DominantHr Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Kvinner vil, naturlig nok, ha kraftfulle peniser. Det som imidlertid ikke adresseres på steder som dette, er det jeg vil betegne som vaginalt slark. Dette kommer av dårlig/utrent bekkenmuskulatur, men også mange barnefødsler. Min erfaring er at grensen går ved tre barn. Det fjerde har nok en tendens til å ”falle” ut. Kvinner, hvis dere vil mannen vel, er mitt råd til dere at dere strammer dere opp der nede, enten ved trening eller via kirurgi. Inngrepet er meget enkelt. 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 Mitt råd er at du får en mer reflektert og moden vurdering av dette emnet. Anonymkode: f8476...0fe 13
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #5 Skrevet 14. juni 2017 Og hadde ikke menn vært så desperate og ukontrollerte som de er å runker hele barndommen og voksenlivet hadde penisen deres vært mye mer følsom. Anonymkode: 44efd...795 12
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #6 Skrevet 14. juni 2017 Haha hat operert musa selv pga muskelskader etter fødsler så medisinsk sett var det helt nødvendig! Men du kan ho ikke anbefale damer med litt slark uten skader å operere deg. Ting kan gå galt, nerver kam skades, inngrepet er ikke så enkelt å risikofritt som du skal ha det til. Vet om damer som må bruke kateter resten av sitt liv etter å ha blitt skadet i nerver under sånne inngrep. Anonymkode: b64f7...f16 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #7 Skrevet 14. juni 2017 55 minutter siden, kattepusen skrev: Hva vil "kraftfull penis" si? Anonymkode: a8328...1f8 8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #8 Skrevet 14. juni 2017 Det der med at kvinner ønsker seg store og kraftfulle peniser... jeg har aldri hørt en kvinne si det. Det har en tendens til å komme fra menn. Tror kvinner er mest opptatt av a) hvem penisen sitter på og b) at han kan bruke den. Anonymkode: 80286...0f9 9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #9 Skrevet 14. juni 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der med at kvinner ønsker seg store og kraftfulle peniser... jeg har aldri hørt en kvinne si det. Det har en tendens til å komme fra menn. Tror kvinner er mest opptatt av a) hvem penisen sitter på og b) at han kan bruke den. Anonymkode: 80286...0f9 Så kommer det andre menn og skal ta "hevn" ved å snakke om vid vagina o.l. Fin suppe! Tror det er få mennesker, uavhengig av kjønn, som setter bastante krav til kjønnsorgan når man er betatt/forelska. Anonymkode: 4f217...e1a 7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #10 Skrevet 14. juni 2017 Jeg ble operert pga skader ved fødsel. Det gikk ikke bra og må leve med ødelagt underliv, så man skal ikke ta lett på ett sånt inngrep. Anonymkode: 8fa97...586 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #11 Skrevet 14. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det der med at kvinner ønsker seg store og kraftfulle peniser... jeg har aldri hørt en kvinne si det. Det har en tendens til å komme fra menn. Tror kvinner er mest opptatt av a) hvem penisen sitter på og b) at han kan bruke den. Anonymkode: 80286...0f9 Sannhet med modifikasjoner. Nok av kvinner med nick som står fram og ønsker stort utstyr, men enig at det er vesentlig overdrevet av, ja, menn.. Anonymkode: cc7b9...865 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #12 Skrevet 14. juni 2017 3 timer siden, DominantHr skrev: Kvinner vil, naturlig nok, ha kraftfulle peniser. Det som imidlertid ikke adresseres på steder som dette, er det jeg vil betegne som vaginalt slark. Dette kommer av dårlig/utrent bekkenmuskulatur, men også mange barnefødsler. Min erfaring er at grensen går ved tre barn. Det fjerde har nok en tendens til å ”falle” ut. Kvinner, hvis dere vil mannen vel, er mitt råd til dere at dere strammer dere opp der nede, enten ved trening eller via kirurgi. Inngrepet er meget enkelt. Tusen takk for tipset! Vi bør absolutt skjære i underlivet vårt for å gjøre mannen fornøyd. Hva mer kan vi fikse for dere? Jeg synes forresten ikke det er så pent med hengende baller. Kan dere sørge for å få dem heiset litt opp når dette skjer? Anonymkode: 9d08a...fef 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #13 Skrevet 14. juni 2017 3 timer siden, DominantHr skrev: Kvinner vil, naturlig nok, ha kraftfulle peniser. Det som imidlertid ikke adresseres på steder som dette, er det jeg vil betegne som vaginalt slark. Dette kommer av dårlig/utrent bekkenmuskulatur, men også mange barnefødsler. Min erfaring er at grensen går ved tre barn. Det fjerde har nok en tendens til å ”falle” ut. Kvinner, hvis dere vil mannen vel, er mitt råd til dere at dere strammer dere opp der nede, enten ved trening eller via kirurgi. Inngrepet er meget enkelt. Da regner jeg med at du sørger for at ballene ikke henger for mye, for pungsig vil ikke vi kvinner se. Anonymkode: 8fa97...586 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #14 Skrevet 14. juni 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tipset! Vi bør absolutt skjære i underlivet vårt for å gjøre mannen fornøyd. Hva mer kan vi fikse for dere? Jeg synes forresten ikke det er så pent med hengende baller. Kan dere sørge for å få dem heiset litt opp når dette skjer? Anonymkode: 9d08a...fef Jeg er enig og mener at altfor mye forhud er ekkelt, så snipp det av. Anonymkode: bf3d7...136 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #15 Skrevet 14. juni 2017 Kvinner er så bittre og kommer alltid med motangrep. Er latterligAnonymkode: e5686...199
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #16 Skrevet 14. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble operert pga skader ved fødsel. Det gikk ikke bra og må leve med ødelagt underliv, så man skal ikke ta lett på ett sånt inngrep. Anonymkode: 8fa97...586 Uff da... Hva slags skade har du fått etter inngrepet? Trenger en operasjon til, men redd for komplikasjoner som gir permanente skader. Anonymkode: b64f7...f16
Edie Skrevet 15. juni 2017 #17 Skrevet 15. juni 2017 Ryddet for personangrep og seksualisert innhold. Edie, mod.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #18 Skrevet 15. juni 2017 12 timer siden, DominantHr skrev: Kvinner vil, naturlig nok, ha kraftfulle peniser. Det som imidlertid ikke adresseres på steder som dette, er det jeg vil betegne som vaginalt slark. Dette kommer av dårlig/utrent bekkenmuskulatur, men også mange barnefødsler. Min erfaring er at grensen går ved tre barn. Det fjerde har nok en tendens til å ”falle” ut. Kvinner, hvis dere vil mannen vel, er mitt råd til dere at dere strammer dere opp der nede, enten ved trening eller via kirurgi. Inngrepet er meget enkelt. Er ikke alltid fødsel det går på. Jeg har hatt sex med flere relativt unge jenter som har vært romslige, og sex med mødre som har vært ganske trange. Var sammen med ei som var en jævel på å knipe, hun kunne være ganske vid når hun slappet av, men klemte hardt når hun brukte musklene. Hun var uten tvil den beste rent vaginalt, pga variasjonen. Sånn ellers er jeg ikke så opptatt av tranghet, de fleste med normal + strls på penis klarer seg med en helt vanlig mus. Anonymkode: 0a6e0...093 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #19 Skrevet 15. juni 2017 Jeg vet ikke om jeg ser nytten i å ta i mot råd fra en mann som sonderer hvert eneste tenkelige og utenkelige nettsted i Norge etter submissive kvinner, uten å lykkes. Anonymkode: 52add...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #20 Skrevet 15. juni 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble operert pga skader ved fødsel. Det gikk ikke bra og må leve med ødelagt underliv, så man skal ikke ta lett på ett sånt inngrep. Anonymkode: 8fa97...586 Samme her... Anonymkode: 2eaf0...953
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå