Nightigale Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 (endret) Vi i gifter oss sent i juni 2018, og har begynt å tenke litt på hvor vi vil på bryllupsreise - og hva vi ønsker å få ut av den. Vi ser for oss et sted med strand, god varme og luksus, og hvor det er mulig å finne på noe annet enn å ligge på stranda når vi blir lei av det. Samtidig har vi et litt begrenset budsjett. Trenger nå tips fra andre som har erfaringer. Det vi har i tankene nå er eksempelvis Maldivene, uten at jeg har sjekket priser der enda. Han elsker å snorkle. Men jeg er ikke like glad i akkurat det, og vil gjerne et sted hvor man kan finne på noe annet også. Ut fra et kjapt google-søk virker det som at alt man kan gjøre på Maldivene tar utgangspunkt i havet eller moskeer... Noen som har erfaringer? Vi er åpne for forslag som inkluderer: "et sted med strand, god varme og luksus, og hvor det er mulig å finne på noe annet enn å ligge på stranda når vi blir lei av det." Kom gjerne med tips til både hoteller/resorts (drømmer om all inclusive) og destinasjoner Endret 15. juni 2017 av Nightigale Endret preferanser
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 7 timer siden, Nightigale skrev: Vi i gifter oss sent i juni 2018, og har begynt å tenke litt på hvor vi vil på bryllupsreise - og hva vi ønsker å få ut av den. Vi ser for oss et sted med strand, god varme og luksus, og hvor det er mulig å finne på noe annet enn å ligge på stranda når vi blir lei av det. Samtidig har vi et litt begrenset budsjett. Trenger nå tips fra andre som har erfaringer. Drømmeturen er til Miami eller Cuba eller noe sånt, men det blir alt for dyrt. Det vi har i tankene nå er eksempelvis Maldivene. Han elsker å snorkle. Men jeg er ikke like glad i akkurat det, og vil gjerne et sted hvor man kan finne på noe annet også. Ut fra et kjapt google-søk virker det som at alt man kan gjøre på Maldivene tar utgangspunkt i havet eller moskeer... Noen som har erfaringer? Vi er åpne for forslag som inkluderer: "et sted med strand, god varme og luksus, og hvor det er mulig å finne på noe annet enn å ligge på stranda når vi blir lei av det." Kom gjerne med tips til både hoteller/resorts (drømmer om all inclusive) og destinasjoner Skjønner ikke at Florida skal være dyrere enn Maldivene - kan det stemme da? Anonymkode: 9c751...90a
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Maldivene er da sykt mye dyrere en Florida! Anonymkode: 7f89b...7fe 1
Nightigale Skrevet 15. juni 2017 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke at Florida skal være dyrere enn Maldivene - kan det stemme da? Anonymkode: 9c751...90a Har endret innlegget nå, da jeg ikke er sikker på akkurat det. Men er uansett ute etter tips og erfaringer da
Nightigale Skrevet 15. juni 2017 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Maldivene er da sykt mye dyrere en Florida! Anonymkode: 7f89b...7fe Har endret innlegget nå, da jeg ikke er sikker på hvordan prisene er i forhold til dette. Men er uansett ute etter tips og erfaringer da
Gjest making.a.mess Skrevet 15. juni 2017 #6 Skrevet 15. juni 2017 Når du sa bryllupsreise på budsjett så tenkte jeg straks Albania. Der finnes strender og opplevelser. All mat er økologisk og det er Europas billigste land når det kommer til levekostnader. I Tyrkia kan du få fem-seks stjerners luksus til en svært god pris. Å ha luksus på Maldivene eller Florida er ikke budsjettvennlige turer på noen måte.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #7 Skrevet 15. juni 2017 Som en som planlegger ferier ganske ofte (obs; luftslott,hehe) så vil jeg si at noen timer med googling er det du trenger. Anonymkode: ae370...c45 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå