Gå til innhold

Mye rart i underlivet....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg her i forbindelse med en soppinfeksjon kjent den ene tråden på spiralen min (har aldri kjent trådene før) og en slags kul i "inni der". Jeg har også hatt noen udefinerbare smerter i underlivet en tid...I dag kjenner jeg hverken kul eller tråden...

Har vannvittig vondt, men tror det kommer av soppinfeksjonen...Er det vanlig at man kan ha kuler i underlivet som forsvinner av seg selv og at man kan kjenne trådene på spiralen fra tid til annen (selv om man aldri har kjent trådene før)? Noen som har hatt noe lignende? Bør jeg sjekke dette hos lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg høres det ut som spiralen din har løsnet eller noe. Det er ikke bra.

Soppinfeksjon pleier ikke gjøre vondt...

Kom deg til legen du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
For meg høres det ut som spiralen din har løsnet eller noe. Det er ikke bra.

Soppinfeksjon pleier ikke gjøre vondt...

Kom deg til legen du!

Takk for svarene, fikk time på torsdag. Jeg tror mye av smerten kommer fra soppinfeksjonen fordi det klør jo som et helvete og derfor svir det også...Men, er litt engstelig så det blir greit å sjekke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg pleier jevnlig å sjekke trådene på spiralen. Oppdaget for en stund siden en liten kul på livmormunnen, og ble litt ( det var en underdrivelse...) hysterisk). Men i følge legen var det ingenting unormalt, den hadde visst bestandig vært sånn. Men hun sa at om man oppdaget endringer, eller fant noe nytt, så skulle man få det sjekket hos legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg pleier jevnlig å sjekke trådene på spiralen. Oppdaget for en stund siden en liten kul på livmormunnen, og ble litt ( det var en underdrivelse...) hysterisk). Men i følge legen var det ingenting unormalt, den hadde visst bestandig vært sånn. Men hun sa at om man oppdaget endringer, eller fant noe nytt, så skulle man få det sjekket hos legen!

Sjekk selv mener du? For jeg har nemlig ALDRI kjent trådene før, de har vært såpåss korte...derfor ble jeg litt engstelig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Mine er også korte. Jeg må sette meg på huk og slappe skikkelig av i underlivsmuskulaturen. Med langfingeren får jeg da til å kjenne på livmormunnen. Du kan faktisk kjenne forskjell på den når du blir gravid. Det var slik jeg oppdaget at jeg var gravid med nr 2. En test dagen etter bekreftet det.

For meg har det med årene blitt like vanlig å skjekke underlivet mitt som å skjekke puppene. Dermed har jeg også god kontroll på miljøet i skjeden, og kan unngå sopp infeksjoner, som jeg i perioder har vært plaget med. Nå holder det med melkesyre på et tidlig tidspunkt og problemet er borte..... Mye bedre en stikkpiller og krem i dagesvis......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå har jeg da vært hos legen og det var ingenting galt. Spiralen satt på plass og ingen uvanlige kuler. Alt hadde kommet av soppinfeksjonen som var ganske så "heavy" selv etter bruk av canesten.

Fikk nå resept på Diflucan og gleeeeder meg til å prøve den.

Har vært plaget av gjentatte soppinfeksjoner siden jeg var 17 (er nå 26) og har ALDRI fått høre om denne pillen. Begynner å lure på leger noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diflucan er veldig effektivt - jeg har god erfaring, men for å sørge for å bli kvitt soppen for all fremtid må du være flink til å forebygge nå!

Bruke melkesyrekapsler med jevne mellomrom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...