Gjest MrsL Skrevet 5. januar 2005 #21 Skrevet 5. januar 2005 Vi brukte forlovelsesringene til gifteringer, men det skal også sies at våre ringer er vanlige glatte ringer i gult gull.
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #22 Skrevet 5. januar 2005 Vi kjøpte nye ringer til bryllupet, men det var mest for å markere en ny start da det hadde skjedd mye i mellomtiden fra forlovelse til bryllup.
Aelwyn Skrevet 5. januar 2005 #23 Skrevet 5. januar 2005 Vi har snorre gullringer som forlovelses ringer, det blir også de vi skal ha som giftering, men vi graverer bryllupsdatoen inni og får de pusset.
Vendelin Skrevet 5. januar 2005 #24 Skrevet 5. januar 2005 Vi har gullringer med en liten fasettert kant på som forlovelses ring. Som gifteringer har vi fått laget ringer i hvitt gull med diamanter i min ring. Ligner disse bare at det 3 rader med 2 diamanter isteden for 5 som det er på bildet. http://www.algonet.se/~diamant-/07/he/he7860-120rg.jpg Får ikke se ringen min før bryllupet men etter det forlover og kommende ektemann sier er den kjempenydelig :-) Etter bryllupet setter jeg forlovelsesringen over på venstre hånd.
Edie Skrevet 5. januar 2005 #25 Skrevet 5. januar 2005 Vi har disse ringene som forlovelsesringer, og skal bruke de samme som gifteringer.
Gjest Brud2005 Skrevet 5. januar 2005 #26 Skrevet 5. januar 2005 Hei og hopp! Vi skal bruke forlovelsesringene som gifteringer. Trenger ikke en ekstra kostnad. Ønsker meg derimot en ring i morgengave Ja, ønsk deg en fin ring i morgengave - det sier jeg meg enig i. Hvis du vil ha ny, hva med at du limer ringene sammen, da blir det til èn unik ring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå