Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Håper laderen tar fyr en natt da.

Anonymkode: ca286...62c

Dødstrussel! 

Anonymkode: 169b7...880

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dødstrussel! 

Nei. Karma heter det.

AnonymBruker
Skrevet

Den er jo 1000 kroner billigere på elkjøp enn hos apple! :O 

Og den er billigere enn i England.

AnonymBruker
Skrevet

Men husk nå at iPhone har blitt et lavstatusprodukt. Alle unger skal ha det, og det florerer blant trygdemottakere, innvandrere og andre som gjerne vil signalisere noe mer enn de er. Kan selvsagt være andre og bedre grunner til at du ønsker deg en slik, men da må vil du unngå å flashe den, for all del. Tenk på signalet du gir.

Anonymkode: febd5...731

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men husk nå at iPhone har blitt et lavstatusprodukt. Alle unger skal ha det, og det florerer blant trygdemottakere, innvandrere og andre som gjerne vil signalisere noe mer enn de er. Kan selvsagt være andre og bedre grunner til at du ønsker deg en slik, men da må vil du unngå å flashe den, for all del. Tenk på signalet du gir.

Gir man noe bedre inntrykk/signal om man har en maken tlf av Sony/Samsung? (tenker på strl)

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper ikke telefon på grunn av status. Jeg kjøper det jeg liker. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper ikke telefon på grunn av status. Jeg kjøper det jeg liker. 

Så lenge du selv tror på det....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 6/16/2017 den 3.52, AnonymBruker skrev:

Meh, Whatevs. Er litt dum skjønneru, så er helt avhengig av å ha iOS.

Anonymkode: 77ca0...5e9

AnonymBruker
Skrevet
På Wednesday, June 14, 2017 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Jeg skal kjøpe ny Iphone i England neste uke, og lurte på hvilken av de jeg bør ha. Jeg skal ha iPhone, så jeg lurer ikke på om en annen telefon er bedre, men jeg lurer på om jeg skal kjøpe Iphone 7 plus. Når jeg så på den i butikken, ville jeg ha den mer enn vanlig iphone 7, men blir den for stor? 

Hvorfor skal du kjøpe den i England? Hva da om noe er en garantisak eller Nosk lov eller du må reparere. Skal du da reise til England med telefonen? Har vært minst en sak på dette på nyhetene om folk som har fått trøbbel og står uten telefon. 

Hvor stor er prisforskjellen? Og skal du fortolle telefonen når du kommer tilbake til Norge? Husk at om du betaler med kort så blir all kortbruk i utlandet rapportert til Norsk tollmyndigheter.

Anonymkode: 47a9d...b6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...