AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #81 Skrevet 15. juni 2017 22 timer siden, Sphere skrev: Det er ikke noe nytt, men heldigvis gjelder det ikke mange. Men jeg har aldri fått så mange stygge blikk og så mange kommentarer, som da jeg var sammen med ei japansk dame. Det er mange som må jobbe med fordommene sine når det kommer til asiatiske kvinner og norske menn. Verre er det om ei norsk dame er sammen med en. Jeg er sammen med en norsk/asiatisk mann. De som bryr seg mest er andre kvinner. Blir faktisk sett ned på, som om jeg ikke er bra nok fordi jeg har valgt "en sånn en". Norske menn er av oppfatning at "er vi ikke bra nok?" Jeg er sammen med vedkommende på grunn av at personligheten er en fullkommen match med min. Han er født og oppvokst i Norge, men ser asiatisk ut. Fordommene er like ekstreme denne veien og. Anonymkode: 30926...ace 1
Aule Skrevet 15. juni 2017 #82 Skrevet 15. juni 2017 11 timer siden, Skay skrev: Jeg bare lurer på hvorfor menn velger damer fra Filipinene og Thailand. Hvorfor ikke andre asiatere som f. eks Japan eller Sør-Korea? Synes de kan være pene, men har selvfølgelig sett litt av hvert av utseende der også. Og til dere som sier alle thai er petite og tynne, når jeg har møtt på dem i Norge så har mange av dem vært lubne og begynnelsen av overvekt? Vises veldig godt når de er lave fra før. Japanske og sør-koreanske kvinner er såpass velstående at de ikke behøver å jakte på hvite menn fra vesten. Filippinere og thaier er i motsetning oftest vokst opp i fattigdom og knuller hvem som helst for penger og oppholdstillatelse. Jeg synes mange thaikvinner er søte, men må innrømme at jeg generelt vemmes av prostituerte golddiggere uansett etnisitet. Dessuten er det som tidligere nevnt mange thaikvinner som utnytter norske menn for å få oppholdstillatelse...De fleste er dessverre kyniske horer som utnytter naive menn....Misforstå meg rett, jeg er ingen KG-white Knight, men man kan ikke stikke faktumet under en sofa at dette er tilfellet. Selv er jeg en helt gjennomsnittlig mann, men er heller single enn å bli sammen med en thaidame som i lengden utnytter deg og kontoen din før hun flytter ut og importerer hele slekta si. 2
Edie Skrevet 16. juni 2017 #83 Skrevet 16. juni 2017 Ryddet for krenkende utsagn og brukerdebatt. Edie, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #84 Skrevet 16. juni 2017 23 timer siden, Aule skrev: Japanske og sør-koreanske kvinner er såpass velstående at de ikke behøver å jakte på hvite menn fra vesten. Filippinere og thaier er i motsetning oftest vokst opp i fattigdom og knuller hvem som helst for penger og oppholdstillatelse. Jeg synes mange thaikvinner er søte, men må innrømme at jeg generelt vemmes av prostituerte golddiggere uansett etnisitet. Dessuten er det som tidligere nevnt mange thaikvinner som utnytter norske menn for å få oppholdstillatelse...De fleste er dessverre kyniske horer som utnytter naive menn....Misforstå meg rett, jeg er ingen KG-white Knight, men man kan ikke stikke faktumet under en sofa at dette er tilfellet. Selv er jeg en helt gjennomsnittlig mann, men er heller single enn å bli sammen med en thaidame som i lengden utnytter deg og kontoen din før hun flytter ut og importerer hele slekta si. Vanvittig fordomsfullt !! Mener du det samme i edru tilstand? Anonymkode: d6e14...4b8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå