Gå til innhold

Humoristisk minnetekst på DIN EGEN gravstein.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har man ikke lov til i følge myndighetene

Anonymkode: c4faa...8c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa jeg var syk

Anonymkode: 6f877...de7

• Liker 1
Skrevet

Ville hatt "hvil videre" på min 😂 Både min samboer og mine søsken har fått streng beskjed om at det SKAL stå noe morsomt der.

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet
På 6/14/2017 den 18.57, AnonymBruker skrev:

Jeg er 35. Vil ha rosa gravstein med glitter. Det skal stå: langt og gå, ingen pikk å få. Intern greie, alle mine venner skjønner hva det gjelder.. Spiller på at alle menn hater meg og at jeg kommer til å dø av ensomhet. 

Anonymkode: 2b186...e40

Rosa gravstein med glitter? Den likte jeg :-) 

Gjest NotNaomi
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har man ikke lov til i følge myndighetene

Anonymkode: c4faa...8c6

Skal det stå på gravsteinen din? 

AnonymBruker
Skrevet
På 6/14/2017 den 19.19, Synne-Marie skrev:

Jeg skal ikke ha gravstein, men et passende gravskrift ville vært: "Det virket som en god idé, der og da". 

Da ville jeg tenkt at vedkommende hadde tatt selvmord..

Anonymkode: ef8c4...beb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes humor med noen få unntak blir kleint på en gravstein.

Særlig "intern humor" og ironi ville blitt døvt, ironi virke bare småbittert i en sånn setting. Er som de menneskene som må spøke om absolutt alt, selv de dårligste spøker, fremfor å være bittelitt alvorlig - de fixer det ikke. Ofte er det de samme menneskene som aldri har noen nære relasjoner, de slipper ingen inn, de tør aldri være seg selv, de gjemmer seg bak klovnen hele livet - og i døden om de fikk velge. 

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da ville jeg tenkt at vedkommende hadde tatt selvmord..

Lol!

Jeg er klar over at teksten nok er i overkant intern, men at noen skulle tolke den så mørkt, så jeg ikke for meg :D

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"runket seg ihjel"

Anonymkode: 92ea7...c90

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

"Endelig. Takk Gud" 

Anonymkode: 784d4...7ba

• Liker 1
Skrevet

Ferdig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Endelig ble det stille.

Anonymkode: e7141...f35

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Catch you on the flipside" evt. med motherfucker på slutten.
24 år, jente

Anonymkode: 6ec4d...79c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På Wednesday, June 14, 2017 den 18.55, Bringebæra skrev:

Om det hadde vært tillat å skrevet minnetekst om akkurat hva du ville på din egen gravstein. Å du hadde fått bestemt det.

Hva hadde det vært? Skriv gjerne hvor gammel du er i dag og minneteksten.

Jeg er 44 år å hadde ville hatt følgende tekst ved min død: "Endelig kvitt mensen" ....Før i 30 årene fantaserte jeg om: Bortreist på ubestemt tid...

"Jeg har f. Ikke tid til dette her".

(Denne tråden virket litt støtende på meg da den var ny. Kanskje andre og reagerer?)

Anonymkode: 2bcfd...4e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Morsomme tekster dere kommer med! Jeg er alltid sliten pga sykdom, og tror "jeg skal bare hvile litt" hadde passet utrolig bra. Ikke så morsomt akkurat da.

Ellers virker det som mange menns fantasi er å "drepe deg med kukk"- ser for meg reaksjonen deres dersom det sto "døde tilslutt av for mye kukk". Ikke noe foreldre hadde satt særlig pris på da, haha. 

Evt "hun kom, hun så, hun takket for seg" eller "takk for touren"

Anonymkode: d67c9...eeb

• Liker 2
Skrevet
På 14.6.2017 den 18.55, Bringebæra skrev:

Om det hadde vært tillat å skrevet minnetekst om akkurat hva du ville på din egen gravstein. Å du hadde fått bestemt det.

Hva hadde det vært? Skriv gjerne hvor gammel du er i dag og minneteksten.

Jeg er 44 år å hadde ville hatt følgende tekst ved min død: "Endelig kvitt mensen" ....Før i 30 årene fantaserte jeg om: Bortreist på ubestemt tid...

"Bygg å bo, den e go"😂

Skrevet

"Jasså, du fant fram"? xD

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morsomme tekster dere kommer med! Jeg er alltid sliten pga sykdom, og tror "jeg skal bare hvile litt" hadde passet utrolig bra. Ikke så morsomt akkurat da.

Ellers virker det som mange menns fantasi er å "drepe deg med kukk"- ser for meg reaksjonen deres dersom det sto "døde tilslutt av for mye kukk". Ikke noe foreldre hadde satt særlig pris på da, haha. 

Evt "hun kom, hun så, hun takket for seg" eller "takk for touren"

Anonymkode: d67c9...eeb

Hahaha, det er en alvorlig tilstand der blodet begynner å levre seg i årene som heter "DIC" (regner med det uttales dick. I mitt hode i alle fall). Ler hver gang jeg leser om det på skolen pga jeg tenker på det "døde av DIC" liksom :fnise: eller "death by DIC" :hoho:

Anonymkode: 8b8d5...4c3

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...