Gå til innhold

Asiatiske kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt riktig det, men når da norske menn i 30-40 årene går rundt med en thai som rekker de til navelen og ser ut som om de er mellom 8-11 år, så synes jeg det er ekkelt. Hva får en mann til å synes det er greit å gå på kjøpesenteret med en dame som ser ut som et barn, rekker dem til rett over hoften, og de ser nyforelsket ut og kysser gjerne? Hva får en mann til å klare å ha sex med en dame på størrelse med en 10-åring og som ser ut som en mellom 8-12 år??? Da skjer det noe i meg hvertfall. Det er ikke normalt. Hadde aldri klart å hatt sex med "et barn". 

Anonymkode: 1dae3...825

Lurer på det samme..

Anonymkode: a96c0...96a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På hvilken måte?

Anonymkode: d6e14...4b8

Aldri hatt kjæreste pga selvtillit, aldri hatt et forhold i sitt liv, eller sære tanker mtp på sex. Da er de lette ofre for en thaidame....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt riktig det, men når da norske menn i 30-40 årene går rundt med en thai som rekker de til navelen og ser ut som om de er mellom 8-11 år, så synes jeg det er ekkelt. Hva får en mann til å synes det er greit å gå på kjøpesenteret med en dame som ser ut som et barn, rekker dem til rett over hoften, og de ser nyforelsket ut og kysser gjerne? Hva får en mann til å klare å ha sex med en dame på størrelse med en 10-åring og som ser ut som en mellom 8-12 år??? Da skjer det noe i meg hvertfall. Det er ikke normalt. Hadde aldri klart å hatt sex med "et barn". 

Den der var litt drøy. Blir det samme som om å skulle stille spørsmålstegn hvorfor norske menn skulle gå rundt å leie på en stor strandet hval (norske kvinner). 

Anonymkode: a0405...0db

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Er mye hat fra norske bittre norske kvinner mot thaidamer. Disse damene er sure fordi de selv er dobbelt så store som disse thaidamene, og fordi menn finner vesnene deres som mye mere behagelig å være med enn sure bittre norske damer. Vet dere hva. Ta dere en bolle!

Anonymkode: 1ebca...35a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hatt kjæreste pga selvtillit, aldri hatt et forhold i sitt liv, eller sære tanker mtp på sex. Da er de lette ofre for en thaidame....

Dette er bare utrolig dømmende sagt av deg. Blir det samme som at jeg skulle sagt at norske damer er feite, store megger og høy kjærringfaktor...

Anonymkode: 55210...9d3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er mye hat fra norske bittre norske kvinner mot thaidamer. Disse damene er sure fordi de selv er dobbelt så store som disse thaidamene, og fordi menn finner vesnene deres som mye mere behagelig å være med enn sure bittre norske damer. Vet dere hva. Ta dere en bolle!

Nå har ikke jeg noe imot asiatiske damer, selv om jeg i allefall er dobbelt så høy (179cm), har nok menn å velge i uansett. MEN jeg kjenner flere som er gift med damer både fra Thailand og Philipinene og de kan være ganske så kravstore, kjeftet og smellete de også. De jeg kjenner krangler endel om pengesummer de sender til hjemlandet bla. Pluss at plutselig får man svigermor boende på besøk i 6 mnd osv. Så tror ikke de er sååå mye bedre enn andre kvinner. 

Anonymkode: d17e1...d43

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Feil! Det finnes anstendige og kjekke menn som treffer en jevnaldrende kvinne, utdannet, vakker, ressurssterk. Tilfeldigvis fra Asia. Jeg kjenner noe slike, ikke noe problem.

Og så finnes det altså de menn som ikke har mulighet hos noen europeisk kvinne. Og siden "hval" er nevnt, jeg ser for mitt indre en fyr hvis midjemål tilsvarer høyden, svett, rødmussende og med valk i nakken. Omtrent 30 år endre enn 19-åringen som ser ut som en 12-åring. Der har du typen!

Anonymkode: a49c5...da4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil! Det finnes anstendige og kjekke menn som treffer en jevnaldrende kvinne, utdannet, vakker, ressurssterk. Tilfeldigvis fra Asia. Jeg kjenner noe slike, ikke noe problem.

Og så finnes det altså de menn som ikke har mulighet hos noen europeisk kvinne. Og siden "hval" er nevnt, jeg ser for mitt indre en fyr hvis midjemål tilsvarer høyden, svett, rødmussende og med valk i nakken. Omtrent 30 år endre enn 19-åringen som ser ut som en 12-åring. Der har du typen!

Hvorfor har du behov for å kategorisere sånn?

Mange tror at mannen er mye eldre, men det er fordi damene oftest ser mye yngre ut enn de er. Du kan tenke at hun er 19 når du ser henne, men så kan hun være 40-50+ 

Husker selv jeg møtte asiatisk dame i 50 årene, og jeg fikk sjokk, fordi jeg trodde hun var i tenårene! Den huden, den figuren etc. Hun hadde ingen barn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er bare tull at mange ikke kan få kvinner. Er noe kvinner liker å tro. For det meste handler det om hva de leter etter i en kvinne. Norske kvinner er blant de mest løssluppne i verden, og har en bmi som tilsier at de ikke er noen fotomodeller, så er pga andrd kvaliteter at mange menn velger bort norske kvinner..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du behov for å kategorisere sånn?

Mange tror at mannen er mye eldre, men det er fordi damene oftest ser mye yngre ut enn de er. Du kan tenke at hun er 19 når du ser henne, men så kan hun være 40-50+ 

Husker selv jeg møtte asiatisk dame i 50 årene, og jeg fikk sjokk, fordi jeg trodde hun var i tenårene! Den huden, den figuren etc. Hun hadde ingen barn.

Leste du alt jeg skrev? Jeg kjenner flere som har asiatiske damer. Forskjellen er at disse stiller i samme kategori. Altså, de er jevne par. Men enhver bør ha fått med seg at enkelte menn som stiller svakt overfor kvinner, søker seg til fattige og trengende som tar hva som helst for å overleve.

Dette eksisterer sikkert der kjønnene er motsatt, men trolig ikke i like stor grad. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig stor forskjell på utseende til asiatiske damer. Noen av dem er utrolig vakre andre not so much. Men at de gjør alt for å please mannen er jeg ganske sikker på (kjenner til noen tilfeller).

Anonymkode: 5c192...bbd

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mye fordommer fra forumets kvinner. 

Anonymkode: d6e14...4b8

Det er ikke noe nytt, men heldigvis gjelder det ikke mange. Men jeg har aldri fått så mange stygge blikk og så mange kommentarer, som da jeg var sammen med ei japansk dame. Det er mange som må jobbe med fordommene sine når det kommer til asiatiske kvinner og norske menn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Sphere skrev:

Det er ikke noe nytt, men heldigvis gjelder det ikke mange. Men jeg har aldri fått så mange stygge blikk og så mange kommentarer, som da jeg var sammen med ei japansk dame. Det er mange som må jobbe med fordommene sine når det kommer til asiatiske kvinner og norske menn.

Hvilke kommentarer?Hvem som kommenterer?Er virkelig folk så lite oppegående..

Anonymkode: 2137c...63b

AnonymBruker
Skrevet

Høyden er ikke betegnelsen på ens alder. Har du vært i utlandet? Mener du at Asiatiske menn er barn? Mener du at Italienske menn er barn? Mener du at de smale og petite kvinnene i Paris er barn?

Bare fordi man ikke er tykk og feit som en amerikaner og høy som en viking, så betyr det ikke at man er et barn. Lurer på om du har vært ute i verden i det store og hele.

Anonymkode: a5b95...d6c

• Liker 6
Skrevet

Hvite kvinner liker svarte menn.

AnonymBruker
Skrevet

Norske kvinner er blant de mest løssluppne i verden, og har en bmi som tilsier at de ikke er noen fotomodeller, så er pga andrd kvaliteter at mange menn velger bort norske kvinner..

Men høy bmi og løssluppenhet gjelder jo for norske menn også?? klart at nordmenn har blitt mer overvektige med åra ja, men ser like ofte tjukke mannfolk som tjukke kvinnfolk..ellers skjønner jeg at enkelte har lyst på type/dame som ikke har hatt one night stands hver helg. men da bør man ikke sette høyere kriterier for partneren enn seg selv..blir dobbeltmoral om du har vært "løssluppen" (folk definerer vel d rimelig forskjellig) selv men forventer at typen/dama har hatt seg med få 😄

Anonymkode: 5c6f6...f55

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke kommentarer?Hvem som kommenterer?Er virkelig folk så lite oppegående..

Anonymkode: 2137c...63b

De kom med kommentarer som gikk på at hun må være ute etter pengene mine, enda hun tjente mer enn meg på den tiden. At hun nok var undertrykt og svak. At jeg definitivt var ute etter å bruke henne som sexdokke. At jeg var kvinnefiendtlig, at ingen andre ville ha meg, og at jeg hadde liten pikk. Vel, det siste stemmer, men det visste de ingenting om :fnise:. Jeg er glad hun ikke skjønte norsk. Alle som kommenterte og så stygt på meg var kvinner. Det ser ut som noen er såpass lite oppegående. Men man ser det jo her inne også. Diskuterer man asiatiske kvinner, blir det alltid preget av fordommer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, kattepusen skrev:

Så du mener at alle europeiske kvinner er like? og ikke tenker på nytelse ? 

TS har sikkert ikke så mye erfaring med norske kvinner... 

Anonymkode: 4248a...dea

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke jeg noe imot asiatiske damer, selv om jeg i allefall er dobbelt så høy (179cm), har nok menn å velge i uansett. MEN jeg kjenner flere som er gift med damer både fra Thailand og Philipinene og de kan være ganske så kravstore, kjeftet og smellete de også. De jeg kjenner krangler endel om pengesummer de sender til hjemlandet bla. Pluss at plutselig får man svigermor boende på besøk i 6 mnd osv. Så tror ikke de er sååå mye bedre enn andre kvinner. 

Anonymkode: d17e1...d43

Kjenner til flere tilfeller der thai/ filipinsk dame har gått fra den mye eldre mannen når hun har statsborgerskapet i boks. Og har da funnet seg en mann på sin egen alder.  

Jeg har bodd i Thailand en liten periode (på landsbygda) og det er ikke penere kvinner der enn i Norge. Vil si at norske kvinner er noe av det vakreste i verden. Men ikke alle har draget på en pen norsk kvinne da ;) 

Anonymkode: 4248a...dea

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er bare tull at mange ikke kan få kvinner. Er noe kvinner liker å tro. For det meste handler det om hva de leter etter i en kvinne. Norske kvinner er blant de mest løssluppne i verden, og har en bmi som tilsier at de ikke er noen fotomodeller, så er pga andrd kvaliteter at mange menn velger bort norske kvinner..

Skulle gjerne sett noe slags statistikk på dette. Tvert i mot synes jeg norske jenter ofte venter med å ha sex første gang til de er klare, er flinke på prevensjon og generelt ikke ligger med noen før det er følelser inne i bildet.

Anonymkode: 2e84d...05a

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...