AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #41 Skrevet 15. juni 2017 2 minutter siden, Donniedarko skrev: Han har spilt i mye, men tror det er lite hovedroller: http://www.imdb.com/name/nm0842977/ Anbefaler Det Tredje Øyet om du har TV2 Sumo Er du fan...? Anonymkode: f8ec3...66f
Gjest Donniedarko Skrevet 15. juni 2017 #42 Skrevet 15. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du fan...? Anonymkode: f8ec3...66f Jau.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #43 Skrevet 15. juni 2017 3 minutter siden, Donniedarko skrev: Han har spilt i mye, men tror det er lite hovedroller: http://www.imdb.com/name/nm0842977/ Anbefaler Det Tredje Øyet om du har TV2 Sumo Vet ikke hvem du er Donnie Darko - men ut fra filmklippet å dømme her i tråden ser det for meg ut som denne Kyrre - burde ha internasjonal karriere. Hva brast - hvorfor har han ikke hatt det? He's got it. Anonymkode: f8ec3...66f
Gjest Donniedarko Skrevet 15. juni 2017 #44 Skrevet 15. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvem du er Donnie Darko - men ut fra filmklippet å dømme her i tråden ser det for meg ut som denne Kyrre - burde ha internasjonal karriere. Hva brast - hvorfor har han ikke hatt det? He's got it. Anonymkode: f8ec3...66f Nettopp, aner ikke hva som har gått feil her. Men nå blir han iallefall berømt i en tråd på kg.
Hadley Skrevet 15. juni 2017 #45 Skrevet 15. juni 2017 9 minutter siden, Donniedarko skrev: Nettopp, aner ikke hva som har gått feil her. Men nå blir han iallefall berømt i en tråd på kg. Jeg oppdaget ham i Mongoland fra 2001. Det var den filmen som gjorde Norge kjent med Kristoffer Joner, Pia Tjelta og Vegard Hoel. Kyrre var jo mye hottere!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #46 Skrevet 15. juni 2017 Han har noe som mangler hos andre norske skuespillere: intelligens, dybde, mystikk...og høflighet samt en kompleksitet. Jeg tenker at han er uoppdaget og at noen må hjelpe ham fram. Beklager avsporingen men etter å ha sett filmklipp med ham og intervjuer her i tråden ble jeg bergtatt. Han fortjener et internasjonalt publikum. Nok om det...det startet altså med de to mødrene som snakket om ham. Nå forstår jeg hvorfor! Anonymkode: f8ec3...66f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå