Gå til innhold

Er Kaptein Sabeltann mest populær blant...barnas mødre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Donniedarko skrev:

Han har spilt i mye, men tror det er lite hovedroller: http://www.imdb.com/name/nm0842977/

Anbefaler Det Tredje Øyet om du har TV2 Sumo

Er du fan...?

Anonymkode: f8ec3...66f

Videoannonse
Annonse
Gjest Donniedarko
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du fan...?

Jau.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Donniedarko skrev:

Han har spilt i mye, men tror det er lite hovedroller: http://www.imdb.com/name/nm0842977/

Anbefaler Det Tredje Øyet om du har TV2 Sumo

Vet ikke hvem du er Donnie Darko - men ut fra filmklippet å dømme her i tråden ser det for meg ut som denne Kyrre - burde ha internasjonal karriere.

Hva brast - hvorfor har han ikke hatt det?

He's got it. 

Gjest Donniedarko
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvem du er Donnie Darko - men ut fra filmklippet å dømme her i tråden ser det for meg ut som denne Kyrre - burde ha internasjonal karriere.

Hva brast - hvorfor har han ikke hatt det?

He's got it. 

Nettopp, aner ikke hva som har gått feil her. Men nå blir han iallefall berømt i en tråd på kg.

Skrevet
9 minutter siden, Donniedarko skrev:

Nettopp, aner ikke hva som har gått feil her. Men nå blir han iallefall berømt i en tråd på kg.

Jeg oppdaget ham i Mongoland fra 2001. Det var den filmen som gjorde Norge kjent med Kristoffer Joner, Pia Tjelta og Vegard Hoel. Kyrre var jo mye hottere!

AnonymBruker
Skrevet

Han har noe som mangler hos andre norske skuespillere: intelligens, dybde, mystikk...og høflighet samt en kompleksitet. 

Jeg tenker at han er uoppdaget og at noen må hjelpe ham fram. 

Beklager avsporingen men etter å ha sett filmklipp med ham og intervjuer her i tråden ble jeg bergtatt. Han fortjener et internasjonalt publikum. 

Nok om det...det startet altså med de to mødrene som snakket om ham. Nå forstår jeg hvorfor! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...