Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Zara er definitivt drømmebutikken, men siden den fortsatt ikke finnnes i Norge :cry: så tyr jeg stort sett til H&M.

Hm, så litt for sent at jeg klarte å legge dette ut som en egen diskusjon :roll: - ikke helt meningen!

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

Ja, den burde absolutt vært her!

Ryktene svirrer om at den skal komme, men det ser ut til at det kan bli en stund til enda.

Syns også at TopShop og Miss-Selfridge kan komme også. 8) Men sistnevnte er heller tvilsomt.

Skrevet

Det har egentlig aldri vært snakk om å lansere Zara i Norge, det er bare ryktene som har spredd seg. For min del, er jeg glad for at Zara fremdeles tilhører utlandet. Det hadde vært litt kjedelig når jeg var ute på reise syns jeg, jeg gleder meg nemlig alltid til å gå innom å ta en titt. :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Det har egentlig aldri vært snakk om å lansere Zara i Norge' date=' det er bare ryktene som har spredd seg. For min del, er jeg glad for at Zara fremdeles tilhører utlandet. Det hadde vært litt kjedelig når jeg var ute på reise syns jeg, jeg gleder meg nemlig alltid til å gå innom å ta en titt. :)[/quote']

har stått om det i avisen for en stund tilbake.

Skrevet

men jeg mailet zara og spurte og de hadde ingen planer om å åpne i Norge i den nærmeste fremtiden.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det firma jeg jobber i har på oppdrag fra Zara forsøkt å finne egnede lokaler i Oslo. Men de har så strenge krav til hvor og hvordan lokalene skal se ut. De få eneste stedene som tilfredstiller alle krav, har allerede leietakere som aboslutt ikke vil gi opp A-beliggenheten sin......

Så foreløpig blir det nok ingen Zara butikk i Oslo nei. Så vi får trøste oss med en 3 etasjes Massimo Dutti butikk som snart åpner!!!!!!

Skrevet

Enig med tusseline, Zara er jo noe av sjarmen med å være på reise...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor må man reise for å finne ZARA, finnes denne bare i europa eller finnes den i usa også?

Gjest Anonymous
Skrevet
Det firma jeg jobber i har på oppdrag fra Zara forsøkt å finne egnede lokaler i Oslo. Men de har så strenge krav til hvor og hvordan lokalene skal se ut. De få eneste stedene som tilfredstiller alle krav, har allerede leietakere som aboslutt ikke vil gi opp A-beliggenheten sin......

Så foreløpig blir det nok ingen Zara butikk i Oslo nei. Så vi får trøste oss med en 3 etasjes Massimo Dutti butikk som snart åpner!!!!!!

hvor...hvor åpner den? når? :D

Skrevet
Hvor må man reise for å finne ZARA' date=' finnes denne bare i europa eller finnes den i usa også?[/quote']

Finnes både i Asia, Nord- og Sør-Amerika, Midtøsten og Afrika. I følge websiden www.zara.com.

Og de fleste vesteuropeiske land, inkl. Sverige, Danmark, Finland og Island.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er et spansk firma, og jeg syns de beste Zara butikkene er i Spania. Vet ikke hvorfor, bare et inntrykk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Massimo Dutti åpner neders i Hegderhaugs veien, tvers ovenfor Horgans. Dan Turell lå der for lenge siden, så har det vært et utested der som het...... Ååå husker det ikke, men det var artig der....

Åpner i løpet av kort tid!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Grappa het det stedet før.... Der M.D skal åpne KJEMPE butikk!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...