisk for dem er å si: "Å, han/hun snakket bra norsk" med et meget sarkastisk tonefall. Alt er folk som ikke er etnisk norske som de kaller afrikanere blandt annet sin feil og det stemmer ikke. At tlf ikke funker, at nabo-mannen er sint og sånn er ikke en afrikaner sin feil. SÅnne ting må de faktisk lære seg å håndtere selv uten å skylde på innvandringen. 

Ord som asyl-barn kaller de barn deres. De mener til og med at de skal holde seg på skoler og jobber for seg selv og alt. Slik det var i slavetiden. De er skikkelig slemme i mot afrikanere rett og slett. De har kategorisert afrikanere inn i raser, kastesystemer og rangeringer. Hva gjør man med dette? 

Glad de ikke er bestevennene mine for å si det sånn. 

Dette er bare noe av det.

Anonymkode: 26c16...f18

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke folk jeg ville hatt noe med å gjøre, på noen måte. De høres farlige ut. 

Anonymkode: 473d4...e6b

• Liker 12
Skrevet

Skummelt. Hadde droppet henne på dagen

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke folk jeg ville hatt noe med å gjøre, på noen måte. De høres farlige ut. 

Anonymkode: 473d4...e6b

Nei men vi har kjent hverandre. Hun liker ingenting som har med Islam å gjøre. Hun mener at hvis hun blir syk så er det muslimers feil pga at de har skapt ramadan i et vestlig land. Hun mener også at hvis ting ikke virker som at toget og busser er forsinket så er det muslimers feil og at ramadan er noe ekstreme muslimer følger. At en vanlig muslim ville ikke hatt ramadan og sånn tullete regler som hun kaller det. Noe av det hun mener stemmer jo. 

Ramadan og disse reglene er noe dem har satt opp som regler sånn at de igjen blir undertrykte. Som om ikke muslimer har nok av regler i fra før av. Så hun mener jo at dette er de ekstreme muslimers feil. 

Hun mener at norske og muslimer aldri skal være sammen og det mener en del muslimer også så hun er likestilt angående ekstremisme slik en ekstrem islamist er. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Raiu skrev:

Skummelt. Hadde droppet henne på dagen

Ja men da har man disse ekstreme islamistene som nekter folk mat og drikke hun mener er de som er verst. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men da har man disse ekstreme islamistene som nekter folk mat og drikke hun mener er de som er verst. 

:klo:

Anonymkode: b9449...b57

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

De som mener at en måned av året så skal ikke muslimer drikke eller spise mat. Bare be og faste. Det er ekstrem islamisme. Islam har ikke regler der dem ikke får lov til å få mat og sånt. Det er ekstreme islamister som har laget en sånn regel. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare kutt de ut av livet. Slett og glem. Det gjorde jeg med en sånn en. Bunnslam 

Anonymkode: f6627...a2f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som mener at en måned av året så skal ikke muslimer drikke eller spise mat. Bare be og faste. Det er ekstrem islamisme. Islam har ikke regler der dem ikke får lov til å få mat og sånt. Det er ekstreme islamister som har laget en sånn regel. 

Hæ? Nei det er feil. De fleste muslimer har ramadan. Det er ikke noe lagd av og for ekstremister. Ingen nekter de å spise og drikke men de tar frivillig del i ramadan fordi det viser gud selvdisiplin og fysisk renselse hvor tanken er å komme nærmere allah i ånden siden det fysiske blir nedprioritert. Det er veldig sunt generelt for alle mennesker å faste da det resetter kroppen for giftstoffer osv, og fasting for å komme nærmere Gud praktiseres også av mange kristne, hinduister og buddhister. Fasting er en helt vanlig, frivillig praksis, ikke noe som har med ekstremister å gjøre. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Og det er noe som står i koranen, og koranen er en veiledene bok man kan følge det man føler for. Sliksom bibelen er en veiledene bok som sier ikke stjel og man skal elske sin neste osv. Retningslinjer for et liv nærmere guds vilje. Ikke noe tvang, og ikke noe regler lagd av ekstremister. 

Da lærte du noe nytt i dag :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare kutt de ut av livet. Slett og glem. Det gjorde jeg med en sånn en. Bunnslam 

Jo, men hennes venninne er så drittlei undertrykkingen ovenfor islamske kvinner og det den ekstreme islamisten kaller ramadan for hennes venninne har startet en diskusjon om dette at til og med de blir forsøkt undertrykte (vi er jo kristne). 

Så min venninne og hennes venninne er drittlei av og bli nektet norske verdier som alle nordmenn har. De er jo ikke muslimer. I hvertfall ikke ekstreme muslimer. 

Hun har er poeng: tenk at "vanlige muslimer" i verdens rikeste land skal ha egne skoler bare for dem, egne "kirker", prøver å nekte folk mat og drikke i mens de kaller det en muslimsk "tradisjon" (det er jo bullshit at ramadan eksisterer i Islam i det hele tatt) i et vestlig land som tydelig viser sine vestlige verdier. Da er jeg enig med at de ekstreme muslimene om forsøker å ødelegge for vanlige muslimer og vanlige kristne at de kan dra tilbake til der de kom fra (abaydulla hussein med sine fucka meninger). 

AnonymBruker
Skrevet

Er dette en unskyldning for utale disse meningene dine TS?

Er ganske åpnetlyst hva du må gjøre og ja jeg tviler på at det finnes noe venninne.

Anonymkode: 1bede...ff5

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men vi har kjent hverandre. Hun liker ingenting som har med Islam å gjøre. Hun mener at hvis hun blir syk så er det muslimers feil pga at de har skapt ramadan i et vestlig land. Hun mener også at hvis ting ikke virker som at toget og busser er forsinket så er det muslimers feil og at ramadan er noe ekstreme muslimer følger. At en vanlig muslim ville ikke hatt ramadan og sånn tullete regler som hun kaller det. Noe av det hun mener stemmer jo. 

Ramadan og disse reglene er noe dem har satt opp som regler sånn at de igjen blir undertrykte. Som om ikke muslimer har nok av regler i fra før av. Så hun mener jo at dette er de ekstreme muslimers feil. 

Hun mener at norske og muslimer aldri skal være sammen og det mener en del muslimer også så hun er likestilt angående ekstremisme slik en ekstrem islamist er. 

Atte hva??? Haha herlighet, hun har jo ikke peil. Ikke noe av det der er riktig eller sant hvertfall. At du kan si "noe av det hun mener er jo sant" i forbindelse med de uttalsenene der lurer jeg på om hun ikke har hjernevaska deg og gjort deg til en liten skap rasist også. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere, ts?

AnonymBruker
Skrevet

Er ganske åpnetlyst hva du må gjøre og ja jeg tviler på at det finnes noe venninne.

Dårlig unskyldning av en trolletråd-

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er noe som står i koranen, og koranen er en veiledene bok man kan følge det man føler for. Sliksom bibelen er en veiledene bok som sier ikke stjel og man skal elske sin neste osv. Retningslinjer for et liv nærmere guds vilje. Ikke noe tvang, og ikke noe regler lagd av ekstremister. 

Da lærte du noe nytt i dag :)

Det er det som er riktig, men de ekstreme islamistene (abaydulla hussein blandt annet) praktiserer det ikke sånn. I ettertid har ekstreme muslimer laget en haug med nye regler som han kaller islam, men det er pisspreik. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er det som er riktig, men de ekstreme islamistene (abaydulla hussein blandt annet) praktiserer det ikke sånn. I ettertid har ekstreme muslimer laget en haug med nye regler som han kaller islam, men det er pisspreik. 

Troll

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nei? Jeg gjør ikke noe med det pga lover og regler som ikke finnes i noen abaydulla har kalt koranen (han mente det var som bibelen). Ramadan er laget av sånne som abaydulla hussein. Bare tull og fjas for å forsøke å få makt over muslimene. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men hennes venninne er så drittlei undertrykkingen ovenfor islamske kvinner og det den ekstreme islamisten kaller ramadan for hennes venninne har startet en diskusjon om dette at til og med de blir forsøkt undertrykte (vi er jo kristne). 

Så min venninne og hennes venninne er drittlei av og bli nektet norske verdier som alle nordmenn har. De er jo ikke muslimer. I hvertfall ikke ekstreme muslimer. 

Hun har er poeng: tenk at "vanlige muslimer" i verdens rikeste land skal ha egne skoler bare for dem, egne "kirker", prøver å nekte folk mat og drikke i mens de kaller det en muslimsk "tradisjon" (det er jo bullshit at ramadan eksisterer i Islam i det hele tatt) i et vestlig land som tydelig viser sine vestlige verdier. Da er jeg enig med at de ekstreme muslimene om forsøker å ødelegge for vanlige muslimer og vanlige kristne at de kan dra tilbake til der de kom fra (abaydulla hussein med sine fucka meninger). 

Da får disse vennindene si i fra og lære hun noe da. For hun kan jo åpenbart ingenting. Og nei hun har ikke noe poeng i det du mener er et poeng for det er helt feil og på viddene. Altså vi har norske skoler og kirker i afrika og grand canaria vi også, det er flott at man kan bo hvor som helst i verden å fremdeles ha sin kirke å gå til. Det finnes ingen muslismke skoler i norge eller moskeer som er bare for dem, hvite er velkommen i alle moskeer. 

Og nei hahahah det er ingen som prøver å nekte folk mat og drikke, spesielt ingen muslimer som prøver å nekte hvite og ikke muslimer mat og drikke. Det er et fritt valg man tar som muslim og åssen din venninde kan mene det er noe de prøver å nekte hvite viser jo bare hvor retard hun er . 

Dette blir altfor tåpelig, jeg syntes det er veldig tydelig at du heller ikke har peiling på hverken verden eller islam så å argumentere for poengene til din venninde når du kom inn her for å få råd om hva du skulle gjøre med mennesker med sånne meninger beviser bare for meg at du er en av disse rasistene. Eller rettere sagt høyre ekstreme abb følgerne. Rasister kan ihvertfall litt om kultur og verden i motsetning til de høyre ekstreme som har en innsikt og iq lik null slik du og "din venninde" viser, desverre finnes det mennesker med så lite selvverdi at de må spy på andre mennesker og spre løgner og hat og uriktige opplysninger og teorier bare for å føle seg bittelitt bedre og smartere. Er ikke noe annet enn trist. Dumt dere fikk så få klemmer i oppveksten at det dere bruker energi på i voksenlivet er å hate noen med mere melanin i huden dere selv, for det er kun det som gjør at de er fargede, og melaninnivået har ingenting å si hvor intelligente eller onde noen er. Mennesker er mennesker, og før du begynner å slenge så mye tull hahaha seriøst , om trosretninger og levepraksiser er du faktisk nødt til å skaffe deg innsikt og fakta. 

Sånn. Dont feed the troll anymore. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da får disse vennindene si i fra og lære hun noe da. For hun kan jo åpenbart ingenting. Og nei hun har ikke noe poeng i det du mener er et poeng for det er helt feil og på viddene. Altså vi har norske skoler og kirker i afrika og grand canaria vi også, det er flott at man kan bo hvor som helst i verden å fremdeles ha sin kirke å gå til. Det finnes ingen muslismke skoler i norge eller moskeer som er bare for dem, hvite er velkommen i alle moskeer. 

Og nei hahahah det er ingen som prøver å nekte folk mat og drikke, spesielt ingen muslimer som prøver å nekte hvite og ikke muslimer mat og drikke. Det er et fritt valg man tar som muslim og åssen din venninde kan mene det er noe de prøver å nekte hvite viser jo bare hvor retard hun er . 

Dette blir altfor tåpelig, jeg syntes det er veldig tydelig at du heller ikke har peiling på hverken verden eller islam så å argumentere for poengene til din venninde når du kom inn her for å få råd om hva du skulle gjøre med mennesker med sånne meninger beviser bare for meg at du er en av disse rasistene. Eller rettere sagt høyre ekstreme abb følgerne. Rasister kan ihvertfall litt om kultur og verden i motsetning til de høyre ekstreme som har en innsikt og iq lik null slik du og "din venninde" viser, desverre finnes det mennesker med så lite selvverdi at de må spy på andre mennesker og spre løgner og hat og uriktige opplysninger og teorier bare for å føle seg bittelitt bedre og smartere. Er ikke noe annet enn trist. Dumt dere fikk så få klemmer i oppveksten at det dere bruker energi på i voksenlivet er å hate noen med mere melanin i huden dere selv, for det er kun det som gjør at de er fargede, og melaninnivået har ingenting å si hvor intelligente eller onde noen er. Mennesker er mennesker, og før du begynner å slenge så mye tull hahaha seriøst , om trosretninger og levepraksiser er du faktisk nødt til å skaffe deg innsikt og fakta. 

Sånn. Dont feed the troll anymore. 

Dette er deres og hennes meninger. At de blir styrt av en muslimsk ekstremist sier mest om de. Da er de på grensen til å være høyreekstreme når de er sidestilt med en som Abaydulla når det gjelder ekstremisme. Da har det ingenting å si hva slags religion noen har når både enn kristen er ekstrem og en muslim er ekstrem. Ekstremisme er ekstremisme. Synd at de har blitt høyre-ekstreme med barberte hoder (skin heads) og sånt. :( 

Nei jeg er ikke en ABB-følger. Jeg hater han like mye som alle andre i Norge. At min "venninne" digger evneveike folk som han får dem stå for selv. Jeg håper bare at de kan tenke seg om før de blir dømt av samfunnet som de høyre-ekstreme taperne, samfunnstaperne som tar liv! Det er ingen som følger ABB. Akkurat som om st ingen følger Abaydulla. Nå har ikke Abaydulla gjort dette da, men... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...