Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger føler jeg meg litt sprø i forhold til venner og familie her hjemme, jeg har omtrent en konstant reiselyst og reisefeber. Jeg kan sitte på jobb og plutselig tenke på den gangen jeg satt på en kafe i Cusco og spiste tidenes beste avokado salat eller når jeg satt bakpå en moped i Asia et sted. Jeg ser konstant etter nye steder å reise, inspirasjon, naturparker osv. Og jeg føler meg ærlig talt litt ensom når jeg prater hull i hodet på alle i min omgangskrets om dette. 

Er det flere som meg her inne på KG som vil bable i vei om steder man vil tilbake til eller destinasjoner man vil oppdage? :) 

Anonymkode: ea473...8a2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen ? :sjenert: 

AnonymBruker
Skrevet

Hehe kjenner meg veldig igjen! Elsker å drømme meg bort til nye steder, særlig når vinteren er grå og trist. Jeg har nok også litt for mange historier å fortelle om reisene jeg har hatt, så jeg tipper folk nok kanskje blir litt lei innimellom:sjenert: 

Anonymkode: f0b7b...13a

AnonymBruker
Skrevet
På 19.6.2017 den 11.05, AnonymBruker skrev:

Hehe kjenner meg veldig igjen! Elsker å drømme meg bort til nye steder, særlig når vinteren er grå og trist. Jeg har nok også litt for mange historier å fortelle om reisene jeg har hatt, så jeg tipper folk nok kanskje blir litt lei innimellom:sjenert: 

:fnise: Samme her. Vinteren er vanvittig tung å komme gjennom her, spesielt siden sommer månedene her også generelt er regn og grått vær. Jeg har venner som trives best hjemme med samboer og barn, og ser ikke helt hvor gøy det er å reise ut på tur og oppdage nye steder eller møte nye mennesker. Være litt utenfor komfortsonen kanskje?

Drømmer å dra til Afrika en gang neste år! Prøver å spare litt opp nå så håper jeg at jeg har nok til neste år. Hva med deg? 

Skrevet (endret)

Kom meg endelig til Afrika for første gang for noen år siden, måtte jo hele tiden spare opp, og så var det heller andre reisemål som kom før det. Men det var vel verdt ventingen!:tommelopp: Hmm akkurat nå drømmer jeg om Sør-Amerika og jungel og kultur og sol og varme.. Eller India. Eller tilbake til Afrika..:fnise:

Hehe, samme her. Mange som ikke forstår hvorfor jeg vil til de landene jeg vil til (har tom. fått spm: Hva vil du der?)

Endret av aglaea
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, aglaea skrev:

Kom meg endelig til Afrika for første gang for noen år siden, måtte jo hele tiden spare opp, og så var det heller andre reisemål som kom før det. Men det var vel verdt ventingen!:tommelopp: Hmm akkurat nå drømmer jeg om Sør-Amerika og jungel og kultur og sol og varme.. Eller India. Eller tilbake til Afrika..:fnise:

Hehe, samme her. Mange som ikke forstår hvorfor jeg vil til de landene jeg vil til (har tom. fått spm: Hva vil du der?)

Afrika! :rodmer: En dag skal jeg dit altså! Sør Amerika anbefaler jeg på sterkeste :jepp: Har selv fått slike kommentarer: Hva er vitsen med å dra dit? Blir like målløs hver gang det skjer :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at det finnes flere! Kollegaene mine blir "sjokkerte" av at jeg reiser utenlands flere ganger i året(jeg MÅ utenlands i løpet av ferien, det er min største prioritering). 

Sikler på Sri Lanka/India til vinteren. Så det spares som bare det! Noen som har vært der?

Anonymkode: 3cf3f...77d

AnonymBruker
Skrevet

Ja samme her.. Får alltid høre "åh du reiser så mye!" hver gang jeg skal en plass. Og jeg synes ærlig talt at jeg ikke reiser så mye, kunne fint ha reist myye mer hadde jeg bare hatt mer penger og mer ferie:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg godt igjen! 

Problemet er at jeg er student og har ikke råa til å reise så mye...

Men når jeg er ferdig utdannet skal jeg på jordomseiling😄 

Anonymkode: 6cd7b...3af

Skrevet

Jepp. Reiser stort sett et par ganger per år, og hovedferien (dvs sommerferien) pleier jeg å begynne med planlegge allerede 8-9 måneder i forveien. Jeg elsker å gjøre research og legge til rette for en best mulig ferie. Det er nesten like gøy som selve ferien, haha!

Og nå er det under 1 måned igjen til vi reiser og jeg er veldig reisesyk. Planen over aktiviteter og restauranter vi skal besøke er allerede ferdig, nå begynner planleggingen av klær og det man skal ha med seg.

De gærne har det godt, som man sier. :ler: 

Mvh Yvonne :heiajente: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...