Gå til innhold

Asiatiske kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner mange asiatiske jenter.  Pgs jobb.Og de er like ulike som vi norske. De er mindre men sånn er de jente. Flotte jenter. Men av de 20 jeg kjenner  er det kun en som ser fortsatt gift med han som brakte henne hitt. Og det er ikke et lykkelig ekteskap men hun er katolsk og kan ikke skille seg.  Alles første ekteskap var eldre menn. Skilt eller døde ektemenn. Finner ganske fort en ny yngte. De må rett å slett overleve.  Er noen arbeidsjern og tøffe jenter som lar mannen tro  de er sjef men som i virkeligheten  styrer med en jernhanske. 

Anonymkode: 87ef8...784

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

De asiatiske damene er da like forskjellige som de nordiske damene. Hvis du virkelig er så dum at du tror at enhver asiatisk kvinne sitt største ønske er å glede mannen så er det ikke håp for deg. Damene som er tvungne til å være sammen med menn som andre ikke ser på engang gjør det for familien sin, et håp om et bedre liv. Stakkars damer sier jeg bare.

Anonymkode: a5ac3...9b7

Men det finns faktisk kulturelle tendenser på gruppenivå. 

Anonymkode: 48de8...e93

AnonymBruker
Skrevet

Om asiadamer er bedre, så undrer jeg hvorfor rike, kjekke menn, som kan få hvem de vil, så sjelden velger en dame fra Asia. Asiadamer tilhører dessverre underklassens menn.. 

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om asiadamer er bedre, så undrer jeg hvorfor rike, kjekke menn, som kan få hvem de vil, så sjelden velger en dame fra Asia. Asiadamer tilhører dessverre underklassens menn.. 

I USA er det da vanlig at rike kjekke menn velger asiatiske koner. Forskjellen er at dette er koner fra Kina og Japan heller enn Thailand og Fillipinene. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror mange av de som henter seg kone får sjokk når de innser hvordan de er i hjemmet. De har en helt annen kultur enn i Norge og skal si de generelt er beinharde på krava. Ja de kanskje vasker og lager mat, har sex når det blir bedt om det men når det kommer til det de vil ha, feks penger, nye ting til hjemmet, bil, osv så er de ganske harde. Det er ingen tvil om at de inngår en avtale når de velger å gifte seg med en slik typisk mann, og det vet de.

Nå sier jeg ikke dette på en negativ måte, bare familiedynamikken er helt annerledes. Synes synd på de som blir sammen av kjærlighet og får alle fordommene slengt i trynet. Har en venninne som er halvt thai og det er ikke måte på hva hun får høre, hvor mye kostet moren din osv. Hennes foreldre ble sammen av kjærlighet.

Anonymkode: 2e84d...05a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, PeeWee skrev:

I USA er det da vanlig at rike kjekke menn velger asiatiske koner. Forskjellen er at dette er koner fra Kina og Japan heller enn Thailand og Fillipinene. 

Men da velger de som regel på basis av kvinnens intelligens/ utdanningsnivå/ suksess.. Det blir noe helt annet. 

Anonymkode: 4248a...dea

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men da velger de som regel på basis av kvinnens intelligens/ utdanningsnivå/ suksess.. Det blir noe helt annet. 

Anonymkode: 4248a...dea

Joda, men det virker som det har blitt en mote noen steder. Det er mulig det er fordi østasiater har rykte for å ha høy IQ? Jeg bare kverrulerte litt når det gjaldt begrepet "asiat", siden dette omfatter flere grupper som er veldig ulike. Folk fra Kina og Fillipinene er jo ekstremt forskjellige, selv om de kan se relativt like ut. Har forøvrig merket meg at det er ganske vanlig at søte uskyldige fillipinerdamer mener at alle kinesere burde vært stilt opp mot en vegg og skutt...

Gjest Ingenting2
Skrevet

De asiatiske kvinnene jeg kjenner er tøffe kvinner som ikke lar seg pille på nesen. De er høyt utdannet, smarte og hyggelige. Ingen av de er importert for ekteskap. Og de stiller krav til sine menn. Jeg liker dem. 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo ganske lett forklares med at de lett finner noen i nærheten og har da ikke behov for å dra til andre siden av kloden for å finne noen som passer. De rike og kjekke blir fort opptatt. 

Anonymkode: 2e84d...05a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Grillmat? Det var vel en engangsgrill? Og så var han over 30 år eldre enn henne...

Anonymkode: a49c5...da4

Åjaaaa... 30 år eldre...da er d jo greit...

Gubben er 15 år eldre enn meg, er det innafor at jeg kverker han, eller bør det være større aldersforskjell?

Anonymkode: 0a139...282

• Liker 1
Skrevet

Guds gave til europeiske menn? De setter i alle fall mannens nytelse i sentrum 😎

Anonymkode: d6e14...4b8

Asiatiske kvinner fra vest for Burma og Himalaya har europeiske menn stort sett ikke noe håp om å få satt sin nytelse i sentrum av.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en som er gift med en thaidame. Hun er veldig kravstor, hun nekter han å hjelpe barna økonomisk og blir sjalu hvis han prater med barn og vil besøke barnebarn.

Anonymkode: 0e127...8f4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åjaaaa... 30 år eldre...da er d jo greit...

Gubben er 15 år eldre enn meg, er det innafor at jeg kverker han, eller bør det være større aldersforskjell?

Anonymkode: 0a139...282

Ikke greit naturligvis, men det burte være åpenbart at en på 30 har lite til felles med en på 60+ og at de dermed hadde trøbbel i forholdet

Anonymkode: a49c5...da4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den der var litt drøy. Blir det samme som om å skulle stille spørsmålstegn hvorfor norske menn skulle gå rundt å leie på en stor strandet hval (norske kvinner). 

Anonymkode: a0405...0db

Seriøst?? Akkurat som om alle norske menn er så flotte. Og det er ikke akkurat kjekkasene som har hentet seg dame fra Asia 

Anonymkode: 88c61...753

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, canacas skrev:

De asiatiske kvinnene jeg kjenner er tøffe kvinner som ikke lar seg pille på nesen. De er høyt utdannet, smarte og hyggelige. Ingen av de er importert for ekteskap. Og de stiller krav til sine menn. Jeg liker dem. 

Jobber med flere av de i helsevesenet. Samtlige av de sier de bevisst sjekket opp lite attraktive  vestlige menn for å komme til Europa. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner mange asiatiske jenter.  Pgs jobb.Og de er like ulike som vi norske. De er mindre men sånn er de jente. Flotte jenter. Men av de 20 jeg kjenner  er det kun en som ser fortsatt gift med han som brakte henne hitt. Og det er ikke et lykkelig ekteskap men hun er katolsk og kan ikke skille seg.  Alles første ekteskap var eldre menn. Skilt eller døde ektemenn. Finner ganske fort en ny yngte. De må rett å slett overleve.  Er noen arbeidsjern og tøffe jenter som lar mannen tro  de er sjef men som i virkeligheten  styrer med en jernhanske. 

Anonymkode: 87ef8...784

Jobber sammen med flere. De giftet seg for å komme hit. Samtlige er nå skilt fra han som fikk de hit

• Liker 2
Gjest Ingenting2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jobber med flere av de i helsevesenet. Samtlige av de sier de bevisst sjekket opp lite attraktive  vestlige menn for å komme til Europa. 

De jeg kjenner er enten født her, kommet hit som båtflyktning eller flyttet hit og møtt mannen sin her. Så der ser du, det er forskjell på asiater også. 

Jeg har ikke medregnet adopterte, de tenkte jeg faktisk ikke på. Kjenner noen adopterte asiater også. De er som de andre, individer. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

De jeg kjenner er enten født her, kommet hit som båtflyktning eller flyttet hit og møtt mannen sin her. Så der ser du, det er forskjell på asiater også. 

Jeg har ikke medregnet adopterte, de tenkte jeg faktisk ikke på. Kjenner noen adopterte asiater også. De er som de andre, individer. 

Jeg tenker her på de som har blitt hentet hit av norske menn

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker her på de som har blitt hentet hit av norske menn

Jeezuz, kan du se det når du møter en asiat på gata? Hvordan vedkommende kom til Norge, og historien rundt? Har du spurt samtlige du jobber med? Asiatiske kvinner blir omtalt som en homogen gruppe i HI, så da svarer jeg med at de er individer som alle oss andre. Hva du tenker på er egentlig irrelevant, da du ikke startet tråden. 

AnonymBruker
Skrevet

Er bare tull at mange ikke kan få kvinner. Er noe kvinner liker å tro. For det meste handler det om hva de leter etter i en kvinne. Norske kvinner er blant de mest løssluppne i verden, og har en bmi som tilsier at de ikke er noen fotomodeller, så er pga andrd kvaliteter at mange menn velger bort norske kvinner..

Anonymkode: 1ebca...35a

Og bmi til norske menn da? Et vel enda flere tjukke menn enn damer

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...