Gå til innhold

Asiatiske kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jobber sammen med flere. De giftet seg for å komme hit. Samtlige er nå skilt fra han som fikk de hit

Anonymkode: 88c61...753

Det er min erfaring også. Nå snakker jeg ikke om alle asiatiske kvinner i Norge. Asia er stort, kvinner er forskjellige osv osv. Men de jeg kjenner fra Thailand og Fillipinene som har blitt "hentet" hit av norske menn, har alle gått fra mannen etter å ha fått permanent opphold/ statsborgerskap. Nå har jeg en bekjent som har hentet hjem en mye yngre asiatisk dame, og det er nesten slik at jeg forventer at hun kommer til å gå fra han etterhvert. Hun er i tillegg veldig sjalu, han får ikke lov til å snakke med andre damer. Men hun flørter med andre når han ikke ser.. 

Anonymkode: 4248a...dea

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Jeezuz, kan du se det når du møter en asiat på gata? Hvordan vedkommende kom til Norge, og historien rundt? Har du spurt samtlige du jobber med? Asiatiske kvinner blir omtalt som en homogen gruppe i HI, så da svarer jeg med at de er individer som alle oss andre. Hva du tenker på er egentlig irrelevant, da du ikke startet tråden. 

Jepp, de jeg jobber med har sagt det uoppfordret og det er de jeg tenker på

Anonymkode: 88c61...753

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner til flere tilfeller der thai/ filipinsk dame har gått fra den mye eldre mannen når hun har statsborgerskapet i boks. Og har da funnet seg en mann på sin egen alder.  

Jeg har bodd i Thailand en liten periode (på landsbygda) og det er ikke penere kvinner der enn i Norge. Vil si at norske kvinner er noe av det vakreste i verden. Men ikke alle har draget på en pen norsk kvinne da ;) 

Hilsen norsk kvinne:fnise: Nei norske kvinner er ikke penest. Eksotiske damer slår alt.

Anonymkode: 1ebca...35a

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen norsk kvinne:fnise: Nei norske kvinner er ikke penest. Eksotiske damer slår alt.

Og for en på andre siden av kloden er nordmenn eksotiske. Alt er relativt

Anonymkode: 2e84d...05a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kinesiske, koreanske, japanske og vietnamesiske jenter får bedre omdømme enn thaijenter... syns jeg. Møter ofte vietnamesiske jenter som er født og oppvokst i Norge, ser det på klesstilen, osv at de er "norske". Mens med thaijenter ser man ofte med engang at de er importerte pga den dypbrune fargen på huden, dårlig klesstil og ekstrem lav høyde i forhold til asiatiske jenter som er født og oppvokst i Norge. 

Anonymkode: 5fce7...1f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke at det ikke er strengere regler for familiegjenforening for disse gruppene! Det er jo bare business alt sammen!

Anonymkode: 3e5b3...fc6

De driver å strammer inn på dette. Det er grenser for hvor mange ganger du får importere kone etterhvert, og dersom han anmeldes/dømmes for vold mot forrige kone kan det bli vanskelig å hente nummer to. Dette fordi mange menn har gamblet på å skille seg rett før hun får opphold, og oppført seg som drittsekker i mellomtiden. 

Anonymkode: 7a0f0...ccd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den der var litt drøy. Blir det samme som om å skulle stille spørsmålstegn hvorfor norske menn skulle gå rundt å leie på en stor strandet hval (norske kvinner). 

Anonymkode: a0405...0db

De norske hvalene finner seg somaliske menn.

Anonymkode: 0a139...282

Skrevet

Jeg bare lurer på hvorfor menn velger damer fra Filipinene og Thailand. Hvorfor ikke andre asiatere som f. eks Japan eller Sør-Korea? Synes de kan være pene, men har selvfølgelig sett litt av hvert av utseende der også. Og til dere som sier alle thai er petite og tynne, når jeg har møtt på dem i Norge så har mange av dem vært lubne og begynnelsen av overvekt? Vises veldig godt når de er lave fra før.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Skay skrev:

Jeg bare lurer på hvorfor menn velger damer fra Filipinene og Thailand. Hvorfor ikke andre asiatere som f. eks Japan eller Sør-Korea? Synes de kan være pene, men har selvfølgelig sett litt av hvert av utseende der også. Og til dere som sier alle thai er petite og tynne, når jeg har møtt på dem i Norge så har mange av dem vært lubne og begynnelsen av overvekt? Vises veldig godt når de er lave fra før.

Ja og det er da de useriøse mennene skiller seg for en ny ei.

Anonymkode: 87ef8...784

Skrevet
1 time siden, Skay skrev:

Jeg bare lurer på hvorfor menn velger damer fra Filipinene og Thailand. Hvorfor ikke andre asiatere som f. eks Japan eller Sør-Korea?

Det handler nok først og fremst om tilgjengelighet.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Her var det mange fordommer på begge sider av gjerdet.....

Skrevet
4 timer siden, Skay skrev:

Fordi kvinner fra Japan eller Sør-Korea ikke lever i den samme fattigdommen som en fra Thailand og Filippinene. Å sende over penger fra Norge til disse to landene rekker en lang vei. For noen er det å gifte seg med en mindre attraktiv mann i bytte mot opphold, penger og arbeid som betaler fett sammenlignet en god deal.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de nordiske kvinner er de peneste kvinner i verden. Men også blonde kvinner fra sentral- Asia er utrolig vakre med sine asiatiske og lyse trekk. Tror at de vakreste kvinnene kommer fra slike plasser. Feks Kazakhstan.

Anonymkode: 3a9d0...77e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig så nedlatende forumets kvinner er overfor norske menn. Og mye fordommer/rasisme overfor asiatiske kvinner.

Anonymkode: d6e14...4b8

• Liker 2
Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og mye fordommer/rasisme overfor asiatiske kvinner.

Anonymkode: d6e14...4b8

Det skorter ikke på rasistiske bygdetullinger på dette forumet. Blir veldig tydelig på tråder som denne.

Endret av Akhenaton
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje for rike feite gæmliser som ikke rører på seg i senga ja.

Anonymkode: 2b06d...78b

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Skay skrev:

Jeg bare lurer på hvorfor menn velger damer fra Filipinene og Thailand. Hvorfor ikke andre asiatere som f. eks Japan eller Sør-Korea? 

Det er da endel av oss som har / har hatt forhold med kvinner fra Japan og Sør Korea. Men damer som kommer fra steder som Tokyo er vanligvis ikke så hyppe på å slå seg ned i et land som Norge, og derfor ser du ikke så mye til dem her. Menn som har seriøse forhold med kvinner fra byer som Tokyo, Singapore, Hong Kong, Kuala Lumpur og Shanghai velger vel ofte å "følge dama" (eller jobben) og slå seg ned der isteden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den der var litt drøy. Blir det samme som om å skulle stille spørsmålstegn hvorfor norske menn skulle gå rundt å leie på en stor strandet hval (norske kvinner). 

Anonymkode: a0405...0db

Sammenligning av hval og barn da gitt... :P 

Anonymkode: 30926...ace

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner er blant de mest løssluppne i verden, og har en bmi som tilsier at de ikke er noen fotomodeller, så er pga andrd kvaliteter at mange menn velger bort norske kvinner..

Vel, det er jo klart at når du snakker sånn om norske kvinner så får du ingen av dem heller. 

Anonymkode: 30926...ace

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...