AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Jeg har en jente som straks fyller 8 år. Hun hadde en nært og godt forhold til han som nå er min eks ( ikke hennes far) Det ble slutt for snart ett år siden og hun spør stadig om når hun kan få være med han. Han lovet henne at hun skulle få komme hjem til han selv om vi flyttet ut, ingenting av dette har han holdt og jeg kan heller ikke kreve det. Jeg har snakket med min eks om hennes behov for kontakt med han, nå i ettertid. Jeg fant et brev stilet til han i dag, fra henne. En påminning om at hun snart har bursdag og hva hun ønsker i gave. Kjenner det river i meg. Hva i alle dager gjør jeg? Nytter ikke å snakke med eksen, ihvertfall. Kjøpe gave og si det er fra han eller la vær? Anonymkode: 2701c...ce1
FluffyJuggernaut Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 Tror du er nødt å sitte deg ned å snakke med henne, rett og slett forklare hvordan enkelte ting kan forandre seg med voksne når de ikke er kjærester lengre, men selvfølgelig på hennes nivå og så skånsomt som mulig. Det må være kjempe forvirrende og trist for henne, men brutte løfter fra han og en eventuell bursdagsgave fra deg som du sier er fra han, må jo gjøre det enda mer forvirrende for henne. Jeg tror ikke dere kan forvente at han blir å stille opp mer, iallefall ikke på måten som datteren din er vant til og ønsker. 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 Det er hjerteskjærende. Jeg har ei på 5, som ikke husker livet før han. Hun savner han, hans barn og hunden. Vi spurte om å få låne hunden, men det blei så kleint - sa han. For han! Noen menn eier ikke empati. Det blir lengre og lengre mellom hver gang det tas opp og om en stund er han og hans glemt, håper jeg. Han knuste kanskje mitt hjerte, men han gruset hennes! Og det er bare trist. Det blir mange år til jeg tør å ta noen inn i hennes liv igjen! Anonymkode: 649f0...894 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå