AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Kaptein Sabeltann gjør suksess og har gjort det i alle år som han som spiller Sabeltann har vært skuespiller i den rollen. Det er flott - og svært mange barn elsker historien om Kaptein Sabeltann! : - ) I dag overhørte jeg en samtale på lekeplassen etter henting i barnehagen...og en mor sa til en annen "Vi har kjøpt billletter til Kaptein Sabeltann...Celine og Tom gleder seg men det er jo jeg som får mest glede av å se...hr du sett hvor kjekk han er?!" Virkelig? Har ikke tenkt tanken! Anonymkode: f8ec3...66f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 Ja han er kjempekjekk 😂 Anonymkode: aac31...913
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja han er kjempekjekk 😂 Anonymkode: aac31...913 Hm....blir litt rystet/sjokkert...det er da umoralsk å drømme seksuelle drømmer om Kaptein Sabeltann når han er tiltankt barna?! : - / Ufint av diverse mødre! Anonymkode: f8ec3...66f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #5 Skrevet 14. juni 2017 1 minutt siden, Hurepoix skrev: Var ordentlig kåt på Pinky som barn. Det er annerledes. Denne tråden snakker om mødre som "tenner på" / drømmer om Kaptein Sabeltann. Kaptein Sabeltann er ment for barna! Anonymkode: f8ec3...66f
Hurepoix Skrevet 14. juni 2017 #6 Skrevet 14. juni 2017 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er annerledes. Denne tråden snakker om mødre som "tenner på" / drømmer om Kaptein Sabeltann. Kaptein Sabeltann er ment for barna! Anonymkode: f8ec3...66f Så det er riktigere at barn er kåte på Kaptein Sabeltann enn at mødrene deres er det? Endret 14. juni 2017 av Hurepoix 8
GammelKaktus Skrevet 14. juni 2017 #7 Skrevet 14. juni 2017 Her i huset er ingen av oss begeistret for Sabeltann, enten det er på den ene eller den andre måten. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #9 Skrevet 14. juni 2017 2 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Her i huset er ingen av oss begeistret for Sabeltann, enten det er på den ene eller den andre måten. Ikke her heller. Merkelig at de mødrene å snakke om Sabeltann på den måten...har jeg aldri hørt! Anonymkode: f8ec3...66f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #11 Skrevet 14. juni 2017 1 minutt siden, Sansol skrev: Han er ganske kjekk! Har jeg faktisk aldri tenkt over! Anonymkode: f8ec3...66f
Gjest Donniedarko Skrevet 14. juni 2017 #12 Skrevet 14. juni 2017 Hvis det er Kyrre Haugen Sydness som spiller nå så er han veldig kjekk ja.
Alja Skrevet 14. juni 2017 #13 Skrevet 14. juni 2017 Hvem hva hvor? Hva heter han som spiller Sabeltann?
Nuith Skrevet 14. juni 2017 #16 Skrevet 14. juni 2017 1 time siden, FrøkenMånestråle skrev: Her i huset er ingen av oss begeistret for Sabeltann, enten det er på den ene eller den andre måten. Samme her. Men vi digger sjørøvere generelt sett da. Bare ikke akkurat de bøkene der.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #17 Skrevet 14. juni 2017 50 minutter siden, Donniedarko skrev: Faktisk så ville jeg aldri ha klart å se/kjenne igjen at HAN er Kaptein Sabeltann..! Jøss...visste jeg ikke. Må si han fremstår som veldig kjekk og interessant i det intervjuet! Anonymkode: f8ec3...66f
jabx Skrevet 15. juni 2017 #18 Skrevet 15. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kaptein Sabeltann gjør suksess og har gjort det i alle år som han som spiller Sabeltann har vært skuespiller i den rollen. Det er flott - og svært mange barn elsker historien om Kaptein Sabeltann! : - ) I dag overhørte jeg en samtale på lekeplassen etter henting i barnehagen...og en mor sa til en annen "Vi har kjøpt billletter til Kaptein Sabeltann...Celine og Tom gleder seg men det er jo jeg som får mest glede av å se...hr du sett hvor kjekk han er?!" Virkelig? Har ikke tenkt tanken! Anonymkode: f8ec3...66f Som noen har vært inne på, kanskje de mener skuespilleren og ikke karakteren. 2
Perle Skrevet 15. juni 2017 #19 Skrevet 15. juni 2017 2 timer siden, Hurepoix skrev: Var ordentlig kåt på Pinky som barn. Jeg også! HAHAHAHAHA!!! 1
Gjest Donniedarko Skrevet 15. juni 2017 #20 Skrevet 15. juni 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faktisk så ville jeg aldri ha klart å se/kjenne igjen at HAN er Kaptein Sabeltann..! Jøss...visste jeg ikke. Må si han fremstår som veldig kjekk og interessant i det intervjuet! Anonymkode: f8ec3...66f Anbefaler Det Tredje Øyet på TV2 Sumo for de som liker han. Det kommer en sesong 2 også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå